Nagroda na 25 lecie Biedronki. |
Czy Twoim zdaniem dostaniemy nagrodę na 25 lat istnienia Biedronki? |
Tak |
|
[ 18 ] |
Nie |
|
[ 44 ] |
Nie wiem |
|
[ 14 ] |
|
Głosowań: 76 |
Wszystkich Głosów: 76 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-08-18, 06:48
|
|
|
JA myślę że gdyby miała być jakaś nagroda to zacząłby się ''dym'' dla kogo? Czy dla pracowników ze stażem z jakimiś progami, etc.? Ja się na to kompletnie nie nastawiam bo nie pracuje nawet 4 lat. |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-08-18, 16:10
|
|
|
CVB83 napisał/a: | JA myślę że gdyby miała być jakaś nagroda to zacząłby się ''dym'' dla kogo? Czy dla pracowników ze stażem z jakimiś progami, etc.? Ja się na to kompletnie nie nastawiam bo nie pracuje nawet 4 lat. |
Mi w listopadzie wybije 6 lat stażu pracy i dodatkowe 6 dni urlopu wypoczynkowego. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-08-19, 07:53
|
|
|
Givszoman, Gratulacje ale w sumie to ciekawa jestem jak firma sama siebie potraktuj ;-) e |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
~Agusia88
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2020-08-20, 12:08
|
|
|
Ja pracuje 10lat i jestem ciekawa czy cos bedzie na 25lecie. Ale mysle zr NIE |
|
|
|
|
gosia4237
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 23 Kwi 2013 Posty: 18
0
0
|
Wysłany: 2020-08-20, 12:53
|
|
|
Na 15 lecie była super zabawa zorganizowana przez Biedronkę,na 20-lecie nie było nic, zobaczymy co teraz |
|
|
|
|
majka992
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 13 Cze 2018 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2020-08-20, 18:16
|
|
|
Po torciku będzie i styka 😜😜 |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-08-21, 06:49
|
|
|
Co będzie to będzie nie mam takiego stażu aby się spinać na jakieś nagrody. |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Gosia19891989
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 27 Cze 2018 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2020-09-04, 21:23
|
|
|
Jakieś nowości na temat 25-lecia? |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-09-05, 10:16
|
|
|
Gosia19891989 napisał/a: | Jakieś nowości na temat 25-lecia? |
To samo co zawsze. Bóg Zapłać za waszą ciężką pracę. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-09-06, 08:47
|
|
|
Givszoman, Będzie jak piszesz. Osobisty list od Szefa i po zawodach. A mu coraz więcej roboty i tłumaczeń klientom. Ludzie wracają do kasy z paragonem gdzie większą czcionką jest suma zapłacona za polskie artykuły koszmar! Paragony długie jak wyrok a my jesteśmy EKO ? to kpina ale jestem pewna że ktoś wziął ładną premie za ten świetny pomysł. Masz racje co do ilości papieru który zużywamy to jest 100 albo więcej procent dziennie. Pozdrawiam |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-09-06, 09:23
|
|
|
CVB83 napisał/a: | Givszoman, Będzie jak piszesz. Osobisty list od Szefa i po zawodach. A mu coraz więcej roboty i tłumaczeń klientom. Ludzie wracają do kasy z paragonem gdzie większą czcionką jest suma zapłacona za polskie artykuły koszmar! Paragony długie jak wyrok a my jesteśmy EKO ? to kpina ale jestem pewna że ktoś wziął ładną premie za ten świetny pomysł. Masz racje co do ilości papieru który zużywamy to jest 100 albo więcej procent dziennie. Pozdrawiam |
Co do paragonów, podobne akcje miały miejsce latem 2016 roku, jeszcze przed pierwszą edycją ŚWIEŻAKÓW. Do każdego paragonu dodrukowywały się minimum 2-3, a nieraz nawet 4 informacje o aktualnych/przyszłych promocjach, kasy zwłaszcza 1 i 3 tonęły w śmieciach, a do tego godzina 18-20, czasem 21 i minimum 2 kasy musiały mieć zamykaną dobę fiskalną. Wściekłości klientów którzy albo musieli zabierać towar i przechodzić do innej kasy nie z mojej winy albo czekać aż dojdzie do zamknięcia doby fiskalnej (kierownik musi wtedy wchodzić w menu funkcji serwisowych, wychodził po 5 minutach świstek podobny do tego raportu dobowego który się na koniec dnia drukuje, tyle że z podpisem "Kasjer nr... " zamiast KIEROWNIK) - nie dało się opisać. Ja osobiście byłem słownie atakowany przez klientów że mają rozłożony towar a nie obsługuję. Nie szło wytłumaczyć że bez zamknięcia doby fiskalnej bo się zapchała pamięć podręczna drukarki, nie da rady nabić nawet jednej pozycji. Dotąd pamiętam ile było nerwów żeby najpierw anulować rozpoczęty paragon z jedną pozycją bo akurat w tym momencie trzeba było dobę fiskalną zamykać, a potem wchodzić w menu funkcji serwisowych. Teraz jest właściwie to samo, tyle że wszystko na jednym długim świstku się drukuje, z których połowa informacji jest zbędna albo możliwa do wydrukowania w jednej linijce, no i nowsze czarne drukarki nie wymagają aż tak częstych interwencji kierownika.
Najgorsze co pamiętam to fakt, że klient zapłacił 10 zł za jakieś doładowanie do telefonu (wówczas już można było nabić doładowanie razem z innymi produktami), paragon zamknięty bo drukarka już wyrzuciła i PACH!!! "zapełnienie pamięci podręcznej drukarki, wymagane zamknięcie doby fiskalnej". Doładowania nie wyrzuciło i nawet nie można było zwrotu zrobić bo do tego wymagany był 24-cyfrowy kod potwierdzenia sprzedaży doładowania. Jedyne co się dało zrobić to narażenie innej kasjerki na niedobór 10 zł w utargu, żeby tylko klient doładowanie miał. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-09-06, 10:36
|
|
|
Moim zdaniem jest totalny brak komunikacji na linii sklep a ''myśliciele'' na górze |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-09-06, 13:11
|
|
|
CVB83 napisał/a: | Moim zdaniem jest totalny brak komunikacji na linii sklep a ''myśliciele'' na górze |
Tak samo brak komunikacji między pracownikami a twórcami śmiesznej strony dlanaswjm.pl zwłaszcza w przedmiocie zupełnie niepotrzebnej zmiany hasła co 30 dni, gdzie większość ludzi loguje się raz w roku, może 2-3 razy. Ja to i tak omijam nieustannym resetowaniem hasła (tym sposobem można co 30 dni ustawiać raz jeszcze to samo hasło), informatycy się nie dopatrzyli błędu to go wykorzystuję, zresztą nieważne. Ankiety, jakieś bzdurne informacje o wyjeździe rowerem do Portugalii czy oświadczenia firmy, które powinny być dostępne dla ogółu klientów a nie tylko dla pracowników - o karach z UOKiK etc. etc. etc.
Tak, zgadza się jest totalny bałagan jeśli chodzi o komunikację między sklepami a "górą", zgłaszanie usterek, naprawianie ich nieraz po kilku miesiącach, zwroty delegacji nieraz ponad rok czasu od delegacji, ustalony kosmiczny budżet do wyrobienia (później brakuje np. 1000 zł do wyrobienia budżetu) czy w przeszłości uzależnianie premii od procenta strat albo jak kiedyś było kwartalne premie - często jest to kompletna porażka. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-09-08, 05:25
|
|
|
Givszoman, Weźmy ilość sklepów razy ilość kas a to razy podwójna ilość rolek przez idiotyczne info o tym polskich produktów etc to wychodzi jakaś kosmiczne ilość papieru zużywana codziennie niepotrzebnie a tacy jesteśmy EKO??? Te hasło to ja biorę wygenerewone i szlus. Ale to głupie fakt |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
#mania1
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2020-09-08, 10:00
|
|
|
Komunikacja między "górą a sklepami nie istnieje nikogo nie obchodzi ile mamy obowiązków jesteśmy jak to ostatnio ładnie było ujęte w RH "zasobami" do realizacji ich pomysłów.. |
|
|
|
|
|