Nowa oferta marketingowa |
Autor |
Wiadomość |
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
1
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 16:03
|
|
|
Larrikol, biedronka nigdy nie wyciąga wniosków i popada w coraz to większe bagno wciągając w to pracowników..... |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
miecia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 16:17
|
|
|
DarkSide napisał/a: | Larrikol, biedronka nigdy nie wyciąga wniosków i popada w coraz to większe bagno wciągając w to pracowników..... | dokladnie tak jest. W 1 kolejnosci powinni zadbac o tych co od grudnia sie zapisali a nie maja do tej pory. A potem robic akcje.... |
|
|
|
|
~robbert83
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 35
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 16:20
|
|
|
Akcja jak akcja, zrobią wszystko żeby klienta jakoś namówić do większych zakupów. Tylko ja się pytam czy naprawdę muszą być te naklejki, czy nie można Ci co mają kartę zbierać punktów na nią a reszcie żeby drukowaly się paragony z ilością punktów i żeby zbierać te paragony. Mam też nadzieję że firma zamówiła tak ze 3 razy tyle tych świeżaków więcej niż ostatnio poszło. Bo jak znowu naklejek braknie po paru dniach a maskotki się pokończą to ja na sklep nie wychodzę, a kasjer ów już mi szkoda bo od paru dni ludzie już im dokuczaja z tymi swiezakami i miliony pytań. |
|
|
|
|
@piivko19
Stanowisko: kadry
Dołączyła: 20 Lut 2011 Posty: 344
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 16:33
|
|
|
Taaa i to co pisałem wcześniej, stało się faktem. Dzisiaj miał być raport specjalny o akcji Gang Świeżaków ... i oczywiście nie ma go do tej pory. O zasadach tej "zabawy" przeczytałem i dowiedziałem się z internetu ... wp, onet. gazeta.pl Brawo firma !!!!
Klienci też już wiedzą, ale pytają się o szczegóły, bo też dowiedzieli się z mediów. Mówię, że wiem tyle co z mediów.
Tak więc wracając do poprzednich wypowiedzi - nie, firma nie wyciąga wniosków z niczego, z żadnej sprawy o której się mówiło podczas poprzedniej akcji. |
|
|
|
|
miecia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 16:56
|
|
|
piivko19 napisał/a: | Taaa i to co pisałem wcześniej, stało się faktem. Dzisiaj miał być raport specjalny o akcji Gang Świeżaków ... i oczywiście nie ma go do tej pory. O zasadach tej "zabawy" przeczytałem i dowiedziałem się z internetu ... wp, onet. gazeta.pl Brawo firma !!!!
Klienci też już wiedzą, ale pytają się o szczegóły, bo też dowiedzieli się z mediów. Mówię, że wiem tyle co z mediów.
Tak więc wracając do poprzednich wypowiedzi - nie, firma nie wyciąga wniosków z niczego, z żadnej sprawy o której się mówiło podczas poprzedniej akcji. | a potem teksty klientow typu : jest Pan Pani nie przygotowana do pracy..... |
|
|
|
|
@woles
Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 186 Skąd: GMW.cn
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 17:27
|
|
|
a potem teksty klientow typu : jest Pan Pani nie przygotowana do pracy..... a ja mówie że nie musze być a i tak kasa wpływa na konto albo dzwonie po kierownika hehehhe |
|
|
|
|
@patogen123
Stanowisko: kierownik okręgu
Dołączył: 27 Mar 2017 Posty: 419
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 18:16
|
|
|
robbert83 napisał/a: | Akcja jak akcja, zrobią wszystko żeby klienta jakoś namówić do większych zakupów. Tylko ja się pytam czy naprawdę muszą być te naklejki, czy nie można Ci co mają kartę zbierać punktów na nią a reszcie żeby drukowaly się paragony z ilością punktów i żeby zbierać te paragony. |
A kto będzie pilnował czy kasjer nie kitra sobie paragonów, które zostawią klienci, do kieszeni, żeby je potem sprzedać na Allegro? >:D |
|
|
|
|
~robbert83
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 35
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 20:59
|
|
|
Tak samo kto pilnuje kasjera czy nie kitra naklejek zostawi onych przez klienta. Jeden grzyb. A było by łatwiej, szybciej a i sprzedać ciężej bo na paragonie pisze jaki sklep. |
|
|
|
|
miecia
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 22:07
|
|
|
Jesli klient zostawi kasjerce to nie widze w tym kradziezy w zaden sposob bo przekazuje to z wlasnej woli, a w regulaminie nigdzie nie bylo napisane ze kasjerka nie moze, a potem nagle sobie powymyslali. Tylko ze sa ludzie ktorzy nie znaja granic. Potem wedrowalo po allegro. A klienci potem sobie mysla o nas nie wiadomo co. Tak wlasnie to wyglada..... |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
Wysłany: 2017-08-24, 22:43
|
|
|
U nas na rejonie już dostaliśmy dzisiaj e mail z procedurami. |
|
|
|
|
@patogen123
Stanowisko: kierownik okręgu
Dołączył: 27 Mar 2017 Posty: 419
0
0
|
Wysłany: 2017-08-25, 05:05
|
|
|
robbert83 napisał/a: | Tak samo kto pilnuje kasjera czy nie kitra naklejek zostawi onych przez klienta. Jeden grzyb. A było by łatwiej, szybciej a i sprzedać ciężej bo na paragonie pisze jaki sklep. |
Wydaje mi się, że o wiele łatwiej jest skitrać paragon, natomiast jak sprzedawać jakie ilości takich paragonów to nie mam pojęcia.
A jeżeli nie chodzi o samo pilnowanie kasjerów to moja druga myśl jest taka, że zbieranie naklejek mocniej działa na psychikę klientów niż zbieranie paragonów. |
|
|
|
|
JatoJa
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 25 Wrz 2014 Posty: 15
0
0
|
|
|
|
|
bolka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Lis 2015 Posty: 412
0
0
|
Wysłany: 2017-08-25, 14:04
|
|
|
I znowu stare baby w kolejce będą się kłócić o naklejki jak jakiś klient odmówi one podslysza i ojojoj już mnie głowa boli |
_________________ Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy |
|
|
|
|
blondyneczka81
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 29 Lis 2015 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2017-08-25, 18:20
|
|
|
Nie za bardzo widzę tą akcję marketingową w lidolu są lidlaki od poniedziałku po 9.99 i sa takiej samej wielkości co swierzaki bez zbierania naklejek |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
1
0
|
Wysłany: 2017-08-25, 18:59
|
|
|
przyznajcie się , kto jest ojcem/matką tego sabotażu :D , zdrajcy :D |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
|