Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwrot towaru a brak paragonu.
Autor Wiadomość
sarbin

Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 2
Wysłany: 2013-02-13, 23:55   Zwrot towaru a brak paragonu.

Mam telewizor zakupiony w biedronce 42pfl3207h pod koniec roku.

Karton otwarty. Nie używany. Zapodzialem paragon

Czy jest możliwy zwrot tego tv? Czy odrazu go na Allegro wystawić?


Pozdrawiam
Michał
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 00:00   

A czemu go oddajesz?
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 06:11   

oddac czy reklamowac bo coś z nim nie tak ??
no chyba że kasa ciśnie i chcesz się tv pozbyc :szczena:
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@nn79 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 12 Mar 2011
Posty: 215
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 08:53   

"Uuuuuu, możesz wszystko......" :ke:

Oświadczenie piszesz o zakupie i już.
 
     
sarbin

Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 09:41   

Czyli wystarczy się wybrać do biedronki?


Mama moja nie może znalazec paragonu. A leży nieuzywany w maratonie od miesiąca ponad.


W biedronce prosto do kierownika?
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 09:51   

Ale to nie jest reklamacja tylko zwrot działającego sprzętu, i do tego drogiego i bez paragonu. A na oświadczenie oddaje się chyba tylko sprzęt naszej marki, więc wątpię czy to przejdzie, bo inaczej każdy by sobie zwracał towar po miesiącu
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 09:53   

Mała82 napisał/a:
bo inaczej każdy by sobie zwracał towar po miesiącu

i tak może robic, a w razie odmowy przyjęcia takiego towaru to można miec problem ;)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 09:55   

W przypadku uszkodzonego towaru tak, a ten przecież działa. I tak się to oprze o kr, bo to duża kwota jest
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 10:19   

Nie ważne to jest. Wystarczy że ów klient zadzwoni do Biura Obsługi że mu nie chcą towaru przyjąc bo "towar nie spełnia jego oczekiwań" to będzie miał kłopot ów ks lub zks. Znam taką sytuację więc radzę delikatnie pochodzic do tego, bo firma stawia na 100% zadowolenie klienta ;)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
#Schweppes 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 87
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 11:30   

U nas było zarządzenie w okręgu, że nie zwracamy pieniędzy za drogi non food na oświadczenie o zakupie. Zwrot robimy tylko za okazaniem paragonu na dany towar. Spowodowane to było zwracaniem towaru, który był kradziony w innych biedronkach i na innych zwracany. Zaczęło się od towarów przed świętami, zabawki etc. ;)
 
  Ocena JMP: 8/10
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 11:32   

I słusznie
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 11:44   

co do braku paragonu to sprawa jasna przy drogim non foodzie ale jeśli ma to tak jak wyżej ;)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-14, 15:28   

Ale przeciez on pisze caly czas, ze nie ma tego paragonu. Ja u siebie bym musiala dzwonic i pytac KR nawet jakby mial paragon, poniewaz to drogi NF i pytac KR, czy mogę w takim przypadku przyjąć zwrot. Zgłaszamy wszystko powyżej 50 zł i to KR decyduje, co dalej. W świetle przepisów oczywiście reklamacja na oświadczenie nie dotyczy tylko biedronki i można w ten sposób reklamować wszystko i wszędzie, ale zwrot to nie reklamacja.

Swoją drogą po co to zawracać tyłek i sobie i innym ludziom, kupując tv, który tak naprawdę jest w ogóle niepotrzebny i leży w kartonie?
 
     
@nn79 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 12 Mar 2011
Posty: 215
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 16:03   

Pewnie chodzi o to, że teraz są poprzeceniane. W jednej zwróci w drugiej kupi....taniej.
 
     
~kuba_buba_ 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 38
Skąd: Wrocław
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-14, 16:36   

Na oświadczenie tylko marki własne, ew. rzeczy robione ewidentnie dla nas - w stylu coca-cola o dziwnym litrażu. Ale na NF zawsze uprzejmie proszę o paragon. Jeśli go nie ma - niestety, ale nie przyjmuję zwrotu. Przed świętami widziałem zadziwienie cwaniaków, którzy przychodzili z towarem kradzionym w innych sklepach, albo nawet i u mnie (sic!).
Ciekawe czy w Tesco albo innych tego typu przyjmują też towar bez paragonu?
_________________
Boże spraw żeby mi się chciało jak mi się nie chce.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo