Praca w Biedronce - Kodownik
Sylwias2411 - 2020-08-27, 11:49 Temat postu: Kodownik Witam potrzebuje najnowszego kodownika może ktoś ma do podesłania mi kody bo musze sobie przypomniec wracam do prcy po macierzynskim i mam wrazenie ze nic nie pamiętam Proszę o Pomoc i zrozumienie
CVB83 - 2020-08-27, 17:08
Sylwias2411, moment i kierownik ci wydrukuje. W czy jest kłopot?
MalaAsia - 2020-08-28, 13:57
Sylwias2411, przeciez jest cały wątek z kodami plu https://nasza-biedronka.pl/viewtopic.php?t=219&start=4470, a te naj naj nowsze jeśli nie są w nim ujęte to dlatego, że są ujęte na monitorze w produktach i teraz panuje trend, że nie trzeba ich pamiętać
Anonymous - 2020-08-31, 08:43
Można też mieć taką pamięć jak ja i wszystkie kody po prostu zapamiętać.
CVB83 - 2020-08-31, 10:13
Givszoman, właśnie wchodzą nowe kody na cukierki. Ja pamiętam wiele ale z rutyny nie uczę się ich bo to za dużo.
sylwuńka - 2020-09-08, 21:49
Jak sie siada raz czy dwa w tygodniu na kasie to nawet nie warto wbijac sobie tych kodów do głowy. Sa w drzewku a jak nie to trza sobie radzić. A z cukierkami to mialam dzisiaj.... Na drzewku tylko zozole i lizak chupa, a kody z kodownika tego z ilustracjami nie aktualne albo nie wszystkie. Sprzedalo sie po innym kodzie i tyle.
BlackFalcon - 2020-09-09, 08:02
sylwuńka napisał/a: | Jak sie siada raz czy dwa w tygodniu na kasie to nawet nie warto wbijac sobie tych kodów do głowy. Sa w drzewku a jak nie to trza sobie radzić. A z cukierkami to mialam dzisiaj.... Na drzewku tylko zozole i lizak chupa, a kody z kodownika tego z ilustracjami nie aktualne albo nie wszystkie. Sprzedalo sie po innym kodzie i tyle. |
To samo!! Na szczęście miałam kody pod ręką.
MalaAsia - 2020-09-09, 20:36
Po tym wątku widać, że jednak coś się w Biedronce zmienia. Jak zaczynałam pracę znajomość kodów, a przynajmniej posiadanie ich spisanych, to była konieczność, teraz monitorek załatwia sprawę, nie do końca, ale załatwia
CVB83 - 2020-09-10, 08:18
Znowu zaspali informatycy kodów na cukierki brak. Dużo się pamięta ale łatwo przestrzelić i klient się awanturuje i ma racje.
|
|
|