Praca w Biedronce - RAZEMWJM.PL - problem z logowaniem
Biurowa - 2017-05-20, 09:05 Temat postu: RAZEMWJM.PL - problem z logowaniem Witam,
od paru dni mam problem z zalogowaniem się na naszą stronę razemwjm.pl
Nie pamiętam hasła, a gdy wchodzę w opcję odzyskiwania go poprzez wysłanie przypomnienia na maila pokazuje mi się komunikat "Problem z wysłanie emaila. Unable to connect via TLS".
Ten sam komunikat pojawia się, gdy próbuję sprawę wyjaśnić przez ich formularz kontaktowy.
Kończy mi się ważność multisporta, a tylko przez ich stronę mogę go przedłużyć. Jak żyć ? ;(
Hell - 2017-05-20, 14:25
A tu nic nie załatwisz? https://biedronka.emultisport.pl/login
Włodarz - 2017-05-20, 14:50
Wyczyść catche przeglądarki.
Biurowa - 2017-05-21, 07:47
Dzięki, udało się ;]
gwiazdka - 2017-05-21, 10:01
Też mam ten sam problem. Nie mogę się zalogować, i maila z przypomnieniem hasła też błąd wyskakuje
DarkSide - 2017-05-21, 10:14
gwiazdka, spróbuj jak wyżej napisano
gwiazdka - 2017-05-21, 10:23
Nic nie pomogło niestety
kolorowa - 2017-05-30, 09:36
Tez mam ten problem! Nic nie dziala... Macie pomysl co zrobic?
rodzic - 2017-05-30, 10:47 Temat postu: logowanie u mnie wyswietla sie komunikat " Problem z wysłaniem emaila. Unable to connect via TLS " - w jmp stwerdzili ze to problem techniczny z mojego urzadzenia.
kolorowa - 2017-05-31, 07:50
to jakieś ofermy są, bo próbowałam sie logować na dwóch laptoch i dwóch telefonach... Nie wierze, że wszystkie mają problem techniczny... ;/
gwiazdka - 2017-05-31, 09:34
Zrobiłam to samo i też błąd
Patrycja. - 2017-05-31, 10:14
Wiem że raz na miesiąc trzeba zmienić hasło, mi bynajmniej taki komunikat się pojawia,że hasło wygasło i trzeba ustawić nowe. Może ktoś to przegapił.
miecia - 2017-06-01, 06:14
Tak zgadza się raz na miesiąc trzeba zmieniać hasło,ale ja mam komunikat ze przez 30 dni nikt się nie logował i hasło wygasło. Trochę bez sensu , bo chyba wystarczyło by zmienic raz hasło, a nie ze jak 30 dni ktos sie nie loguje .....
gwiazdka - 2017-06-02, 11:19
Problem rozwiązany. Po telefonie do BOP i opowiedzeniu o problemie, poczekałam 3 dni wedle zaleceń i dziś już działała opcja skontaktuj się z nami, tam gdzie się klika na zapomniałem hasło. Hasło zmieniłam i już wszystko działa. Teraz zapisze je w notatniku żeby znów się sytuacja nie powtórzyła.
katarzynka12 - 2017-06-02, 11:24
gwiazdka, tylko pamiętaj,że po 30 dniach musisz wpisać nowe hasło,jak dla mnie to beznadzieja ;/
|
|
|