Praca w Biedronce - Zwrot
gru - 2014-08-31, 11:32 Temat postu: Zwrot Witam.
Posiadam telefon myphone zakupiony w Biedronce, w innym mieście ~2miesiące temu na fakturę za magiczne 59zł. Ostatnio chciałem sobie posłuchać muzyki przez słuchawki i okazało się, iż działa tylko 1 kanał, w 2 coś buczy, po ruszeniu wtykiem potrafi przełączyć dźwięk na głośnik telefonu lub słychać muzykę i w słuchawkach i z telefonu jednocześnie (sprawdzone na kilku rodzajach słuchawek) :o
Ewidentnie widać, że złącze słuchawkowe jest wadliwe.
Czy mogę zwrócić ten telefon w najbliższym sklepie? Starter tubiedronka jest nierozpakowany...
Pilnie proszę o odpowiedź!
Pozdrawiam.
kogata - 2014-08-31, 11:33
możesz oddać do reklamacji, tylko musisz mieć paragon. Zwrotu Ci raczej nie przyjmą.
gru - 2014-08-31, 11:36
FV jest wydana na podstawie paragonu nr...
Hell - 2014-08-31, 12:14
gru dowodem zakupu może być też faktura.
gru - 2014-08-31, 12:16
Czyli tylko reklamacja? A co z rękojmią? Czy muszę pisać jakieś pismo?
Hell - 2014-08-31, 12:24
Wszystko zależy od Ciebie, przede wszystkim musisz udać się do sklepu i wystąpić z konkretnym roszczeniem.
gru - 2014-08-31, 13:05
Interesuje mnie zwrot kasy.
Anonymous - 2014-08-31, 16:11
Nawet w przypadku rękojmi, w pierwszej kolejności usuwa się wadę, czyli sprzęt pójdzie do naprawy.
bryndza - 2014-08-31, 17:17
u nas jest zwrot kasy i zadna naprawa
Anonymous - 2014-08-31, 18:57
https://www.bankier.pl/wi...ji-2813021.html
[ Dodano: 2014-08-31, 19:58 ]
Pamiętajmy również, że kupujący ma jedynie miesiąc czasu na zawiadomienie sprzedającego o wykryciu wady towaru. W przeciwnym wypadku kupujący traci uprawnienia z rękojmi (art. 563 § 1 k.c.)
frania25 - 2014-08-31, 20:19
U mnie bez problemu oddali by kase.
gru - 2014-09-23, 08:38
Dzisiaj mijają 3tyg. jak oddałem ten szajs, bo oczywiście musiał iść do naprawy, szkoda że wady były od początku...jak narazie cisza, choć kierowniczka wspominała o 2tygodniach, to tydzień temu jak przyszedłem w tej sprawie, powiedziała że jeszcze nic nie wiadomo i ma ktoś do mnie zadzwonić. Trochę czary mary
Anonymous - 2014-09-23, 09:46
W ciągu 2 tyg mieli obowiązek poinformować Cię co będą robili, skoro tego nie zrobili reklamację możesz traktować za uznaną i nie daj się spławić jak zrobisz odpowiednią awanturę to oddadzą Ci kasę
gru - 2014-10-09, 18:09
Sprzęt wrócił z reklamacji. Usterka nie naprawiona, dobrze że na miejscu sprawdziłem. W adnotacji: BRAK USTEREK. A telefon jak był uszkodzony, tak jest do tej pory...poszedł 2 raz na pseudo naprawę. Coś czuję, że ponownie wróci w takim samym stanie. Mogę zgłosić to gdzieś wyżej (DO CENTRALI :D?), bo szkoda mi czasu i paliwa na dojazdy do tej biedry.
Zed - 2014-10-09, 18:18
Możesz spróbować skontaktować się z producentem żeby dał ci numer do serwisu albo żeby oni to wyjaśnili z serwisem.
|
|
|