To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Rozmowa kwalfikacyjna na zastępce kierownika sklepu

Skarbus - 2012-06-01, 18:50
Temat postu: Rozmowa kwalfikacyjna na zastępce kierownika sklepu
Witam wszyskich:)
Dzisiaj dzwonili do mnie z Biedronki i zaprosili mnie na rozmowe kwalfikacyjna na zastepce kierownika sklepu i w zwiazku z tym mam pytanie. Jak wyglada taka rozmowa, o co pytaja i ogolnie wszystko co wiecie. Jak wygladaly Wasze rozmowy? Jak cos wiecie to piszcie.

charliep - 2012-06-01, 21:00

Najpierw jest rozmowa z kierownikiem rejonu. Pyta się ogolnie o doswiadczenie i edukacje. Rozmowa jest w miare luzna. Potem sa pytania odnosnie sklepu. W co inwestuje biedronka naprzyklad. Jakie stoiska sie wyróżniają. Oglnie zastepca kierownika sklepu i to jeszcze z zewnatrz to raczej ciezki kawalek chleba, wiec KR bedzie chcial wyczuc czy jestes mocny psychicznie i kumaty bo jest tego sporo na poczatek. Jezeli masz doswiadczenie w pracy w handlu i do tego pokazesz sie jako osoba bardzo zdeterminowana aby pracowac to masz duza szanse na przyjecie. Drugi etap to rozmowa z kierownikiem okregu.

Ogolnie rzecz biorac to nie polecam ci tej roboty, chyba ze nie masz nic innego, pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-06-01, 22:02 ]
acha i jeszcze beda takie pytania odnosnie co bys zrobil jakby przyjechala dostawa, rozbil sie dzem na sklepie i kient mialby reklamacje towaru, jaka kolejnosc dzialan bys przyja. Różne tego typu pytanka moga byc.

Skarbus - 2012-06-02, 06:11

I co powinnam odpowiedziec najlepiej?
wp3dstudio - 2012-06-02, 07:51

wtedy najlepiej odpowiedz... usiądę i zacznę płakac :P a jeszcze niech ci zadzwonią w międzyczasie z wężem na 20 punktów to już wogóle:)
aniołek? - 2012-06-02, 08:08

wp3dstudio napisał/a:
wtedy najlepiej odpowiedz... usiądę i zacznę płakac :P a jeszcze niech ci zadzwonią w międzyczasie z wężem na 20 punktów to już wogóle:)


dobre :lol: :lol: :lol:

Skarbus - 2012-06-02, 08:17

Widze, ze nie moge liczyc na Wasza pomoc.
Biedronek On - 2012-06-02, 09:08

charliep napisał/a:
acha i jeszcze beda takie pytania odnosnie co bys zrobil jakby przyjechala dostawa, rozbil sie dzem na sklepie i kient mialby reklamacje towaru, jaka kolejnosc dzialan bys przyja. Różne tego typu pytanka moga byc.


Oczywiście załóżmy Skarbus , że jesteś sama na sklepie wszyscy Sprzedawcy- Kasjerzy obsługują kasy. Podchodzisz do klienta przepraszasz, iż za chwilę rozpatrzysz reklamację, ale chwilę temu rozbił się dżem, którego musisz Ty posprzątać( bo wszyscy kasjerzy są na kasach) a on stanowi niebezpieczeństwo dla klientów. Po dżemie udajesz się do klienta do reklamacji i najlepiej jeszcze raz przeproś,że musiałaś to wykonać na już, by nie narazić na niebezpieczeństwo klientów. Po reklamacji udajesz się do dostawy.

Najważniejszy klient, nie może odczuć, że Go olewasz. Miałem podobną sytuację, i klient był wyrozumiały. Oczywiście dostawa jest ważna, bo każde opóźnienie w ściągnięciu dostawy (masz ograniczony czas na zdjęcie dostawy), zrobi opóźnienie w centrum, ale na opieprz od KR masz wytłumaczenie kasjerzy na kasach, a Ty miałaś nie standardowe sytuacje na sklepie z naciskiem na Klienta!!

Skarbus - 2012-06-02, 09:30

O wlasnie o takie porady mi chodzilo. Dziekuje:) Jak ktos jeszcze moze cos napisac o co pytaja to bardzo prosze. A np jakby klient zrzucil np telewizor to jakie jest wtedy postepowanie?
agi 555 - 2012-06-02, 10:03

Takie jak zawsze - klient nie płaci za nic, co uszkodzi na sklepie. Pytania o sytuacje niestandardowe są rożne. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna , która ma pierwszeństwo (zewnętrzna) , kradzież na sklepie przez pracownika,ZKS,KS,KR co zrobisz w takiej sytuacji. Co zrobisz jak nie przyjdzie kasjer na ranna zmiane a Ty sama nie możesz otworzyć sklepu.Jak zachowasz sie w sytuacji gdy klient zacznie obrażać pracowników.Jak zmotywujesz leniwego pracownika, co zrobisz z nieefektywnym pracownikiem.Pytania są przeróżne, trzeba byc sobą i tyle.
Skarbus - 2012-06-02, 11:54

o matko ale to sa trudne sytuacje ;(
Biedronek On - 2012-06-02, 16:52

Taki już los biedronek, że tego typu sytuacje się nagle zdarzają
Skarbus - 2012-06-02, 22:20

agi 555 napisał/a:
Takie jak zawsze - klient nie płaci za nic, co uszkodzi na sklepie. Pytania o sytuacje niestandardowe są rożne. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna , która ma pierwszeństwo (zewnętrzna) , kradzież na sklepie przez pracownika,ZKS,KS,KR co zrobisz w takiej sytuacji. Co zrobisz jak nie przyjdzie kasjer na ranna zmiane a Ty sama nie możesz otworzyć sklepu.Jak zachowasz sie w sytuacji gdy klient zacznie obrażać pracowników.Jak zmotywujesz leniwego pracownika, co zrobisz z nieefektywnym pracownikiem.Pytania są przeróżne, trzeba byc sobą i tyle.

A mozecie rowniez napisac co najlepiej w takich sytuacjach robic?

Anonymous - 2012-06-03, 09:07

Skarbus napisał/a:
A mozecie rowniez napisac co najlepiej w takich sytuacjach robic?

Myslec, a nie czekac na gotowe odpowiedzi :)

Skarbus - 2012-06-03, 09:30

Larrikol napisał/a:
Skarbus napisał/a:
A mozecie rowniez napisac co najlepiej w takich sytuacjach robic?

Myslec, a nie czekac na gotowe odpowiedzi :)

Chce po prostu wypasc jak najlepiej bo bardzo mi zalezy na tej pracy.

Anonymous - 2012-06-03, 09:38

Jesli sie nadajesz na stanowisko, to wypadniesz dobrze nawet bez tych gotowych odpowiedzi. Potem mozesz dostac inne pytania i siądziesz jak wryta, bo nikt Ci nie powiedzial, co masz odpowiedziec.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group