Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nagroda na 25 lecie Biedronki.

Czy Twoim zdaniem dostaniemy nagrodę na 25 lat istnienia Biedronki?
Tak
23%
[ 18 ]
Nie
57%
[ 44 ]
Nie wiem
18%
[ 14 ]
Głosowań: 76
Wszystkich Głosów: 76

Autor Wiadomość
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-16, 10:12   

a niby co wnosi do dyskusji?? Tylko uwagi spojrzenie lekceważące. My mamy pomysły ale firma tego nie robi. kropka. Nie pracujesz brodacz1989, więc nas nie oceniaj tyle w temacie Panie Doświadczony
_________________
cvb83
 
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2020-09-16, 10:19   

CVB83 napisał/a:
Givszoman, twój głos jest głosem rozsądku. Masz racje co anulowania paragonów to się zdarza rzadki ca raz dziennie. Ale pamiętam że jakiś ''mądry'' wymyślił wycofanie produktu z akceptacją kierownika jak paragon. To trwało chyba dwa dni a kasjerzy zaczęli tak wolno nabijać :-D ...


Ja zaczynałem pracę w czasach gdy pozycję z paragonu mógł usunąć wyłącznie kierownik zmiany. Bez zeskanowania identyfikatora ani rusz. Możliwość cofnięcia pozycji z paragonu bez kierownika jest od około lutego-marca 2015 roku. Jakiś czas później na krótko włączyli także kasjerom możliwość samodzielnego anulowania całego paragonu, aż doszło do nadużyć. Jak ktoś z was jest na stanowisku SSK ZKS albo KS to maksymalne uprawnienia do anulowania paragonu kończą się na kwocie 10 tysięcy złotych.
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-16, 10:25   

CVB83, oceniam po tym co tu piszecie i kropka. i z DOŚWIADCZENIA wiem, że jak coś nie gra i nie mogę tego zmienić to działam tak aby to mi było dobrze ;)
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-17, 08:21   

Givszoman, to znaczy że opornie ale czasem coś idzie w dobrym kierunku. Pomyłki w nabijaniu szczególnie u nowych pracowników to norma.
_________________
cvb83
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-17, 10:57   

brodacz1989 napisał/a:
CVB83, oceniam po tym co tu piszecie i kropka. i z DOŚWIADCZENIA wiem, że jak coś nie gra i nie mogę tego zmienić to działam tak aby to mi było dobrze ;)


nie przekonasz w zaden sposob, ON/ONA wie lepiej mimo, ze ty byles kierownikiem i wiesz wiecej nawet po odejsciu X czasu z firmy niz ON/ONA to i tak jest za malo XD
 
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2020-09-17, 11:39   

CVB83 napisał/a:
Givszoman, to znaczy że opornie ale czasem coś idzie w dobrym kierunku. Pomyłki w nabijaniu szczególnie u nowych pracowników to norma.


Sam osobiście dopiero wtedy nauczyłem się baczniej zwracać uwagę na monitor co nabijam po tym, gdy sam w czasie wolnym jako klient innej Biedronki w swoim mieście padłem ofiarą błędnego nabicia towaru - zamiast 8 butelek wody Żywiec gazowanej 0,5 litra (tak wtedy jeździła) weszło 12 i musiałem czekać na kierownika aż przyjdzie zrobić zwrot na 4 butelki. A dokładniej rzecz biorąc taka jedna sytuacja wyjaśniła mi więcej niż rozmowy z kierownictwem na ten temat - bowiem z perspektywy klienta zobaczyłem jak bardzo denerwujące jest czekanie aż przyjdzie kierownik rozwiązać taki problem błędnego nabicia towaru przez kasjera.

Akurat ta sytuacja to był wynik pomyłki informatyków którzy zaprogramowali zgrzewkę wody zamiast 8 to 12 butelek i źle wchodziło na kasę. Aby prawidłowo nabić towar, trzeba było odbijać kod z butelki zamiast zbiorczy ze zgrzewki.
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-17, 11:52   

czy tu jest jakaś cenzura? skoro ja i Givszoman, mamy swoje uwagi do funkcjonowania sklepu to je wymieniamy a jak ktoś nie jest zainteresowany to niech nie czyta i daje swoich przemądrzałych komentarzy. To że ktoś był kierownikiem kompletnie mnie nie ''rusza''
Givszoman, takich kwiatków jak opisałeś to jest znacznie więcej. :-)
_________________
cvb83
 
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2020-09-18, 11:58   

CVB83 napisał/a:
czy tu jest jakaś cenzura? skoro ja i Givszoman, mamy swoje uwagi do funkcjonowania sklepu to je wymieniamy a jak ktoś nie jest zainteresowany to niech nie czyta i daje swoich przemądrzałych komentarzy. To że ktoś był kierownikiem kompletnie mnie nie ''rusza''
Givszoman, takich kwiatków jak opisałeś to jest znacznie więcej. :-)


Wczoraj mieliśmy awarię zasilania skutkującą niedostępnością sklepu dla klientów przez jakieś 1,5 godziny. Jak już naprawili awarię prądu to tak:
- kasa 1 - nie działa menu F3 wezwanie kasjera/kierownika/ochrony i nie można wystawić faktury VAT ani dodać naklejek na kasie
- kasa 2 - nie działa skaner na kasie
- kasa 3 jedyna w pełni sprawna
- kasa 4 nie działa taśma
- kasa 5 nie działa podajnik na papierosy
- kasa 6 zepsuta zupełnie

Zgłoszenie nawet jak puszczą to serwis po miesiącu przyjeżdża... śmiech na sali.
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-18, 12:44   

Givszoman, u nas dwie samoobsługowe ciągle sa awaryjne. Fachman ogląda zwala na kasie swoje ''cuda'' duma duma kasa działa zawsze ca 2 h i znowu. Dopiero jakiś inny młody chłopak wpadł na 10 min myk myk i działa.
_________________
cvb83
 
     
~Yrek 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 51
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-18, 13:13   

A tak podsumowując ostatnie strony rozmowy jak to się ma do tematu "Nagroda na 25 lecie Biedronki." ?
:-f

[ Dodano: 2020-09-18, 13:13 ]
A tak podsumowując ostatnie strony rozmowy jak to się ma do tematu "Nagroda na 25 lecie Biedronki." ?
:-f

[ Dodano: 2020-09-18, 13:13 ]
A tak podsumowując ostatnie strony rozmowy jak to się ma do tematu "Nagroda na 25 lecie Biedronki." ?
:-f
_________________
DC13 Koszalin
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-18, 23:37   

Yrek, Tak się że temat się zaczął na tym a nie innym i go kontynuujemy. Ditto!.
_________________
cvb83
 
     
Mariolkaa 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 31 Mar 2019
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-20, 10:25   

Cześć, powiedzcie mi jakim cudem to możliwe. Wczoraj przyszła klientka do sklepu i mówi mi że nie wydałam jej 100 zł. Jak się rozliczałam to wszystko miałam dobrze, nawet 40gr na plusie, przy robieniu koperty wszystko się zgadzało. Następnego dnia tj wczoraj kierowniczka sprawdzała kamerę i mówi że no nie wydałam jej tej 100, ale jak to możliwe skoro przy rozliczaniu i kopercie mi się zgadzało :buu:
_________________
Ma
 
     
#daszu 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 06 Gru 2011
Posty: 97
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-20, 11:01   

Mariolkaa napisał/a:
...Następnego dnia tj wczoraj kierowniczka sprawdzała kamerę i mówi że no nie wydałam jej tej 100, ale jak to możliwe skoro przy rozliczaniu i kopercie mi się zgadzało :buu:


Być może pomyliłaś się też na plus. Na kasie to wystarczy chwila nieuwagi. Szczególnie teraz z naklejkami trzeba uważać.

.
  Ocena JMP: 6/10
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2020-09-20, 17:25   

Bóg zapłać za waszą ciężką pracę.
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2020-09-20, 17:59   

Mariolkaa, a co z kamerami? widać jak się wkłada setki ja gdy chowam jedną do kasetki to trzymam tak że widać w kamerze. Ale skoro kasa się zgadza i koperta to jak kierownik może twierdzić że nie wydałaś? Jakie ma argumenty?
_________________
cvb83
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo