Praca w Biedronce - Torba T-Shirt
Obywatel Polski - 2020-12-04, 14:17 Temat postu: Torba T-Shirt Nabijanie reklamówek na kasie
CVB83 - 2020-12-04, 23:25
przyciskanie dotykowej chyba że się sama nabije jako skan
Anonymous - 2020-12-05, 12:39
Ja przeważnie skanuję reklamówki nawet te białe po 49 groszy - pokłosie niegdyś częstych pomyłek kodów. Ciekawostka: zeskanowanie jednej reklamówki, i jednoczesne nabicie drugiej na przycisku lub kodzie 190 PLU spowoduje wydruk na paragonie 2 osobnych pozycji Torba T-Shirt. To samo dotyczy produktów mających 2 i więcej krótkich kodów na ten sam produkt: np. schab bez kości w plastrach 360 gram 49114/50231 PLU albo borówka amerykańska 125 gram 65751/58105/320 PLU czy bułka prima ciemna 398/79231 PLU.
brodacz1989 - 2020-12-05, 18:16
Autor postu chyba ma dużo wolnego skoro przeprowadza ankiete w jaki sposób nabija się torbę na kasę . ;-)
Aventador - 2020-12-06, 12:52
Te za 49 gr wbijam przyciskiem na kasie.
Te kolorowe za 69 gr skanuję z kodu kreskowego, bo obecnie chyba nie ma na nie krótkiego kodu PLU.
Papierowe i te duże za 2,99 wbijam z kodów PLU (papierowe 645, duże 50350).
Anonymous - 2020-12-06, 13:06
Aventador napisał/a: | Te za 49 gr wbijam przyciskiem na kasie.
Te kolorowe za 69 gr skanuję z kodu kreskowego, bo obecnie chyba nie ma na nie krótkiego kodu PLU.
Papierowe i te duże za 2,99 wbijam z kodów PLU (papierowe 645, duże 50350). |
Ja również te za 49 groszy skanuję.
marta1 - 2020-12-06, 13:16
brodacz1989, autor tematu pewnie się nabija 😁 🤪
hrhr - 2020-12-06, 22:18
Jeszcze można z cenówki
CVB83 - 2020-12-07, 01:50
hrhr, pamiętam te wielkie torby z dwa trzy lata temu gdzie skanowanie to dopiero była sztuka ;-)
Anonymous - 2020-12-07, 11:36
Ja reklamówki nawet te za 49 groszy wolę skanować, bo wiem że wtedy nie pomylę kodów ani ilości towaru.
CVB83 - 2020-12-07, 12:13
Givszoman, dzisiaj byłam w sklepie i się / niestety/ uśmiałam. Pani nie miała kart biedronki a kasjerka zgoddnie z procedurą zaproponowała jej karte i daje o korzyściach więc klientka ''a to chętnie wezmę'' Kasjerka: ale my nie mamy kart. To po co pani proponuje? Bo inaczej zle nas oceni tajemniczy klient
niech żyją procedury
|
|
|