Praca w Biedronce - Procedura zwrotu pieniędzy za zepsute jedzenie
magma - 2016-05-17, 18:09 Temat postu: Procedura zwrotu pieniędzy za zepsute jedzenie Dziś przyszła do mnie klientka która w sobotę kupiła dwa opakowania twarogu półtłustego Delikate 250g. Zażądała zwrotu gotówki, bo ser wyglądał jak nadmuchany balon, termin przydatności 30 maja 2016r.
Nie wiedziałam jak wygląda procedura w tym wypadku dlatego zawołałam zks, który zrobił zwrot. Czy to czasem nie przesada?? Przynieść nabiał po 4 dniach od zakupu który ewidentnie nie był przechowywany w lodówce i żądać zwrotu gotówki? Prżecież nie znana jest nam historia towaru od chwili zakupu.
kluq - 2016-05-17, 18:22
Niestety nie znana jest tez klientowi historia przechowywania go w trakcie drogi z centrum na półkę a jest ona odbiciem obrazu tego co się dzieje w firmie. Mało ludzi to i procedury przestrzegane na słowo honoru. Nie raz oddawałem nabiał, bo mimo dobrego przechowywania puchł jak złoto albo był zwyczajnie zjełczały.
Obecnie nie kupuje u nas takich rzeczy i problem się skończył
tadam - 2016-05-17, 19:25
Coś nie tak chyba z tym serem bo u nas na sklepie też mieliśmy partię takich nadmuchanych .Do tej pory zawsze półtłusty był dobry.
biedronkaaa - 2016-05-17, 21:39
Zwrot gotówki, sprawdzic czy na sklepie mamy dalej taką partię i ten sam problem... Jesli tak to zgłaszamy do call center.
brodacz1989 - 2016-05-18, 16:57
kluq, chyba po to jest stworzony haccap, czyż nie
Hell - 2016-05-18, 18:36
Nawet jeżeli nie mamy już tej partii to i tak zgłaszamy do call center podobnie jak wszystkie zwroty jakościowe.
magma - 2016-05-18, 20:35
Rozumiem.
Tylko zastanawia mnie jedno.
To był jeden jedyny przypadek " złego" twarogu. Nikt poza tą kobietą nie reklamował sera.
Mariano - 2016-05-18, 21:04
może ludziom zwyczajnie nie chciało się zwracać jednego czy dwóch twarożków... mi osobiście nie chciałoby się ruszać dupy żeby dostać 2zł zwrotu
Kamillo - 2016-05-21, 17:04
Twarożek jak piszesz jeszcze był z terminem, ostatnio na moim sklepie babeczka przyniosła łososia bo "śmierdział", nic w tym dziwnego, kupiony tydzień wcześniej, oraz już 3 dni po terminie, ZKS go nie przyjął, następnego dnia miałem 1 zmianę, tel z BOK
A czemu wczoraj nie został przyjęty zwrot jakościowy???
Nie wiedziałem o co chodzi
Po krótkiej rozmowie i tel do KR oczywiście zwrot zrobić musiałem...
Lwica - 2016-05-24, 13:34
Kamillo, no błaaaaaaagam Cię.... ;/ jak to zwrot artykułu po terminie i jeszcze z polecenia służbowego KR....czasem to ręce opadają jak widzę czego Biedronka uczy ludzi....
Do mnie ostatnio przyszedł gość z butami z zeszłego roku trekkigowymi, z wyglądu tych butów śmiem przypuszczać że nosił je przez cały rok 24/7...ale cwaniaczek kupił takie same w kwietniu i z tym nowym paragonem chciał oddac tamte z zeszłego roku....nie przyjęłam tej reklamacji i tyle, gość u mnie odpuścił, ale nie wiem czy nie polazł do innej Biedry...ale co mnie wkurzył to inna sprawa
Kamillo - 2016-05-28, 19:46
Lwica
Mam zamrożonego kurczaka XD Chyba go oddam
No niestety firma uczy ludzi że można wszystko oddać jak nie będzie pasowało
|
|
|