Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje
adaxos1 - 2012-05-11, 22:55 Temat postu: Zwroty i reklamacje Witam, mam pytanie czy towar pełnowartościowy można zwrócić?
jagodak - 2012-05-12, 00:16 Temat postu: Re: Zwroty i reklamacje
adaxos1 napisał/a: | Witam, mam pytanie czy towar pełnowartościowy można zwrócić? |
A co to za pytanie?Musisz doprecyzować.
DarkSide - 2012-05-12, 04:48
Można zwrócic, jeśłi klient stwierdzi nie jest zadowolony z towaru i nie spełnia jego oczekiwań wtedy trzeb mu zwrócic pieniądze. Może i denerwujące ale tak i jest, a zawsze jak jakiś KS lub ZKS twierdzi że nie można to taki klient może zadzwonic do BOP czy BOK i przyznają mu racje ....
adaxos1 - 2012-05-12, 09:51
Byłem ostatnio i chciałem zwrócić tablet, i kierownik sklepu powiedział, że to niemożliwe bo towar jest pełnowartościowy i, ze mogłem go wcześniej oddać, a nie około miesiąca po zakupie...
tolek123 - 2012-05-12, 10:38
adaxos1 napisał/a: | Byłem ostatnio i chciałem zwrócić tablet, i kierownik sklepu powiedział, że to niemożliwe bo towar jest pełnowartościowy i, ze mogłem go wcześniej oddać, a nie około miesiąca po zakupie... |
Towar pełnowartościowy można zwrócić do 14 albo 21dni dokładnie nie wiem
adaxos1 - 2012-05-12, 10:43
Czyli muszę go sprzedać...
kluq - 2012-05-12, 10:51
I miał rację ,bo w prawie polskim nie ma czegoś takiego jak obowiązek przyjęcia zwrotu towaru (chyba ,że został nabyty na odległość albo w innym miejscu niż siedziba firmy) i jest to tylko dobra wola sprzedawcy ewentualnie strategia marketingowa konkretnej firmy. Wszystkie kwestie reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Anonymous - 2012-05-12, 11:23
A Biedronka akurat ma taka strategie, ze kazda reklamacje itp. zalatwia na korzysc klienta, ja bym dostala niezle zje** zebym nie przyjela i doszloby do KR np
Biedroneczka791 - 2012-05-12, 12:00
Pełnowartościowy towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez żadnego podawania powodu.Po tym czasie Nie musimy go przyjmować.
Anonymous - 2012-05-12, 12:04
nie musimy, ale mozemy. Na pewno to zalezy od rejonu i od KR, u mnie musimy przyjmowac wszystko jak leci.
home_designer - 2012-05-12, 13:13
w podręczniku kierownika sklepu napisane jest, aby reklamacje rozstrzygać ZAWSZE na korzyść klienta choćby nawet nie miał paragonu itd 8)
a nigdzie nie jest napisane ile dni na zwrot itd także chyba ta sama zasada
Anonymous - 2012-05-12, 13:19
Biedroneczka791 napisał/a: | Pełnowartościowy towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez żadnego podawania powodu.Po tym czasie Nie musimy go przyjmować. |
Z tego co pamiętam to PKS mówi iż KAŻDĄ reklamację mamy rozpatrzyć na korzyść klienta. Czyli nawet jeśli towar jest ok i został zakupiony wcześniej niż przed 14 dniami i klient chce go oddać to my go musimy przyjąć.
DarkSide - 2012-05-12, 15:48
Powiem tak, towar zakupiony rok wcześniej, a pieniądze zwrócone klientowi (towar sprawny). :rool: Więc lepiej sobie kłopotów nie robic bo znajdzie się taki mądry i zadzwoni do obsługo biedry, to potem będą cyry bo olewa się klienta, a firma tego nie cierpi ....
jagodak - 2012-05-12, 23:37
Klient nasz Pan, a szczególnie w Naszej firmie.
Tablet powinien zostać przyjęty, bez mrugnięcia okiem, bo procedura mówi wyraźnie, że każdy zwrot i reklamację rozpatrujemy zawsze na korzyść klienta. Nie ma żadnego ograniczenia czasowego. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, to proszę skonsultować się z KR, bo jeśli nie chcecie przyjąć towaru to jest to jednoznaczne z łamaniem procedury.
mercuwichura - 2012-05-13, 22:01
piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA
|
|
|