do klientów |
Autor |
Wiadomość |
#Edycia
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 25 Maj 2010 Posty: 67
0
0
|
Wysłany: 2010-10-19, 14:20
|
|
|
Mnie jeszcze wkurza jak proponuję KROPKĘ a klient mówi że nie chce bo nie umie czytać, na jaką cholerę ten komentarz i jeszcze robi z siebie debila |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2010-10-19, 15:31
|
|
|
Nigdzie nie musi być kartka napisana iż płaci się tylko gotówką...
natomiast jeśli w danym sklepie idzie płacić kartą, to na drzwiach powinna być przyklejone naklejki danych kart jakimi idzie płacić itd.
więc koleś który wyjechał z rozporządzeniem Rady Ministrów nie wie co mówił |
|
|
|
|
silver23
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Wrz 2010 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2010-10-19, 17:17
|
|
|
Edycia napisał/a: | Mnie jeszcze wkurza jak proponuję KROPKĘ a klient mówi że nie chce bo nie umie czytać, na jaką cholerę ten komentarz i jeszcze robi z siebie debila |
U nas to samo, a i jeszcze że po co jak nie mają TV, ale wtedy ja im z tekstem że jak czytać nie umnieją i nie mają TV to obrazki przynajmiej pooglądają polew taki wtedy przy kasie z obu stron i wtedy "wilk syty i owca cała" :D |
|
|
|
|
@gulk@
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Paź 2010 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2010-10-19, 20:24
|
|
|
jak proponuję kropkę często słyszę:nie dziękuję ja wolę kreseczkę |
|
|
|
|
@zielonabiedrona
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Lip 2010 Posty: 341
0
0
|
Wysłany: 2010-10-19, 23:27
|
|
|
a ja się śmieję z klientem,jak podziękuje już za KROPKĘ,że właśnie stracił telewizor,bo był gratis do KROPKI..... |
|
|
|
|
@jonka
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 30 Sie 2010 Posty: 174
0
0
|
Wysłany: 2010-10-20, 13:17
|
|
|
dobre |
|
|
|
|
@kas
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 29 Maj 2010 Posty: 205
0
0
|
Wysłany: 2010-10-20, 20:19
|
|
|
biedronkaaa napisał/a: | Nigdzie nie musi być kartka napisana iż płaci się tylko gotówką...
natomiast jeśli w danym sklepie idzie płacić kartą, to na drzwiach powinna być przyklejone naklejki danych kart jakimi idzie płacić itd.
więc koleś który wyjechał z rozporządzeniem Rady Ministrów nie wie co mówił |
może myślał że zabłyszczy jak to powie ;] nevermind
za promocją i ceną produktu to się oglądają,ale braku terminala nie zauważają heh.i wielka niespodzianka że tylko gotówkę przyjmujemy ;] |
|
|
|
|
@katmro88
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 06 Lip 2010 Posty: 298 Skąd: małopolska
0
0
|
Wysłany: 2010-10-20, 22:01
|
|
|
bo ludzie coraz bardziej staja sie wygodni.... ;/ |
|
|
|
|
@lalka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Lip 2010 Posty: 264
0
0
|
Wysłany: 2010-10-20, 23:03
|
|
|
WYGODNI? A TO DOBRE CHYBA RACZEJ BEZMYŚLNI I LENIWI, NIE CHCE IM SIĘ POSZUKAĆ, ANI PRZECZYTAĆ JAKA CENA WOLĄ PYTAĆ I ZAWRACAĆ GŁOWĘ CHOĆ WIDZĄ ŻE SIĘ MA COŚ DO ZROBIENIA;( |
_________________ lalka |
|
|
|
|
@jonka
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 30 Sie 2010 Posty: 174
0
0
|
Wysłany: 2010-10-20, 23:32
|
|
|
A PO CO ZAWRACAĆ GŁÓWĘ KOMUŚ KTO NIC NIE ROBI?PRZECIEŻ NAJWIĘKSZĄ MAJĄ FRAJDĘ WTEDY JAK KOMUŚ PRZESZKADZAJĄ.CHYBA ŻEBY UDOWODNIĆ PRZYSŁOWIOWE "KLIENT NASZ PAN" >:D |
|
|
|
|
silver23
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Wrz 2010 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2010-10-21, 12:18
|
|
|
Ja ostatnio sie dowiedziałam, że pan dla mnie dobrze chce prosząc koleżanke co by po kogoś na kase zadzwoniła bo jak to on ujął, cytuje "lepiej mi chyba będzie posiedzieć na kasie niż stać na sklepie" normalnie tak mnie tym wkóżył że masakra i powiedziałam burakowi że ja na sklepie nie stoje tylko PRACUJE!!!!!!!!!!!
A tak nawiasem to dwie osoby z małymi zakupami przed nim stały!!!!!!!!!! ;/ |
|
|
|
|
@Flapjack
The Viper
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 21 Sie 2010 Posty: 382 Skąd: rodem z piekła
0
0
|
Wysłany: 2010-10-21, 12:40
|
|
|
Przyzwyczaj się do tego, że ludzie to chcieliby najlepiej żeby dla każdego klienta byłą oddzielna kasa, bo wiecznie im się spieszy.
U mnie raban zaczął robić koleś, bo rolka mi się skończyła i zawsze jak jest u nas na zakupach to się rolka kończy albo coś innego się dzieje. Spokojnie powiedziałem mu, że to nie jest żaden spisek, szybko zmienię rolkę i po stresie. Jakby się miał denerwować na każdy taki incydent to w psychiatryku bym dawno wylądował. |
|
|
|
|
@lalka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Lip 2010 Posty: 264
0
0
|
Wysłany: 2010-10-22, 17:19
|
|
|
DOKŁADNIE WSZYSTKO TRZEBA BRAĆ NA LUZ |
_________________ lalka |
|
|
|
|
@jonka
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 30 Sie 2010 Posty: 174
0
0
|
Wysłany: 2010-11-02, 23:42
|
|
|
a mi niedawno klientka przed zważeniem bananów kazała obciąć cały ogonek,ten który trzyma całą kiść naszczęśćie druga szybko sprowadziła ją na ziemię,nawet nie zdąrzyłam się zdenerwować :D |
|
|
|
|
@katmro88
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 06 Lip 2010 Posty: 298 Skąd: małopolska
0
0
|
Wysłany: 2010-11-03, 08:47
|
|
|
u mnie tez babka jedna na stoisku warzywnym wziela ja wiem a z 7 bananow i wszystkie im ogonki poucinala a powiedziala mi o tym inna klientka i kolezanka siedzac obok jak to uslyszala tak babke zbesztala ze mi oczy wywalilo..... a na koniec okazalo sie ze za banany bez ogonkow zaplacila... a winogron wsadzila do torby (czyt. UKRADŁA); od tamtej pory jej nie widziałam
natomiast pare dni temu facet chcial cwiartke kolezanka mu odmowila gdyz byl pijany wiec powiedzial jej ze i tak weznie flaszke bo ma na to ochote wrocil sie wiec na stoisko, wsadzil pol litra do kurtki i chcial wyjsc ale ochroniarz go capnal i skoczylo sie wezwaniem policji
BEZCZELNOŚĆ LUDZKA NIE ZNA GRANIC!! |
|
|
|
|
|