Praca w Biedronce - Rejestracja karty pre-paid T-Mobile w kasie samoobsługowej.
Marcel1980 - 2020-10-13, 17:55 Temat postu: Rejestracja karty pre-paid T-Mobile w kasie samoobsługowej. Witam wszystkich,mam do Was pytanie jak w temacie.Czy można zarejestrować karte pre-paid telefonii komórkowej zakupion± w Biedronce w kasie samoobsługowej czy trzeba stać w kolejce do kasy obsługiwanej przez pracownika?!
Włodarz - 2020-10-13, 21:45
w kolejce nie popro¶ kierownika ze chcesz zarejestrować kartę jak tylko będzie wolny to ci to zrobi na boku poza kolejka
Anonymous - 2020-10-14, 09:44 Temat postu: Re: Rejestracja karty pre-paid T-Mobile w kasie samoobsługow
Marcel1980 napisał/a: | Witam wszystkich,mam do Was pytanie jak w temacie.Czy można zarejestrować karte pre-paid telefonii komórkowej zakupion± w Biedronce w kasie samoobsługowej czy trzeba stać w kolejce do kasy obsługiwanej przez pracownika?! |
Jeżeli masz już jakikolwiek numer w T-Mobile zarejestrowany na siebie, zadzwoń na specjaln± infolinię 606 606 606. Ja bym przynajmniej tak zrobił. Wtedy operator po prostu przepisze dane z innego numeru na nowy. Swoj± drog± ja akurat używam numeru kupionego w Biedronce jako starter T-Mobile, ale było to w kwietniu 2015 roku. Obecnie numer ten jest abonamentowy, także dalej T-Mobile.
Marcel1980 - 2020-10-14, 13:13
Niestety nie posiadam numeru w sieci T-Mobile więc ta droga niestety odpada.
[ Dodano: 2020-10-16, 16:18 ]
Moi Kochani dzi¶ byłem w sklepie Biedronka i długoletni pracownik powiedział mi,że od momentu gdy trzeba rejestrować karty prepaid Biedronka nie ¶wiadczy tej usługi,trzeba zrobić to w innej placówce.Już sie sam w tym pogubiłem,komu tu teraz wierzyć?!?!?!
Włodarz - 2020-10-16, 21:04
¦wiadczy tylko np nie maj± telefonu żeby j± aktywować a kartę możesz w każdym kiosku aktywować czy innych sklepach z gazetami czy w salonie. Ja na swoim sklepie też nie aktywuje kart bo nie mam narzędzia którego nie mogę się doprosić.
Anonymous - 2020-10-17, 10:11
Włodarz napisał/a: | ¦wiadczy tylko np nie maj± telefonu żeby j± aktywować a kartę możesz w każdym kiosku aktywować czy innych sklepach z gazetami czy w salonie. Ja na swoim sklepie też nie aktywuje kart bo nie mam narzędzia którego nie mogę się doprosić. |
A w ogóle na jakimkolwiek sklepie jakikolwiek klient prosił o rejestrację numeru na kartę?
CVB83 - 2020-10-17, 16:50
Givszoman, jasne że prosił ale j. wWłodarz, ;-)
Włodarz - 2020-10-17, 22:33
Givszoman oczywi¶cie nie raz i nie dwa i nie trzy ale ostatnio coraz rzadziej praktycznie wcale ale mam ten plus niedaleko jest kiosk zawsze odsyłam tam ludzi i proszę o złożenie skargi może wtedy dostarcz± ten telefon z apka
Anonymous - 2020-10-18, 10:25
Włodarz napisał/a: | Givszoman oczywi¶cie nie raz i nie dwa i nie trzy ale ostatnio coraz rzadziej praktycznie wcale ale mam ten plus niedaleko jest kiosk zawsze odsyłam tam ludzi i proszę o złożenie skargi może wtedy dostarcz± ten telefon z apka |
Ja na której¶ zmianie gdy dowiedziałem się że dany konkretny klient ma na siebie zarejestrowany numer w T-Mobile (tak jak ja - swój numer kupiłem jako starter T-Mobile w Biedronce w 2015 roku, od 2017 jest w ofercie na abonament), podałem nr infolinii na któr± może zadzwonić w celu rejestracji nr na kartę. Swoj± drog± też odsyłałem ludzi do kiosków, do Żabek albo salonu T-Mobile, do którego żeby dotrzeć, trzeba się przeprawiać promem - na razie innej komunikacji między wyspami Wolin i Uznam nie ma.
|
|
|