Oceny produktów - Reklamacja spożywcze produktu
darex - 2012-05-14, 17:03 Temat postu: Reklamacja spożywcze produktu Nie polecam zakupu w Biedronce "Parówki wędzone z kurcząt".
Po otwarciu opakowania okazało się,że mimo daty ważności -parówki są nieświeże,wręcz"obślizgłe"
zdarzyło się to już co najmniej dwa razy -nie zgłaszałem tego faktu,jednak
tym napisałem z reklamacją.
Odpisali dość szybko,ale na wymianie maili się skończyło.Mimo ponowienia kontaktu,biuro obsługi klienta nie odpowiedziało.
Moim zdaniem nie jest to poważne traktowanie klienta i w moich oczach "Biedronka" traci...
DarkSide - 2012-05-14, 17:20
darex, Pierwsze słyszę, a na dodatek jem je bardzo często i nigdy nie miałem problemów z nimi
darex napisał/a: | nieświeże,wręcz"obślizgłe" |
może były rozhermetyzowane
Anonymous - 2012-05-14, 17:24
odradzam zkup jakichkolwiek parówek :D
DarkSide - 2012-05-14, 17:28
Neo napisał/a: | odradzam zkup jakichkolwiek parówek :D |
każdy wie z czego są
Skarbus - 2012-05-14, 18:20
Ja nigdy nie miałam z nimi problemu a bardzo często je kupuje.
darex - 2012-05-14, 18:42
A mnie spotkała ta niespodzianka
Skarbus - 2012-05-14, 18:46
W sumie to wszystko jest możliwe i to nie tylko w biedronce ale w innych sklepach również
darex - 2012-05-14, 19:03
mam to potwierdzone,tylko dla mnie zastanawiające jest to że "na wymianie maili się skończyło.Mimo ponowienia kontaktu,biuro obsługi klienta nie odpowiedziało.
Moim zdaniem nie jest to poważne traktowanie klienta i w moich oczach "Biedronka" traci..."
Anonymous - 2012-05-15, 06:46
darex bardzo dziwne, bo kupuję te parówki bardzo często i jakoś nigdy dotąd nie miałem z nimi problemów. Być może trafiłeś na "trefne" opakowania i nie powinieneś robić takiej zadymy o 5,99 zł, ale jeśli uważasz, że te parówki są "be" to ich nie kupuj.
darex - 2012-05-15, 07:23
Taka sytuacja zdarzyła się co najmniej 3 razy i dla samej zasady o tym piszę
DarkSide - 2012-05-15, 09:33
darex, a tak się zapytam, czy Ty nie widzisz co kupujesz ?? bo skoro były takie jak twierdzisz to ba 100% było to widac -.-
eeewelinkaaa - 2012-05-15, 11:07
Jeśli zdarzyła się sytuacja,że zakupiony produkt jest nie świeży, to należy wrócić do sklepu i go wymienić,gwarantuję,że nikt nie zrobi problemu i na pewno wymieni,a na życzenie klienta zwróci gotówkę.Osobiście nie widzę powodu,aby powiadamiać BOK.Pracownicy sklepu nie są winni temu,że produkt okazał się złej jakości ponieważ jak napisałeś data ważności była dobra.następnym razem radzę wymienić lub zwrócić towar,a zaoszczędzi to Tobie czas i niepotrzebne nerwy.Pozdrawiam!
darex - 2012-05-15, 11:39
DarkSide nie było widać,że towar jest "obślizgły",co okazało się po otwarciu i raczej takiego towaru nikt nie przyjmie...
DarkSide - 2012-05-15, 12:03
darex napisał/a: | że towar jest "obślizgły" |
to widac gołym okiem
darex napisał/a: | raczej takiego towaru nikt nie przyjmie... |
jeśli by ktoś nie przyjął to by się naraził na kłopoty
Anonymous - 2012-05-15, 12:19
darex napisał/a: | DarkSide nie było widać,że towar jest "obślizgły",co okazało się po otwarciu i raczej takiego towaru nikt nie przyjmie... |
Jesli towar jest niezgodny z umowa, to nikt nie ma prawa go nie przyjac. Takie rzeczy wymienia sie lub oddaje sie kase bez mrugniecia okiem. Celowo chyba prowokujesz, albo jestes wsciekly, bo nie potrafisz isc i domagac sie swego naleznego.
|
|
|