Praca w Biedronce - do klientów
Dumbi - 2010-09-25, 19:06 Temat postu: do klientów chciałem przekazać wszystkim klientom Biedronki, że:
1. musimy mówić te długie regułki (dzien dobry zapraszam ponownie)!!
2. musimy pytać o kropke !!
3. musimy prowadzic kazdego klienta do polki bo stracimy prace wiec nie przesadzajcie z tym!
4. alkohol kasujemy na kasie nr. 1 tylko i wylacznie!
5. kierownictwo nam pieniedzy w kasie nie rozmienia wiec nie dawajcie setki za batonika 1zl
co jeszcze ?? chyba tyle...
Flapjack - 2010-09-25, 22:47
Co do punktu 2, to nie wszędzie.
Punkt 3- nauczcie się gdzie co jest, a nie w drzwiach pytacie o cukier, mleko czy sól.
Punkt 4- nie na każdym sklepie.
Biedronek On - 2010-09-25, 23:51
Dodam od siebie trochę :D
-A Płatność za zakupy, tylko i wyłącznie Gotówką PLN :D I czy Wrocław czy Warszawa we wszystkich 1500 Biedronek nie przyjmujemy kart!, w boksach z fajkami trzymamy, tylko Fajki, a nie terminale jak to jedna z klientek stwierdziła
-B Sklepy w dni robocze czynne do 21.00, a w niedziele do 20.00, o równej godzinie nie wpuszczamy na zakupy, nie mieć do Nas pretensji
- C W naszych sklepach nie prowadzimy obniżek na stoisku owoce -warzywa (banany z kartonu z podłogi i banany z kartony na podestach warzywnych ta sama cena )
- D Darmowych zrywek nie mamy na kasach, są na stoisku owoce-warzywa, ich przeznaczenie tylko na owoce ,warzywa, pretensje można mieć do siebie, jak pęknie i słoik z pieczarkami leży na podłodze.
- E Fakturę wystawia kierownictwo, a nie kasjer na kasie
- F Skoro mówimy Przepraszam na sklepie podczas jazdy wózkiem elektrycznym z paletą, to należało by zareagować, pretensje potem są jak się przejedzie pół kafelki obok, że Pan nas przejedzie
To tyle na teraz, nie wiem być może tylko u Mnie są że tak powiem kulturalnie" mało mądrzy klienci" , ale naprawde zaoszczędzcie nam swoich dziwnych pytań.
Pochwała za dobry temat
makarenka - 2010-09-26, 00:59
U nas darmowe zrywki mamy na kasach,a na drzwiach wejsciowych jest info ze przyjmujemy tyko gotowke:)
Anonymous - 2010-09-26, 06:41
Brawo
Edycia - 2010-09-27, 00:40
Nie odpowiadaj na "ZAPRASZAM PONOWNIE" nie musi Pani tego mówić i tak przyjdę bo ja muszę to powiedzieć ;(
silver23 - 2010-09-27, 10:29
a ja wam powiem tak:po pierwsze te głupie tekst nie musi pani itd. olweam i robie swoje , po drugie jak ktoś pyta gdzie co jest a potem mówi żebym tylko powiedziała a nie szła to mówie że musze i ide i albo podąża za mną albo nie :D po tzrecie na to że nie mamy terminal tłumacze tak jak KR że nie mamy i mieć nie będziemy bo z tym wiąże sie podwyżka cen, na co szłysze "Aaaaa, rzeczywiście" i szczerze już coraz miej osób sie pyta.
P.S. Najbardziej wkurzające jest wtrącanie sie klientów w kolejce jak każe jednemu czy drugiemu dowód pokazac. CO ICH TO OBCHODZI. pozdrawiam wszystkich pracowników i klientów oczywiście:):):)
lala - 2010-09-27, 10:41
każdego dnia tysiące ludzie przewija sie przez nasz sklep...
każdego dnia zadają nam tysiące "nie mądrych pytań"....
każdego dnia znajdzie się ktoś, kto będzie umiał wyprowadzić nas z równowagi...
każdego dnia znajdzie sie klient, który wstanie lewą nogą i oczywiście zły humor odreaguje na kasjerze
każdego dnia znajdzie sie osoba w kolejce która mimo wszystko bedzie umiała powiedzieć DZIĘKUJĘ i DO WIDZENIA a do tego uśmiechnie się do nas........
..... i dla takiego jednego klienta warto przychodzić do pracy
[ Dodano: 2010-09-27, 12:01 ]
IDEALNY KLIENT:
- wchodząc do sklepu mówi z uśmiechem DZIEŃ DOBRY napotkanym biedroneczkom...
- chodząc po sklepie rozgląda sie gdzie co leży i kojarzy ze soki z napojami na pierwszym rzędzie, sól z przyprawami, czekolady ze słodyczami.... nie trzeba od drzwi pytać gdzie co leży...
- nie wygrzebije bananów z dna kartona uszkadzając przy tym inne a na koniec i tak ich nie bierze...
- nie sprawdza jakie pomidory sa w kartonach na spodzie, przestawiając przy tym pół warzywniaka...
- nie prosi 3 razy zebym dokładnie sprawdziła magazyn czy przypadkiem na pewno nie mamy tam "..."- bo jesli ja raz mowie ze nie ma to chyba wiem co mowie....
- U NAS NIE CHOWA SIE TOWARU PRZED KLIENTEM!!!
- podchopdząc do kasy wykłada CAŁY towar na taśme....
- odpowiada kasjerowi DZIEN DOBRY... nawet jesli nie jest dobry....
- jeśli kasjer prosi o drobne to chociaż zagląda do portfela i sprawdza czy je ma!!!!!! a nie z góry zakłada ze nie ma a gdy chowa resztę to z portfela wysypują sie złote.... >:D
- potrafi powiedziec "DZIĘKUJĘ" skoro juz kasjer zaprosił go ponownie a nie patzry na niego jak na IDIOTE..........
- wszyscy jesteśmy tylko LUDŹMI i mamy prawo popełniać błędy... nie trzeba z tego robić afery na cały sklep.....
I NIE ZAPOMINAJCIE, ŻE GDYBY NIE MY, PRACOWNICY BIEDRONKI, TO W SKLEPIE BYŁOBY BRUDNO, PÓŁKI STAŁYBY PUSTE, KOSZYKI CIAGLE STAŁYBY POD KASAMI ZAMIAST PRZY WEJSCIU, OWOCE I WARZYWA BYŁYBY NIEPRZEBRANE.... I TO MY PRACOWNICY BIEDRONKI SPRZĄTAMY PO WAS!!! MOWIAC NIC SIE NIE STAŁO TY ODCHODZISZ A JA SLĘCZE NAD ROZBITYM SOKIEM ZEBY NIKT SIE NIE SKALECZYŁ, NIE POŚLIZGNĄŁ, NIE UBRUDZIŁ....
NIE PROSIMY O WIELE TYLKO O ODROBINĘ SZACUNKU DLA NASZEJ CIEZKIEJ PRACY...
BO TAK JAK WY JESTESCIE DLA NAS TAK I MY JESTESMY DLA WAS...........
:*
zielonabiedrona - 2010-09-27, 21:15
bravo
reniusia - 2010-09-28, 08:48
SUPER
agniesia - 2010-09-28, 09:24
MĄDRE SŁOWA !!!
katmro88 - 2010-09-28, 09:38
tez sie do tego dolanczam..
Anonymous - 2010-09-28, 10:25
lala napisał/a: |
Wysłany: Wczoraj 11:41
każdego dnia tysiące ludzie przewija sie przez nasz sklep...
każdego dnia zadają nam tysiące "nie mądrych pytań"....
każdego dnia znajdzie się ktoś, kto będzie umiał wyprowadzić nas z równowagi...
każdego dnia znajdzie sie klient, który wstanie lewą nogą i oczywiście zły humor odreaguje na kasjerze
każdego dnia znajdzie sie osoba w kolejce która mimo wszystko bedzie umiała powiedzieć DZIĘKUJĘ i DO WIDZENIA a do tego uśmiechnie się do nas........
..... i dla takiego jednego klienta warto przychodzić do pracy
[ Dodano: 2010-09-27, 12:01 ]
IDEALNY KLIENT:
- wchodząc do sklepu mówi z uśmiechem DZIEŃ DOBRY napotkanym biedroneczkom...
- chodząc po sklepie rozgląda sie gdzie co leży i kojarzy ze soki z napojami na pierwszym rzędzie, sól z przyprawami, czekolady ze słodyczami.... nie trzeba od drzwi pytać gdzie co leży...
- nie wygrzebije bananów z dna kartona uszkadzając przy tym inne a na koniec i tak ich nie bierze...
- nie sprawdza jakie pomidory sa w kartonach na spodzie, przestawiając przy tym pół warzywniaka...
- nie prosi 3 razy zebym dokładnie sprawdziła magazyn czy przypadkiem na pewno nie mamy tam "..."- bo jesli ja raz mowie ze nie ma to chyba wiem co mowie....
- U NAS NIE CHOWA SIE TOWARU PRZED KLIENTEM!!!
- podchopdząc do kasy wykłada CAŁY towar na taśme....
- odpowiada kasjerowi DZIEN DOBRY... nawet jesli nie jest dobry....
- jeśli kasjer prosi o drobne to chociaż zagląda do portfela i sprawdza czy je ma!!!!!! a nie z góry zakłada ze nie ma a gdy chowa resztę to z portfela wysypują sie złote.... >:D
- potrafi powiedziec "DZIĘKUJĘ" skoro juz kasjer zaprosił go ponownie a nie patzry na niego jak na IDIOTE..........
- wszyscy jesteśmy tylko LUDŹMI i mamy prawo popełniać błędy... nie trzeba z tego robić afery na cały sklep.....
I NIE ZAPOMINAJCIE, ŻE GDYBY NIE MY, PRACOWNICY BIEDRONKI, TO W SKLEPIE BYŁOBY BRUDNO, PÓŁKI STAŁYBY PUSTE, KOSZYKI CIAGLE STAŁYBY POD KASAMI ZAMIAST PRZY WEJSCIU, OWOCE I WARZYWA BYŁYBY NIEPRZEBRANE.... I TO MY PRACOWNICY BIEDRONKI SPRZĄTAMY PO WAS!!! MOWIAC NIC SIE NIE STAŁO TY ODCHODZISZ A JA SLĘCZE NAD ROZBITYM SOKIEM ZEBY NIKT SIE NIE SKALECZYŁ, NIE POŚLIZGNĄŁ, NIE UBRUDZIŁ....
NIE PROSIMY O WIELE TYLKO O ODROBINĘ SZACUNKU DLA NASZEJ CIEZKIEJ PRACY...
BO TAK JAK WY JESTESCIE DLA NAS TAK I MY JESTESMY DLA WAS........... |
Kurcze! Z chęcią przykleiłabym te słowa na drzwiach wejściowych do sklepu :D
lala - 2010-09-28, 18:02
wow dzięki
makarenka - 2010-09-29, 00:16
To powinno wisiec na kazdej tablicy z info dla klientow
|
|
|