Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"Satysfakcja gwarantowana"
Autor Wiadomość
@kachen 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Mar 2012
Posty: 393
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 09:35   

Troche śmieszy mnie ta cala satysfakcja gwarantowana..klient zje produkt i odda papierek....szczerze ja bym się wstydziła..
  Ocena JMP: 10/10
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 09:42   

kachen, ale ludzie żerujący na tym będą korzystać do bólu z tego..
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@kachen 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Mar 2012
Posty: 393
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 10:06   

Żal mi takich ludzi...!!u mnie na sklepie kody nie przechodzily na te czekolady...to klient sie wkurzyl..bardzo....wyzywal.ublizal...ale i tak mu tego nie wytłumaczysz...bo to kierowników wina ze cos na kasie nie wchodzi....
  Ocena JMP: 10/10
     
Kacperos 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 300
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 14:48   

gang gang - niech usiądą na kasę i zobaczymy produktywność!!! trzeba się nagadać na tej kasie!! a wczoraj od rana problem z kartą MOJA BIEDRONKA "the quwest timed out"- i brak zadowolenia klienta ehh! masakra.. firma już chyba tego bałaganu nie ogarnia, ludzie grupowo chodzą na ZL kim pracować?? na wizytację KO dlaczego braki w półkach?? odpowiadam- brak rąk do pracy!!! towar stoi na paletach ... aż tak źle chyba jeszcze nie było kiedy pracuje 12 lat ;/
_________________
Nie mowie zegnaj, lecz do zobaczenia...
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 18:09   

A jak to wygląda w praktyce? Gdy przychodzi niezadowolony z czekolady klient? żeby ten kupon na darmowe zakupy wydrukować trzeba wołać KS tak jak do zwrotu?
A kiedy ktoś przychodzi z kuponem wystarczy go zeskanować, jak voucher na naklejki, by tę kwotę odjęło od paragonu?
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
@owadzik2 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 04 Kwi 2012
Posty: 250
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 18:54   

MalaAsia napisał/a:
A jak to wygląda w praktyce? Gdy przychodzi niezadowolony z czekolady klient? żeby ten kupon na darmowe zakupy wydrukować trzeba wołać KS tak jak do zwrotu?
A kiedy ktoś przychodzi z kuponem wystarczy go zeskanować, jak voucher na naklejki, by tę kwotę odjęło od paragonu?


Tak :)

[ Dodano: 2016-10-31, 18:57 ]
kachen napisał/a:
Troche śmieszy mnie ta cala satysfakcja gwarantowana..klient zje produkt i odda papierek....szczerze ja bym się wstydziła..


Ja też bym się wstydziła, ale co się dziwić skoro firma coś takiego proponuje i do tego zajmuje ta informacja dwie strony w gazetce to ludzie z tego korzystają
_________________
Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach
 
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 21:41   

Ale bym se coś słodkiego zjadł :D
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-31, 21:58   

Niby dlaczego klient ma wstydzić się, że korzysta z promocji, która firma proponuje? Myślicie, że nie kalkulowali tego, że ludzie będą to wykorzystywać? Klient nie dostaje kasy do łapy, tylko bon do wykorzystania ciągle w tym samym sklepie. Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu.
 
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2016-11-01, 13:29   

Co powinien zrobić kasjer przy kasie żeby ten voucher wydrukować? W centrali chcą żeby podać adres tego sklepu gdzie sobie z tym nie radzą, ale obawiam się, że na samym instruktażu się nie skończy :x12
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-01, 14:37   

just2, kasjer ma procedury i wie jakie a jak nie to ma od tego ks lub zks. I nie bedziemy tu ujawniać klientom procedur. :pa1:
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@robalna6 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-01, 14:53   

Larrikol napisał/a:
Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu.


Co za bzdura, firma traci kolejną sztukę produktu, ale za to zyskuje obrót towarem no i to o co w tym wszystkim chodzi czyli zyskuje klienta i to jest właśnie marketing.
_________________
"Nadzieja- to komfort na , który mnie nie stać"
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-01, 15:37   

just2, kasjer nie drukuje tego na kasie , wzywa kierownika i ten przynosi voucher , tyle powinien wiedzieć klient , dla nas jest cała procedura .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-11-01, 16:37   

robalna6 napisał/a:
Larrikol napisał/a:
Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu.


Co za bzdura, firma traci kolejną sztukę produktu, ale za to zyskuje obrót towarem no i to o co w tym wszystkim chodzi czyli zyskuje klienta i to jest właśnie marketing.
Marketing to nie tylko pozyskanie klienta, a reklama to nie tylko to, co leci w przerwie serialu. Kampanie są różne, a czy podobają się pracownikom, czy nie, to ich nie obchodzi.
 
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
1 UP 1 DOWN
Wysłany: 2016-11-01, 21:44   

DarkSide napisał/a:
just2, kasjer ma procedury i wie jakie a jak nie to ma od tego ks lub zks. I nie bedziemy tu ujawniać klientom procedur. :pa1:


A co zrobić jak ich to przerasta? 3 kasjerki + kierownik + 30 min. i nic nie są w stanie zrobić
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-02, 05:13   

może system nie chciał przepuścić wydrukowania bonu z powodu jakiegoś błędu; nie udzielili informacji dlaczego nie mogą wydać bonu??
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo