praca na odpieku |
Autor |
Wiadomość |
biedronkowa_mor
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 22 Mar 2016 Posty: 17
0
0
|
Wysłany: 2016-10-24, 15:59
|
|
|
Waffen77, i tu drogi kierowniku niestety ale nw raporcie nie masz wszystkiego jest on tylko na pic wode aby cos bylo jak sie klient otruje lub jak przyjedzie kontrola owszem mozesz sobie sprawdzic ile sie wypieklo ale nie kieruj sie nim na 100%
Najlepsze rozwiazanie dla Ciebie to porobic wypiek samemu pare razy nie ma okreslonych godzin wypiekania rob jak widzisz ze pusto na sklepie a luidzi sie w cholere kreci tylko nie przesadz jak masz godzine 20:30 bulek zero ludzi ful to nie wstawiaj blach nie wiadomo ile najlepiej wtedy rozlozyc wszystko co sie da chleb i wogole tak samo z ciastkami zapytaj do ktorej godziny pieczecie i nie rob o 20 bcistek jak sklep bedzie zamkniety za godzine dasz rade glowa do gory i troche wyobrazni |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 322
0
0
|
Wysłany: 2016-10-24, 16:24
|
|
|
W raporcie jest wystarczająco dużo by średnio myślący pracownik wypiekł w miarę dobrze... |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-24, 18:34
|
|
|
Waffen77, trzymając się tego raportu naa moim sklepie już wielokrotnie by popołudniu nie było nic.... |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 322
0
0
|
Wysłany: 2016-10-24, 20:19
|
|
|
Dlatego mówię że średnio inteligentny.... |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-24, 21:54
|
|
|
Waffen77, nowa osoba musi się z tym obyć więc trzymanie się raportu sztywno jej nie pomoże, tylko wiedza i obycie u innych :D |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 322
0
0
|
Wysłany: 2016-10-25, 06:10
|
|
|
Pełna zgoda. |
|
|
|
|
@anka1
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 230
0
0
|
Wysłany: 2016-10-25, 08:44
|
|
|
Waffen77, jako kierownik sklepu powinieneś/naś bardziej chyba liczyć się ze słownictwem. A to, że pracownik, który dopiero zaczyna swoją "karierę" w biedrze chce zasięgnąć szczegółowych informacji, nie oznacza, że jest mniej inteligentny od Ciebie. Niektórzy "starzy" pracownicy może nawet nie wiedzą co to raport.... Jestem ciekawa, czy Ty wszystko ogarniałeś/aś w pierwszych dniach pracy niezależnie od stanowiska. Pozdrawiam |
|
|
|
|
biedronkowa_mor
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 22 Mar 2016 Posty: 17
0
0
|
Wysłany: 2016-10-28, 22:05
|
|
|
Waffen77 napisał/a: | W raporcie jest wystarczająco dużo by średnio myślący pracownik wypiekł w miarę dobrze... |
malo inteligenty kierownik nie potrafi wytlumaczyc w racjonalny sposob co jak gdzie po co dlaczego trzyma sie zasranej regulki raport pieczywa bo tak mu kazali i nie moze zmienc zdania brak slow... ciekawe jak twoj sklep funkcjonuje bo nasz bardzo dobrze az za i pieczywko zawsze jest a raport tylko dla kontroli pozdro |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2016-10-29, 12:57
|
|
|
Waffen77 napisał/a: | W raporcie jest wystarczająco dużo by średnio myślący pracownik wypiekł w miarę dobrze... |
uważam takie zwroty za obraźliwe, co ci pomoże, że nazwiesz kogoś, że nie jest średnio inteligentny, bo o coś zapytał? od tego będzie lepiej wypieczone pieczywo? wpłynie to dobrze na organizację pracy? sprawi, że wszystko będzie zrobione jak należy? czy to, że zapytał na pewno świadczy o jego braku inteligencji, czy o twoim, skoro nie stać cię na nieobraźliwą wypowiedź, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi, a swoją pozycję, czy inteligencję podkreślają obrażając innych tylko ludzie, którzy sami sobą nie reprezentują zbyt wysokiego poziomu.
U nas na sklepie wręcz odwrotnie, cały czas mówią - pytaj bardziej doświadczonych, podpatruj ich i ucz się od nich bo wiedzą praktycznie co i jak a nie tylko w teorii. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-29, 18:21
|
|
|
MalaAsia napisał/a: | Waffen77 napisał/a:
W raporcie jest wystarczająco dużo by średnio myślący pracownik wypiekł w miarę dobrze...
uważam takie zwroty za obraźliwe, co ci pomoże, że nazwiesz kogoś, że nie jest średnio inteligentny, bo o coś zapytał? | Co sie tak wszyscy obrażacie, gdzie tu napisano, że jesteście debilami? Z wypowiedzi jasno wynika, że raport jest prosty i tyle, a doszukujecie się jakiś podtekstów. W myśl zasady, uderz w stół? Zluzujcie... |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 322
2
2
|
Wysłany: 2016-10-29, 19:01
|
|
|
Dziękuję Lari. Sam bym tego lepiej nie ujął. |
|
|
|
|
~jjzkbmpk
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Lis 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-11-18, 14:35 Odpiek lista rozmrażania
|
|
|
Witam, chciałam sie dowiedzieć poniewaz jestem nowa i pracuje w,biedronce od niedawna . Jak wypisywac liste rozmrazania gdzie trzeba wpisac nr partii , T i R gdzie nie wiem ktore pieczywo gdzie wpisywac te poza lodowka to T a w lodowce R . Czy ktos moze mi wytlumaczyc cala ta liste co dokladnie gdzie wpisac . Bo u mnie w pracy kazdy wypisuje jak chce i byle co s chcialabym znac zasade . |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
Wysłany: 2016-11-18, 23:23
|
|
|
R wpisujesz jak przyjeżdża z centrum rozmrożone Wtedy wpisujesz R i dane z nalepki na kartonie |
|
|
|
|
katarzynka12
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 12 Lis 2013 Posty: 365
0
0
|
Wysłany: 2016-11-18, 23:48
|
|
|
tadam, chyba R wpisujesz jak przyjeżdża pieczywo w kontenerze,a T jak jest rozmrożone i dane z nalepki |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 674
0
0
|
Wysłany: 2016-11-19, 15:57
|
|
|
katarzynka12 racja T i dane z nalepki jak przyjeżdża rozmrożone Pomieszało mi się :ops:
Najlepiej piec zamrożone na programie do mrożonego pieczywa wtedy nie trzeba tego wypełniać tylko partia i czy jest prawidłowo wypieczony |
|
|
|
|
|