Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"Satysfakcja gwarantowana"
Autor Wiadomość
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
Wysłany: 2016-10-30, 15:45   Satysfakcja gwarantowana

Co myślicie o akcji "Satysfakcja gwarantowana" jako pracownicy Biedronki?

W ramach tej promocji wziąłem kawę i sok, ale w sklepie miałem wrażenie, jakby to dla Was był wielki kłopot wydrukować voucher. Po za tym w żadnej Biedronce nie umieli tego vouchera wydrukować. Ostatecznie wypłata z kasy przez kierownika zmiany.
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 16:38   

Uważam że ta akcja to pożywka dla klientów cwaniaków i nic więcej !!
Przykład ?

Klientka kupuje 2 kg kawy ok 90 koszt, wraca praktycznie na drugi dzień, że jej to nie smakowało. 2kg kawy w 1 dzień !! I to bez opakowań !!
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 18:24   

teraz podobno trzeba przynieść puste opakowania a żeby uznali ich pomysł
  Ocena JMP: 8/10
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 18:26   

No ale w sumie jest regulamin tej akcji i jeśli ktoś postępuje zgodnie z nim.
 
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 18:33   

Przede wszystkim Klient powinien zapoznać się z regulaminem akcji,jeżeli nie znajdzie się na stronie www, jest on dostępny w sklepie ale niestety czytanie jest na bakier tak samo jak akcja ze świeżakami niby wiedza , klóca się że czemu tyle naklejek , nie więcej zapytani o zapoznanie się z regulaminem odpowiadają ,,eee za długi żeby czytać ,, no to ku***a sorry Winetu masz problem ,
  Ocena JMP: 8/10
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 18:42   

adrianooo napisał/a:
Przede wszystkim Klient powinien zapoznać się z regulaminem akcji ...


To samo tyczy się kasjerów :) W moim mieście są 3 Biedronki i w żadnej nikt o tej akcji nie wiedział. Dopiero gdy pokazałem gazetkę, kierownik przyniósł regulamin i wydruk z kodami. Tylko 1 kasjerka została na kasie do obsługi klientów, a cała reszta wspólnie kombinowała jak voucher wydrukować.
 
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 18:56   

Akurat moja skromna osoba przegląda internet na bieżąco mimo iż nie jestem w pracy a jak jestem przeglądam raport handlowy bądź dopytowywuję się kierowniczki ,a czy reszta Kasjerów nie czyta bądź nie pyta to nie mój problem :) poza tym nie mamy obowiązku informować klientów na jakiej zasadzie to działa , możemy odpowiedzieć na ewentualne pytania :)
  Ocena JMP: 8/10
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 19:12   

Nie chodzi o to by informować klientów o tej akcji. Chodzi o to, że w niektórych Biedronkach nawet kierownictwo nic o tej akcji nie wie.
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 19:37   

just2, proszę się zatrudnić w biedronce to odpowiedź na pytanie sama się znajdzie :yeah:
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 20:42   

A macie jakieś naciski z góry by klientów biorących udział w tej akcji trochę zniechęcić do ponownego skorzystania?
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 21:04   

just2, nie ma czegoś takiego, a dalsza część wypowiedzi sprowadza się do mojego postu wcześniej.
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 21:42   

To skąd takie niechętne podejście do klientów, którzy przyszli po voucher?
Przy dobrej woli cała procedura zajmuje parę minut i po sprawie. A tak jak było w moim przypadku przez ponad pół godziny 4 pracowników i kierownik stali przy kasie i się męczyli.
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-30, 21:52   

just2, ostatni raz to napisze, zatrudnij się to się dowiesz bo to nie niechęć do klienta.
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
~just2

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Paź 2016
Posty: 29
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 07:17   

To nic już z tego nie wiem. Nikt na Was nie naciska, Wam też to jest obojętne, a jak się przyjdzie po voucher to pół godziny trzeba stracić i jeszcze to traktowanie jak bym to miał ukraść. To napisz na pw o co chodzi.
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-31, 07:51   

Zdarza się, że wydrukowanie vouchera, bonu lub zniżka z kartą lojalnościową i tym podobne opcje nie chcą działać z powodu błędu technicznego systemu (brak połączenia z serwerem). Jest określone postępowanie co trzeba zrobić żeby dana opcja zadziałała, a okazuję się, że dział techniczny (informatycy) czegoś nie dopilnował, nie wprowadził do systemu i wtedy pracownicy się męczą pół godziny i kombinują na różne sposoby żeby zadziałało.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo