To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Reklamacje

Nowicjusz - 2016-07-21, 01:23
Temat postu: Reklamacje
Hej jestem swiezynka... Mam pytanie pewnie głupie ale cóż.. czy jest taka opcja ze klient zgłasza się po odbiór gotówki z reklamacji bo podobno dostał informacje ze ma przyjsc a ja w systemie mam reklamacja(w serwisie)?
Włodarz - 2016-07-21, 05:42

Nie ma głupich pytań.
Jest to możliwe ale chyba mało prawdopodobne bo nie chce mi się wierzyć że dc do niego dzwoniło. Mógł po prostu cię oszukać albo to była naprawdę wyjątkowa sytuacja że zadzwonili.
Wydałaś kasę ok zawsze możesz się wytłumaczyć zawieszeniem systemu lub brakiem czasu na sprawdzenie. Po prostu towar ten pójdzie w wasze straty sklepu i tyle jak przyjdzie reklamacja :) albo na dniach zmieni się jej status na odbiór kasy więc możesz to śledzić o ile nie zamknęłaś reklamacji w markecie.

Miawka - 2016-07-21, 10:44

Mogli tez dzwonić do innego kierownika a ten cię nie poinformował o zdarzeniu, czasem tak jest że dzwonią ze zwrotem gotówki a status reklamacji się nie zmienia. Najlepiej zawsze zadzwonić do działu reklamacji i potwierdzić wypłatę. Poczekaj a być może status zmieni się na zwrot gotówki wtedy będzie ok. Albo najzwyczajniej zadzwoń to dc :) Dużo gotówki oddałeś?
Nowicjusz - 2016-07-21, 14:11

Problem w tym ze do kierownika się nie mogłam dodzwonić który mógł wysłać taką wiadomość a reklamację zamknęłam kasy bylo 180zl...

[ Dodano: 2016-07-21, 15:14 ]
Było małe zamieszanie na sklepie kilka osób do zwrotów i ta reklamacja a ja na kasie poszłam skoro klient wszedł i powiedział że po zwrot gotówki uznałam że taka informacje dostał tyle że jak weszłam w ta reklamację to ten status mnie zmylil pytałam klienta czy dostał od nas informacje ze zwrot kasy to powiedział że tak i się bardzo zbulwersowal więc zrobiłam wypłatę tylko teraz co jeśli przyjdzie to z reklamacji naprawione?co wtedy mnie czeka?

marta1 - 2016-07-21, 14:21

Jeśli Cię to męczy to dzwoń do dc ale ja myślę że wszystko się wyjaśni , już różne przypały na temat reklamacji widziałam w tej firmie a następnym razem nie śpiesz się tak i bardziej komunikujcie się między sobą w biurze , to podstawa dobrej współpracy :)
Włodarz - 2016-07-21, 14:31

Nowicjusz wrzucisz tą reklamację wróć ten towar w plke lub zrobisz cząstkową na nią albo odeślij ją za jakiś czas do dc jako towar niepełnowartościowy :)
Jak się będą czepiać to powiesz że klient był wściekły a ty go chciałaś się pozbyć i zrobiłaś żeby nie robił awantury przy kasie ;]
Nie dzwoń do dc nie ma sensu. Zrobiłaś jak uważałaś za dobre ;]

Nowicjusz - 2016-07-21, 14:47

Trochę mnie uspokoiliscie;) dzięki ;) )

[ Dodano: 2016-07-31, 01:45 ]
Wracam do tematu ... Słuchajcie reklamację zamknęłam w markecie od razu więc nie widziałam statusu ostatnio przyszedł protokul reklamacji w tym okienku ale nie wiem jaki wynik reklamacji to już będzie z 4dni sprzęt nie przyszedł... A problem jest tego rodzaju ze jest to do zwrotu możliwe że to ten w serwisie czy jak ? Bo w sumie mam jeden na stanie a nigdzie tego nie ma...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group