Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SKARGA NA PRACOWNIKA
Autor Wiadomość
katarzynka12 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 12 Lis 2013
Posty: 365
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-22, 21:20   

krzysieq, nasz bankomat wydaje banknoty 20złotowe,ale nie trzeba wypłacic od razu 100 :bu:
 
     
@Antrykota 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: 3city
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-22, 21:30   

U mnie bankomat przed sklepem wydaje jedynie od 50zł wzwyż ;(
Mnie najbardziej jednak irytują osoby, które nigdy nie mają drobnych- a portfel prawie pęka w szwach od monet. Ale nie, za serek, wodę i jabłko trzeba płacić koniecznie stówką .^.
  Ocena JMP: 6/10
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-22, 21:56   .

katarzynka12 napisał/a:
krzysieq, nasz bankomat wydaje banknoty 20złotowe,ale nie trzeba wypłacic od razu 100 :bu:

Mi wlas ie o to chodzi jak wybierze 90 zl dostanie jedna 50 i dwie 20 jak 100 to 50 i trzy 20 tylko trzeba troszeczke pomyslec o innych a nie o tym ze mam w d... biedronka rozmieni.
Rozumiem jeszcze te starsze osoby co listonosz roznosi wyplate bo nie maja drobniejszych ale mlodsi maja w k... mozliwosci a i tak maja to w d...
  Ocena JMP: 10/10
     
qweerty
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-22, 23:11   

a większość ma karty płatnicze
 
     
~jjzkbmpk 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Lis 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-28, 19:35   

Jak czesto klienci na waszych sklepach wypisuja/wydzwaniaja skargi na was ? U nas miesiecznie sa 2 z delikatnych powodow np. Kasjer przy zwrocie towaru nie pow przepraszam wina klienta bo zle spojrzal na promocje zly produkt i stwierdzil ze kasjer powinien mu powiedziec ze nie ten ser jest w promocji no bez sensu skoro nie pytal , pozniek byla ze kasjerka za szybko kasowala i ona nie nadazala pakowac towaru ;/ wezwala kierowniczke ze transakcja odbyla sie za szybko wtedy kierowniczka zeby bronic kasjerke pow ze kasjerzy ani kierownicy nie ustalaja zasad w tym sklepie tylko je wykonuuja .. Napisala skarge na obydwie dziewczyny tez bez sensu skarga ...
  Ocena JMP: 9/10
     
@sebcio

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 157
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-29, 18:37   

Ale są też skargi całkowicie bezzasadne, np. odmówiliśmy zaniesienia klientce zakupów do domu, poprosiliśmy o wyprowadzenie psa......
_________________
Biedronkowy bylem, Biedronkowy jestem, Biedronkowy będę
 
     
Biurowa 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 427
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-31, 11:33   

U nas była kiedyś skarga, że na sklepie jest tłok i na hali stoją nierozpakowane palety. Klient robił zakupy w okresie przedświatecznym, więc nie wiem czego się spodziewał skoro zawalili nas paletami z taką ilością towaru, że nijak nigdzie się to nie mieściło, non stop siedzieliśmy na kasach i nie było komu tego fizycznie powykładać na półki ;/
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
9 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-31, 11:42   

Na mnie splynela skarga od klientki która poczuła się urazona że wytknalem jej brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Oczywiście mail przyszedł i tłumacz się mówi mi szefowa. Odpisuje tak sympatycznej pani: " bardzo chciałbym pani pomóc jednak nie posiadam kwalifikacji w edukacji wczesnoszkolnej co wiąże się z brakiem podejścia do kształcenia wśród naszych klientów świadomego czytania ze zrozumieniem" teraz mam zakaz odpisywania na skargi ;(
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
katarzynka12 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 12 Lis 2013
Posty: 365
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-01-31, 11:53   

brodacz1989, haha dobre,ja też się zastanawiam jak oni szkoły pokończyli skoro nawet obrazków nie rozumieją :D :D
 
     
@sebcio

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 157
Skąd: Warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-01, 06:16   

To norma że... klienci nie potrafią znaleźć kasy o podanym numerze (na pewno kasa nr 4 jest koło 1), nie wiedzą co kupują i cena jest do czego (są przekonani że w trakcie zakupów zmieniamy ceny im na złość), znaleźć windy lub schodów (na pewno je ukryliśmy), dobijamy celowo produkty do paragonu (mamy tajemniczy przycisk do podkręcania paragonu)....
_________________
Biedronkowy bylem, Biedronkowy jestem, Biedronkowy będę
 
     
justysia

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 19
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-01, 10:50   

Na mnie była skarga że pan za długo stał w kolejce podobno7min.Mało tego na sklepie nie było dzwonków po remoncie 1dzień była ekipa która montowała je.miałam problem z klientem do kierownika ,który wydawał kase konwojowi.zeszłam z kasy szybko do biura a po drodze zawołałam koleżankę z magazynu na kasę.wracam a pana nie ma a zakupy na taśmie.ekipa remontowa kazała sapiącemu panu roznieść swoje zakupy podobno bo kasjerki nie są niewolnikami.wpłynęła skarga a kr jak sprawdzał na kamerach to się kazało że stał niespełna 3min i mówił żeby się tym nie przejmować.dodam że to stały klient teraz ładnie z uśmiechem mówi DZIEŃ DOBRY
 
     
@malwis19 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Kwi 2010
Posty: 422
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-01, 11:52   

Taki klient jest najgorszy :P Uśmiecha się pięknie pełnym garniturem ,a za plecami nakradnie,potłucze,zniszczy i obsmaruje :D
  Ocena JMP: 3/10
     
bolka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Lis 2015
Posty: 412
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-01, 18:28   

U nas przyszla skarga od jakiejs babki ze zadna z kasjerek jak kupowala starter moja biedronka nie poinformowala jej ze doladowanie moze kupic tylko w biedronce bo ona sobie kupila w kiosku doladowanie do t-mobile i teraz chce zwrotu pieniedzy od biedronki :nie:
_________________
Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy
  Ocena JMP: 7/10
     
Biurowa 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 427
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-01, 19:18   

bolka napisał/a:
U nas przyszla skarga od jakiejs babki ze zadna z kasjerek jak kupowala starter moja biedronka nie poinformowala jej ze doladowanie moze kupic tylko w biedronce bo ona sobie kupila w kiosku doladowanie do t-mobile i teraz chce zwrotu pieniedzy od biedronki :nie:



umarłam :lol:
 
     
bolka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Lis 2015
Posty: 412
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-02, 07:34   

Biurowa, powiem szczerze ze ja tez nie wierzylam, jak KR nam to przeczytal to wszyscy wybuchnelismy smiechem jedyny komentarz na taka glupote :D
_________________
Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy
  Ocena JMP: 7/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo