To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Pierwsze dni w pracy... - Podział obowiązków wśród pracowników.

Onaa_a - 2017-09-01, 15:02
Temat postu: Podział obowiązków wśród pracowników.
Cześć wszystkim ;) Jutro mój pierwszy dzień w Biedronce, więc z tego co wyczytałam czeka mnie czytanie podręcznika kasjera. Mam jednak inne pytanie, strasznie się denerwuję, a wręcz boję, że będę stała jak g... w przeręblu i nie będę wiedziała co ze sobą zrobić. Jak to jest z podziałem obowiązków na zmianie? Czy to ktoś odgórnie, np. kierownik sklepu ustala i mówi, że Ty i Ty masz zrobić to i to? Czy po prostu przychodzi się do pracy i masz wiedzieć sama co robić. Nie chcę wyjść na jakiegoś lesera od pierwszych dni w pracy...

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź. 8)

fryndzel - 2017-09-01, 15:52

bez stresu dziewczyno, wszystko powiedza :)
Onaa_a - 2017-09-01, 17:10

Bardzo dziękuję za informację. ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group