OFF TOPIC - ankieta do pracy mgr - PROŚBA O POMOC:)
Sylwia19922 - 2017-09-16, 10:16 Temat postu: ankieta do pracy mgr - PROŚBA O POMOC:) Witam,
Od wielu lat jestem stałą klientką Biedronki, nie raz zastanawiałam się też nad podjęciem pracy w firmie, co skłoniło mnie do napisania pracy dyplomowej na temat stylów kierowania i ich wpływu na motywację pracowników na podstawie sieci sklepów Biedronka w całej Polsce.
Na potrzeby pracy potrzebuje jednak wyników ankiety i tu moja prośba o pomoc i udział w badaniu, za co z góry dziękuje.
Poniżej link do ankiety:
https://www.webankieta.pl...racownikow.html
pozdrawiam
sylwia19922, studentka Zarządzania w Nowym Sączu (woj. małopolskie)
bolka - 2017-09-16, 10:53
Wypełniona
woodman - 2017-09-16, 12:22
Proszę, proszę. Praca magisterska na wysokim poziomie. Podobnie jak profesjonalne pytania. Pytanie na jakim stanowisku chciałaby Pani Sylwia być zatrudniona w JMP ?I czemu tak wąski zakres badania sposobów kierowania zespołem ograniczony do tej jednej sieci ? A gdzie porównanie ,albo szerszy zakres oparty o sposób zarządzania w Lidlu itp?
Pytanie chciała Pani pracować czy już pracuje w JMP?
Może dla prawdziwości odpowiedzi skierować ankietę ,np do JMP i uzyskać zgodę ?
Bo tutaj droga Pani to może napisać ,każdy co chce
I jeszcze jedno ,do jakiej grupy pracowników jest skierowana ?
Np zks czy ks wypełniając ankietę nieświadomie opisuje sklep. To tylko moje podejrzenia. Ale innym radzę szeroką ostrożność.
kaskader - 2017-09-16, 13:42
woodman napisał/a: | Proszę, proszę. Praca magisterska na wysokim poziomie. Podobnie jak profesjonalne pytania. | Moim skromnym zdaniem profesjonalizm tego badania jest zerowy. Profesjonalista nie użyje słowa "ankieta" a "kwestionariusz". Nie wiemy do jakiej grupy kierowane sa pytania. W internecie nie ma anonimowości, w najlepszym wypadku można zapewnić poufność. Jestem ciekaw w jaki sposób autorka dobrała do badania próbę? Bez operatu nie da się dobrać próby warstwowej, kwotowej, a tym bardziej losowej. Biorac pod uwagę 2700 sklepów i ponad 50000 pracowników nawet systematycznej się nie da. Tutaj ewidentnie jest dobór przypadkowy, który jest nie reprezentatywny, w zwiazku z czym nie można dokonać żadnej analizy statystycznej i uogólnienia - wnioski z takiego badania nie będa statystycznie istotne.
Jako socjolog z wykształcenia, sugeruję autorce, przeprowadzenie badania w mniejszej firmie, na niewielkiej, ale reprezentacyjnej próbie. Każdy promotor zrozumie, że studenta nie stać na przeprowadzenie dużego badania. Z doświadczenia wiem, że lepiej w oczach promotora będzie lepiej wygladało 15-20 wywiadów standaryzowanych, niż choćby 1000 ankiet internetowych wypełnionych przez przypadkowe osoby.
u8t3io3p - 2017-09-16, 14:23
przeciez te pytania sa bez sensu
Czy podejmując decyzje Pana/Pani kierownik omawia je wcześniej z zespołem?
jakie decyzje? kto dzis dostanie piec kto dostanie o/w, czy ile ma zamowic palet? przyjedzie rejonowy kaze zrobic tak ,a kierownik bedzie sie pytal pracownikow czy tak ma byc, a moze inaczej :D :D
kaskader - 2017-09-16, 15:01
u8t3io3p napisał/a: | przeciez te pytania sa bez sensu
Czy podejmując decyzje Pana/Pani kierownik omawia je wcześniej z zespołem?
jakie decyzje? kto dzis dostanie piec kto dostanie o/w, czy ile ma zamowic palet? przyjedzie rejonowy kaze zrobic tak ,a kierownik bedzie sie pytal pracownikow czy tak ma byc, a moze inaczej :D :D | Co w nich jest bez sensu? Skąd wiesz jakie w badaniu zostały postawione hipotezy. Być może jedna z hipotez brzmi, że w Biedronce dominuje autorytarny typ przywództwa, a na dowód, że hipoteza jest prawdziwa, można przytoczyć Twoją wypowiedź, a jako źródło podać link do Twojego posta. Analiza dokumentów jest szeroko rozpowszechnioną techniką badawczą i na pewno lepszą od tzw. "ankiety internetowej".
Anonymous - 2017-09-17, 09:12
O proszę... sami docenci...
Nie chcecie, nie wypałniajcie, ale dajcie dziewczynie spokój. Krytyka kwestionariusza, pracy, założeń itp. należy chyba do promotora tej pani. Dobór słownictwa, które wcale nie jest wadliwe i nie świadczy o braku profesjonalizmu to sprawa ankietera, który dobiera też na podstawie odbiorców badania.
Do autorki: Zamiast tworzyć kolejny, zdublowany temat, można było po prostu poprawić link.
|
|
|