Praca w Biedronce - Reklamacja i zwrot
drozd001 - 2017-12-18, 11:47 Temat postu: Reklamacja i zwrot Witam
Zakupiłem 15 dni temu klawiaturę hykker. Jednak posiadała ona wady więc oddałem ja na reklamacje dzień po zakupie. Dzisiaj mija 14 dni od wniesienia reklamacji i klawiatura najprawdopodobniej pojawi się w sklepie(taka dostałem informacje, że jest naprawiana) . Jednak nie chce jej odbierać tylko od razu zwrócić gdyz interesuje mnie zwrot pieniędzy . Od daty zakupu minęło już dni 15 lecz ani razu jej nie używałem przez te dni . Czy będzie z tym jakis problem ?
kluq - 2017-12-18, 12:10
Jeśli została naprawiona to nie zwrotu gotówki.
drozd001 - 2017-12-18, 12:23
Czyli nie mam możliwości domagania się zwrotu gotówki?
DarkSide - 2017-12-18, 12:49
drozd001, nie jeśli naprawią
tootylkojaa - 2017-12-18, 13:15
drozd001 napisał/a: | Czyli nie mam możliwości domagania się zwrotu gotówki? |
Jeżeli naprawią nie zwrócą Ci gotówki. Jeżeli nie naprawią, oddadzą Ci pieniądze.
I nie możesz oddać klawiatury żeby oni dal gotówkę ponieważ była ona używana.
Anonymous - 2017-12-18, 15:23
Skoro kupiłeś towar, który na dzień dobry był wadliwy, trzeba było inaczej składać zażalenie... Teraz, jak już złożyłeś reklamacje to sprzedawca zawsze, w pierwszej kolejności ma prawo do naprawy sprzętu i jak już Ci usunęli wady to nie masz podstaw do żądania zwrotu gotówki.
Ewcia1981 - 2017-12-18, 16:37
Hej kupilam klawiature za którą zapłaciłam kartą przedplacona dla pracowników biedronki chciałabym ją teraz oddać ale ponoć nie mogę taki regulamin czy polega to na prawdzie a jakbym zaplacila normalną kartą płatniczą to nie było by problemu tak no coś nie halo
Lujan - 2017-12-18, 20:01
Mozesz zwrocic, nie ma takiego punktu w regulaminie jednak pamietaj, ze pieniadze zwracane sa na karte i moze to troche potrwac.
Ewcia1981 - 2017-12-18, 20:36
Dzięki też czytałam i nic takiego nie widziałam ale jak dzwoniłam do siebie do sklepu powiedziano mi że nie i coś o karcie lojalnościowej która jest przecież kartą ogólnie dostępną dla klientów
|
|
|