Dzień Dobry w pierwszej alejce :0 |
Autor |
Wiadomość |
@pracownik
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 24 Lut 2010 Posty: 487
0
0
|
Wysłany: 2011-10-28, 21:24
|
|
|
Nic się nie pomyliło nowe zmiany mamy miec w lutym. |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2011-10-28, 22:36
|
|
|
jak pracuję ja 1 alejce to przechodzi w ciągu minuty kilkanaście osób, każdemu nie dam rady powiedzieć "dzień dobry":P tym bardziej że większość z nich to złodzieje :D
ja tam na ostatnimi zebraniu nie słyszałem o tym co tu wypisujecie. |
|
|
|
|
Doriska
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 26 Lip 2010 Posty: 18
0
0
|
Wysłany: 2011-10-29, 00:57
|
|
|
blablo napisał/a: | u nas dokładnie tak samo, jak ktoś obok przechodzi, mówi dzień dobry, my odpowiadamy, kultura tego wymaga
ale żeby na pierwszej alejce stał jakiś "witacz" to mam nadzieję, że do tego nie dojdzie |
nom ten witacz to naprawdę dobrze ujęte. Swoją drogą czemu oni mądrzejszych rzeczy nie wymyślają tylko takie głupoty. Robią z nas (do własnej interpretacji ) i tyle. |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2011-10-29, 10:27
|
|
|
Doriska napisał/a: | Robią z nas (do własnej interpretacji ) i tyle. |
Bo im większa firma tym bardziej myślą jak wejsc klientowi do d... -.- |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
edi-72 [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-29, 11:50
|
|
|
tylko szkoda ze co na niektorych sklepach traktowani jestesmy jak maszyny nie do zdarcia, mozna sie na niej wyzyc, zglebic, wykorzystac do maximum bo to przeciez pracownik a nie czlowiek i o swojej godnasci moze tylko pomarzyc, a przy bardziej "wrazliwym" kierownictwu wyleciec! |
|
|
|
|
robal
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 13
0
0
|
Wysłany: 2011-10-30, 11:23
|
|
|
jesteśmy jak papugi,"góra" coś wymyśli a my musimy klepać wszystko,niedługo będziemy zakupy nosić naszym klientom,a oni i tak będą mieć nas za nic,ciekawa jestem,czy ktoś z góry kiedyś pracował na sklepie?chyba nie |
|
|
|
|
#elitom
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 68
0
0
|
Wysłany: 2011-10-30, 21:31
|
|
|
dzień dobry czy życzy sobie pan bolsa czy amarenkę -tak będzie przed świętami |
|
|
|
|
@blablo
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 02 Paź 2011 Posty: 210
0
0
|
Wysłany: 2011-10-30, 21:32
|
|
|
elitom napisał/a: | dzień dobry czy życzy sobie pan bolsa czy amarenkę -tak będzie przed świętami |
|
|
|
|
|
@Blondi86
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 01 Lis 2010 Posty: 787
0
0
|
Wysłany: 2011-10-30, 21:35
|
|
|
elitom, "Lubie to " :D :D |
|
|
|
|
paclan1
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2011-11-01, 17:02 temat bez zmian
|
|
|
powiem tyle nie wiem jak u was ale tu gdzie ja pracuje nie dość ze informacja została podana dla naszych uszu to jeszcze trzeba było się podpisać na liście ze będzie się tego przestrzegać. Większość podpisała bez niczego ale reszta to albo nie podpisała nie godząc się jednocześnie na robienie z siebie błazna, (tym bardziej jak twierdzą, że wystarczające jest mówienie dzień dobry przy kasie oraz o czym nie można nigdy zapomnieć "dziękuje i zapraszam ponownie") albo podpisała twierdząc ze z dniem podpisania w ciągu dnia nie wejdzie do pierwszej alejki cokolwiek wstawiać
[ Dodano: 2011-11-01, 17:14 ]
a zresztą to tak na chłopski rozum to przecież klient wchodząc do sklepu wita się a nie odwrotnie, to tak jakby ktoś nieznajomy zapukał do moich drzwi i otwierając je to ja pierwszy powiedział dzień dobry, to przecież nielogiczne
jeżeli to jeszcze weszło do punktacji tajemniczego to ja już zwątpię po raz kolejny |
|
|
|
|
gregori0708
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 25 Maj 2011 Posty: 378
0
0
|
Wysłany: 2011-11-02, 10:14
|
|
|
ha ha już im powiedziałam dzień dobry....beka,beka,beka....to biedronka a nie cyrk!!! a my pracownicy a nie klauny... -.- |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-02, 11:34
|
|
|
paclan1 napisał/a: | jeżeli to jeszcze weszło do punktacji tajemniczego to ja już zwątpię po raz kolejny |
Może są za dobre wyniki tajemniczego i trzeba je czymś obniżyć... To wydaje się logiczne. |
|
|
|
|
paclan1
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2011-11-02, 12:03
|
|
|
Cytat: |
Może są za dobre wyniki tajemniczego i trzeba je czymś obniżyć... To wydaje się logiczne. |
no tak bo przecież premie za wysokie hehe |
|
|
|
|
gregori0708
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 25 Maj 2011 Posty: 378
0
0
|
Wysłany: 2011-11-02, 17:17
|
|
|
co miesiąc jak widzę moją wypłatę robię właśnie taką minę...mimo 100%% klienta zero premii dzięki pl...a to już nie nasza wina tylko ks....jeśli jest wynik tk do bani to ochrzan dostajemy a jak brak premii za plki to cisza na sklepie...
[ Dodano: 2011-11-02, 17:20 ]
ale ok wyjdźmy nawet na ulice i mówmy wszystkim dzień dobry... oczywiście nawiązując kontakt wzrokowy hehe |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-02, 17:27
|
|
|
Nieprawda jest, ze wysokie PLki to wina tylko i wylacznie kierownictwa sklepu. Im mozna zarzucic jedynie tylko to, co zdejmuje sie z terminem przez nietrafione zamowienie. A tego nie ma znowu tak duzo. Kasjerzy tez maja wplyw na PLki |
|
|
|
|
|