Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Starszy kasjer, na czym polega?
Autor Wiadomość
~kasiunia77

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 53
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-08, 20:54   Starszy kasjer

:-/ jakie były pytania na testach i ustnym egzaminie? Czy nie musze sie uczyc zamówień, inwentaryzacji i układania grafiku skoro nie bede musiała tego robić? Czy z tego też były pytania? Ktoś coś podpowie.....
 
     
#Florianka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2017
Posty: 64
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-09, 23:56   

Jak to wszystko wygląda,jak jest na szkoleniu,czego uczą,co jest na egzaminach,o co pytają,co najważniejszego trzeba wiedzieć. Chciałabym zgłosić się na starszego kasjera. Pomóżcie
 
     
~Kwiatek19 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 28 Sty 2018
Posty: 37
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 01:13   

Szkolenie miałam przez 5 dni. Głównie chodzi o nauczenie się wystawiania i korekty faktur. Rozliczania kasjera i robienie koperty, przyjęcie konwojenta po utarg. Zamawianie pieczywa i ciasta.. Pisanie maila. Przyjmowanie dostaw, zgłaszanie reklamacji, usterek, Ogólnie sporo tego. Ale na 1 dzień na sklepie szkoleniowym na dzień dobry jest egzamin z 1 części czyli z tego co nauczyli cię na swoim sklepie co wiesz co umiesz. Potem 5 dni masz szkolenie i w piąty dzień jest tak samo. Egzamin z teorii i praktyczny. Ogólnie te szkolenie jest ok na luzie. Dopiero na sklepie nabierzesz praktyki. Jednym słowem za te same pieniądze sklep ma osobę do czarnej roboty na poziomie trochę niższym niż zks
 
     
#Florianka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2017
Posty: 64
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 07:29   

Kwiatek19 napisał/a:
Szkolenie miałam przez 5 dni. Głównie chodzi o nauczenie się wystawiania i korekty faktur. Rozliczania kasjera i robienie koperty, przyjęcie konwojenta po utarg. Zamawianie pieczywa i ciasta.. Pisanie maila. Przyjmowanie dostaw, zgłaszanie reklamacji, usterek, Ogólnie sporo tego. Ale na 1 dzień na sklepie szkoleniowym na dzień dobry jest egzamin z 1 części czyli z tego co nauczyli cię na swoim sklepie co wiesz co umiesz. Potem 5 dni masz szkolenie i w piąty dzień jest tak samo. Egzamin z teorii i praktyczny. Ogólnie te szkolenie jest ok na luzie. Dopiero na sklepie nabierzesz praktyki. Jednym słowem za te same pieniądze sklep ma osobę do czarnej roboty na poziomie trochę niższym niż zks

Egzamin tylko ustny czy także testy? Pytania ciężkie,o co pytają?

[ Dodano: 2019-02-10, 07:34 ]
Kwiatek19 napisał/a:
Dziękuję ślicznie dziewczyny za pomoc. Ja też jutro już będę miała trzeci dzień szkolenia. Jutro czeka napewno na nas zamówienie pieczywa i ciasta. Byle do piątku i koniec. Pozdrawiam i każdej co się uczy życzę zdania egzaminu. ;-)

Kwiatek jesteś po egzaminie? Napisz co było,co miałaś?
 
     
~Kwiatek19 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 28 Sty 2018
Posty: 37
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 09:29   

Na 1 części jak zaczynasz szkolenie to też jest teoria i praktyka. Pytania są typu : gdzie zgłaszasz gdy zepsuje się wózek na sklepie, czy taśma na kasie, albo co robisz w sytuacji gdy w nocy dzwoni ci ochrona i wzywa do alarmu,
Co w przypadku gdy np zlamiesz klucz w sejfie i sejf jest zamknięty a ty nie masz jak wyciągać kasetek. I w drugą stronę jak np zlamiesz klucz gdy sejf jest otwarty na koniec dnia. Co zrobisz z pieniędzmi.. Co robisz gdy kierowca który przyjechał z dostawą nie ma obuwia ochronnego,
Dużo czasu poświęcone jest reklamacją,

Rano każdego dnia szkolenia trzeba było przejść po sklepie z check listą, spisać zadania do wykonania na daną zmianę, co do poprawek itp i potem to rozdzielić pracownikom.
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 14:53   

Kwiatek19 napisał/a:
Na 1 części jak zaczynasz szkolenie to też jest teoria i praktyka. Pytania są typu : gdzie zgłaszasz gdy zepsuje się wózek na sklepie, czy taśma na kasie, albo co robisz w sytuacji gdy w nocy dzwoni ci ochrona i wzywa do alarmu,
Co w przypadku gdy np zlamiesz klucz w sejfie i sejf jest zamknięty a ty nie masz jak wyciągać kasetek. I w drugą stronę jak np zlamiesz klucz gdy sejf jest otwarty na koniec dnia. Co zrobisz z pieniędzmi.. Co robisz gdy kierowca który przyjechał z dostawą nie ma obuwia ochronnego,
Dużo czasu poświęcone jest reklamacją,

Rano każdego dnia szkolenia trzeba było przejść po sklepie z check listą, spisać zadania do wykonania na daną zmianę, co do poprawek itp i potem to rozdzielić pracownikom.


ale starszy kasjer ma mieć tylko pierwsze zmiany podobno? to jak go mają wzywać do alarmu? do alarmu to nie wzywają tego kto 2 zm prowadził?
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Jenifer2016 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 30 Wrz 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 15:31   

Starszy kasjer nie może robić zamówień jeśli robi to tylko na pieczywo i ciasta. Nie może zatem być sam na rano bo ktoś musi zrobić zamówienie. Może sam prowadzić drugie zmiany oraz nocki

[ Dodano: 2019-02-10, 15:36 ]
Ja 1 dnia miałam egzamin z książki kasjera. Szkolenie ogólnie trwa 10dni z tego ostatnie 5 dni na innym sklepie szkoleniowym. Materiały do nauki to książka sprzedawcy kasjera oraz książka kierownika sklepu. Większość pytań na teście to procedury które są w książce Ks, MTD, Market
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-10, 15:52   

Czy w takim razie, awans na starszego kasjera, oznacza że taka osoba, dostaje później głównie popołudniowe zmiany?
 
     
Jenifer2016 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 30 Wrz 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 16:04   

Możesz być na rano z tym że jesteś jako kasjer. Starszy kasjer może przepracowac max 60hw miesiącu z tego co wiem.
 
     
#Florianka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2017
Posty: 64
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 17:22   

Kwiatek19 napisał/a:
Na 1 części jak zaczynasz szkolenie to też jest teoria i praktyka. Pytania są typu : gdzie zgłaszasz gdy zepsuje się wózek na sklepie, czy taśma na kasie, albo co robisz w sytuacji gdy w nocy dzwoni ci ochrona i wzywa do alarmu,
Co w przypadku gdy np zlamiesz klucz w sejfie i sejf jest zamknięty a ty nie masz jak wyciągać kasetek. I w drugą stronę jak np zlamiesz klucz gdy sejf jest otwarty na koniec dnia. Co zrobisz z pieniędzmi.. Co robisz gdy kierowca który przyjechał z dostawą nie ma obuwia ochronnego,
Dużo czasu poświęcone jest reklamacją,

Rano każdego dnia szkolenia trzeba było przejść po sklepie z check listą, spisać zadania do wykonania na daną zmianę, co do poprawek itp i potem to rozdzielić pracownikom.

A co w sytuacji gdy rzeczywiście ten klucz zostanie złamany i w drugą stronę?
Oooo z tym rozdzielaniem to pewnie będzie nieźle...nie wyobrażam sobie tego jakoś,zawsze to nam wydzielano pracę :-D
 
     
Jenifer2016 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 30 Wrz 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 17:28   

Dzwonisz do SOM i do BOT. 😉
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 17:30   

A pytania na pisemnym otwarte, czy odpowiedzi do wyboru?
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
@sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 466
Skąd: warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 17:34   

Jenifer2016, no dobra a co z chajsem Na 2 zm? Pakujesz w kopertę i chowasz do szafy?
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
Jenifer2016 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 30 Wrz 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 17:38   

BOT musi się zająć sprawą natychmiast

[ Dodano: 2019-02-10, 17:41 ]
Test pisemny jest zamknięty zaznaczasz a, b lub c pytania są podchwytliwe trzeba uważnie czytać
😀

[ Dodano: 2019-02-10, 17:42 ]
Chajs pakujesz w kopertę i wrzucasz do sejfu wrzutowego :-D :-D
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-02-10, 17:42   

Jenifer2016 napisał/a:
BOT musi się zająć sprawą natychmiast

i tak Wam mówią na szkoleniu ? że musi i zajmuje się natychmiast ? :-D
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
Ostatnio zmieniony przez marta1 2019-02-10, 17:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo