Praca w Biedronce - Zwrot?
Tomson - 2014-08-11, 17:22 Temat postu: Zwrot? Witajcie,
3 dni temu kupiłem telefon MyPhone C-Smart a dzi¶ już ma pęknięty ekran...
Czy jest szansa, że uda się go zwrócić?
krzysieq - 2014-08-11, 17:26
A sam pękł? Ja osobi¶cie bym tego nie przyj±ł.
asd - 2014-08-11, 19:23
Czy oddaj±ć sprzęt (w czasie gwarancji oczywi¶cie) po 3 razie odebrania z serwisu trzeba oddawać gotówkę jeżeli klient sprzęt ma już 1,5 roku i obawia się że po raz 4 będzie musiał oddać do serwisu.
Anonymous - 2014-08-11, 19:26
Jeżeli jest to ciagle ta sama usterka, producent powinien wymienić na nowy i dobrze, żeby taki klient w końcu sam skontaktował się z serwisem i opowiedział o swoich lękach
Zed - 2014-08-12, 06:32
Na moim sklepie było podobnie z ostatnim smartfonem. Według klientki szybka sama pękła w telefonie podczas noszenia w torbie, sprzęt spakowali¶my i wysłali¶my. Po jakim¶ czasie dostali¶my towar z odpowiedzi± z serwisu "uszkodzenia mechaniczne nie podlegaj± gwarancji"
argen64 - 2014-08-12, 14:57
Zed napisał/a: | Na moim sklepie było podobnie z ostatnim smartfonem. Według klientki szybka sama pękła w telefonie podczas noszenia w torbie, sprzęt spakowali¶my i wysłali¶my. Po jakim¶ czasie dostali¶my towar z odpowiedzi± z serwisu "uszkodzenia mechaniczne nie podlegaj± gwarancji" |
Z pękniętym wy¶wietlaczem nie mamy szans w serwisie. Zawsze uznaj± to za nasz± winę czyli uszkodzenie mechaniczne. No chyba, że mamy odpowiednie ubezpieczenie sprzętu, które można dokupić. Niestety Biedronka nie oferuje tej opcji. A tak na marginesie najbardziej ¶miesz± mnie opinię gimbusów na temat telefonów w postaci... "Telefon do d...y, upadł mi 3 razy i pękł wy¶wietlacz"....
kluq - 2014-08-12, 17:27
To ubezpieczenie to kolejne zwykłe naci±ganie i nabijanie ludzi w butelkę , raz jedyny je wykupiłem i powiedziałem nigdy więcej.
biedronkaaa - 2014-08-16, 11:04
Tomason a na jakiej biedronce kupiłe¶ ten telefon?
Kamillo - 2014-08-24, 23:13
@Kluq
Na lapka wykupiłem ochronę, niech sobie to głęboko wsadz±... 300 zł za nic bo za lapka nie uznali ubezpieczenia. Wszystkim radzę: jak miła Pani zaproponuje ubezpieczenie sprzętu to niech swoim nazwiskiem napisze że zwróci sama koszty np: za zalanego laptopa
(chodzi oczywi¶cie o inny sklep sprzedaj±cy takie sprzęty)
|
|
|