To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - "Satysfakcja gwarantowana"

just2 - 2016-10-30, 15:45
Temat postu: Satysfakcja gwarantowana
Co myślicie o akcji "Satysfakcja gwarantowana" jako pracownicy Biedronki?

W ramach tej promocji wziąłem kawę i sok, ale w sklepie miałem wrażenie, jakby to dla Was był wielki kłopot wydrukować voucher. Po za tym w żadnej Biedronce nie umieli tego vouchera wydrukować. Ostatecznie wypłata z kasy przez kierownika zmiany.

DarkSide - 2016-10-30, 16:38

Uważam że ta akcja to pożywka dla klientów cwaniaków i nic więcej !!
Przykład ?

Klientka kupuje 2 kg kawy ok 90 koszt, wraca praktycznie na drugi dzień, że jej to nie smakowało. 2kg kawy w 1 dzień !! I to bez opakowań !!

adrianooo - 2016-10-30, 18:24

teraz podobno trzeba przynieść puste opakowania a żeby uznali ich pomysł
just2 - 2016-10-30, 18:26

No ale w sumie jest regulamin tej akcji i jeśli ktoś postępuje zgodnie z nim.
adrianooo - 2016-10-30, 18:33

Przede wszystkim Klient powinien zapoznać się z regulaminem akcji,jeżeli nie znajdzie się na stronie www, jest on dostępny w sklepie ale niestety czytanie jest na bakier tak samo jak akcja ze świeżakami niby wiedza , klóca się że czemu tyle naklejek , nie więcej zapytani o zapoznanie się z regulaminem odpowiadają ,,eee za długi żeby czytać ,, no to ku***a sorry Winetu masz problem ,
just2 - 2016-10-30, 18:42

adrianooo napisał/a:
Przede wszystkim Klient powinien zapoznać się z regulaminem akcji ...


To samo tyczy się kasjerów :) W moim mieście są 3 Biedronki i w żadnej nikt o tej akcji nie wiedział. Dopiero gdy pokazałem gazetkę, kierownik przyniósł regulamin i wydruk z kodami. Tylko 1 kasjerka została na kasie do obsługi klientów, a cała reszta wspólnie kombinowała jak voucher wydrukować.

adrianooo - 2016-10-30, 18:56

Akurat moja skromna osoba przegląda internet na bieżąco mimo iż nie jestem w pracy a jak jestem przeglądam raport handlowy bądź dopytowywuję się kierowniczki ,a czy reszta Kasjerów nie czyta bądź nie pyta to nie mój problem :) poza tym nie mamy obowiązku informować klientów na jakiej zasadzie to działa , możemy odpowiedzieć na ewentualne pytania :)
just2 - 2016-10-30, 19:12

Nie chodzi o to by informować klientów o tej akcji. Chodzi o to, że w niektórych Biedronkach nawet kierownictwo nic o tej akcji nie wie.
DarkSide - 2016-10-30, 19:37

just2, proszę się zatrudnić w biedronce to odpowiedź na pytanie sama się znajdzie :yeah:
just2 - 2016-10-30, 20:42

A macie jakieś naciski z góry by klientów biorących udział w tej akcji trochę zniechęcić do ponownego skorzystania?
DarkSide - 2016-10-30, 21:04

just2, nie ma czegoś takiego, a dalsza część wypowiedzi sprowadza się do mojego postu wcześniej.
just2 - 2016-10-30, 21:42

To skąd takie niechętne podejście do klientów, którzy przyszli po voucher?
Przy dobrej woli cała procedura zajmuje parę minut i po sprawie. A tak jak było w moim przypadku przez ponad pół godziny 4 pracowników i kierownik stali przy kasie i się męczyli.

DarkSide - 2016-10-30, 21:52

just2, ostatni raz to napisze, zatrudnij się to się dowiesz bo to nie niechęć do klienta.
just2 - 2016-10-31, 07:17

To nic już z tego nie wiem. Nikt na Was nie naciska, Wam też to jest obojętne, a jak się przyjdzie po voucher to pół godziny trzeba stracić i jeszcze to traktowanie jak bym to miał ukraść. To napisz na pw o co chodzi.
Lewdaim - 2016-10-31, 07:51

Zdarza się, że wydrukowanie vouchera, bonu lub zniżka z kartą lojalnościową i tym podobne opcje nie chcą działać z powodu błędu technicznego systemu (brak połączenia z serwerem). Jest określone postępowanie co trzeba zrobić żeby dana opcja zadziałała, a okazuję się, że dział techniczny (informatycy) czegoś nie dopilnował, nie wprowadził do systemu i wtedy pracownicy się męczą pół godziny i kombinują na różne sposoby żeby zadziałało.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group