Praca w Biedronce - Zwrot szafki wiszącej z lustrem.
mate94th - 2012-06-09, 18:20 Temat postu: Zwrot szafki wiszącej z lustrem. Witam. Zakupiłem dzisiaj w biedronce szafkę wiszącą z lustrem. Zacząłem ją niedawno montować. Wszystko ładnie idzie tylko lustro zostało. Przykręcam je powoli i nagle trach. Róg lustra mi się obłamał. I w tym moje pytanie czy można jutro pójść do biedronki i wymienić lustro czy gwarancja nie obejmuje już takich uszkodzeń . Proszę szybko o odp.
Anonymous - 2012-06-09, 18:50
Dlaczego gwarancja ma obejmowac to, ze ktos nie potrafi zamontowac? To tak jakbyś oddał do serwisu na gwarancje samochod po stluczce. Badz powazny, uszkodziles lustro i chcesz reklamowac.
mate94th - 2012-06-09, 18:55
Chciałem się tego dowiedzieć. Trudno trzeba będzie coś kombinować. Każdemu może sięzdażyć
malenstwo20088 - 2012-06-09, 19:08
Zawsze możesz powiedziec ze zakupiles komus na prezent wczoraj zostało odpakowane i juz uszkodzone było
mate94th - 2012-06-09, 19:14
Dzięki. Zawsze można spróbować ale wątpię bo raczej to nie przejdzie. Szafka jest złożona. Jeżeli ją rozłożę będzie widać to będzie widać ślady po demontażu.
Anonymous - 2012-06-09, 20:16
Larrikol napisał/a: | Dlaczego gwarancja ma obejmowac to, ze ktos nie potrafi zamontowac? |
Dlatego że nasza góra życzy sobie by KAŻDA reklamacja była rozpatrzona pozytywnie dla klienta. I tyle w temacie
gangi kubusia - 2012-06-09, 20:41
Ale uszkodzenia mechaniczne (gdzie adekwatnie widać ze klient zepsuł - jak pisała Larikol i sam zainteresowany napisał) nie podlegają reklamacji. rozumiem jak coś nie działa jak powinno, jak czegoś brak ale nie jak coś klient uszkodził przy montażu.Góra chce abyśmy każda reklamacje rozstrzygali zawsze na korzyść klienta ale wtedy gdy ta reklamacja jest zasadna.
Anonymous - 2012-06-09, 21:30
PKS rozdział 2.2 str 18
"Reklamacje zawsze rozstrzygaj na korzyść Klienta"
Mnie też strasznie denerwuje jak klient przynosi coś do sklepu co mu się nie podoba bo gdzie indziej jest lepsze, tańsze czy sam zepsuł. Ale niestety nawet taki towar mamy obowiązek przyjąć by klient wyszedł ze sklepu zadowolony. Jeśli robicie inaczej to możecie mieć problemy gdy taki klient zadzwoni do BOK. Taka prawda niestety.
madeleine - 2012-06-09, 22:02
Z Klientem nie dyskutujemy o ZASADNOŚCI reklamacji, niestety...
_PREDATOR_ - 2012-06-10, 09:11
I tak przyzwyczajamy klientów do 'kantowania'!!!
DarkSide - 2012-06-10, 09:31
Powiem tak, chcesz miec czyste sumienie to załatw sobie nowe szkło, a jeśli nie to pakujesz to wszystko i idziesz i zwracasz bez pytania.
|
|
|