Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Samotna matka a grafik
Autor Wiadomość
druhna81 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 15 Cze 2012
Posty: 15
Wysłany: 2017-01-29, 15:47   Samotna matka a grafik

Witam. pracuję w Biedronce od ponad 6 lat,od roku jestem samotną mamą 6 letniego syna. Czy tylko w mojej Biedronce są problemy z grafikiem?od 3 miesięcy proszę o regularny grafik: tydzień na rano,tydzień popołudniu itd.. 1 i 3 weekend na maksa pracujący ( syn jest u taty) a 2 i 4 w miarę możliwości wolny lub delikatnie pracujący. Moja mama pracuje na zmiany jej pracodawca zawsze czeka na mój grafik po czym dostosowuje do mojego. U mnie są non stop zmiany, o których nie jestem informowana. Nie mogę sobie pozwolić na opiekunkę bo nie starczyłoby mi pensji na życie. Pisałam pismo do mojej kierowniczki, nie dało to rezultatu, rozmawiałam z rejonowym on stwierdził,że najpierw rozwiązać problem z KS...i tak w kółko. Luty mam ustawiony tak jak im pasuje. Nie liczę na żadne przywileje. Poprostu chcę normalnie pracować. Jestem solidnym pracownikiem, nigdy nie miałam UŻ,raz L-4...co jest grane, gdzie mam to zgłosić..czy ktoś mi pomoże? czy poprostu złożyć wypowiedzenie,którego nie chcę składać.
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-29, 15:57   

A jakie są powody zmiany grafiku, czy kierowniczka ma na nie wpływ?
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
olka3008 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Kwi 2012
Posty: 301
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-29, 23:26