Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempo kasowania
Autor Wiadomość
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
Wysłany: 2013-03-03, 16:00   Tempo kasowania

Witajcie.

Pracuję w Biedronce od niedawna, ostatnio kierownik zarzucił mi, że mam za małe tempo kasowania, wczoraj było to 24, czy to rzeczywiście jest niskie tempo? Staram się jak mogę i nie wiem czy da się jeszcze szybciej przewalać wszystko przez skaner :rool: Jakie Wy macie tempo na dokumencie podsumowującym rozliczenie kasetki?
 
     
@B_Krakow 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 154
Skąd: Kraków
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 16:12   

U mnie kasjerzy mają po ok 30-32, jednakże nie zwracamy na to kompletnie uwagi, bo zasada jest taka - im więcej zabezpieczasz kasetkę, tym wyższe tempo kasowania na raporcie. Nie ma co... ważne, żeby kasować sprawnie i dokładnie, a tempo przynajmniej u mnie w sklepie nie ma znaczenia :]
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 18:03   

Właśnie też myślałam, że nie powinno być to aż tak istotne, ale jednak u nas pojawił się ranking tempa kasowania. Napędza to niestety bezsensowny wyścig pracowników i blokowanie co chwila kasy, nawet jak klient szuka pieniędzy...

Dla mnie osobiście najważniejsze jest żeby właśnie dokładnie wszystko zeskanować, poprawnie wydać resztę, potraktować klienta z szacunkiem, uśmiechnąć się do niego (chociaż przy tym tempie 24 już jest to trudne), nie rzucać czyimiś zakupami, a także nie pchać zakupów następnego klienta na poprzedniego. Ale może ja myślę inaczej, a wydajność wtedy bierze w łeb.
 
     
stonka:) 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Mar 2012
Posty: 12
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 19:43   

ja mam 42, 39, 38 i tak mam przewaznie zawsze:) czasem tylko jak mam gorszy dzien to mam 29,30, 31:) :)
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 19:56   

Stonko to co robisz, że masz taką wydajność? Ale szczerze ;)
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:00   

stonka:) pewnie rzuca tymi zakupami bez szacunku dla klienta. ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@Mała82 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Paź 2010
Posty: 613
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:04   

Mi np przeszkadza takie tempo, człowiek nie nadąża zbierać, zakupy mieszają się z zakupami kolejnego klienta, i dlatego robię zakupy w Tesco bądź Kauflandzie :P
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:05   

Ale się śmiejecie, ale sporo klientów okazuje zdenerwowanie jak się im kładzie, albo wręcz rzuca towar razem z towarem innego klienta, a do tego prowadzi owo kładzenie nacisku na wydajność. Niby klient dla JDM jest taki ważny, a w ostatnim momencie kontaktu ze sklepem potraktowany jest akordowo :P
 
     
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:06   

jeszcze ci powiedzą, pani się nie śpieszy tak bo nie ma dużej kolejki, powoliiiii chodzi mi o klientów
Ostatnio zmieniony przez mucha 2013-03-03, 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:07   

Mała82 napisał/a:
Mi np przeszkadza takie tempo, człowiek nie nadąża zbierać, zakupy mieszają się z zakupami kolejnego klienta, i dlatego robię zakupy w Tesco bądź Kauflandzie :P


Zastępcy kierowników, przekażcie to do góry :D
 
     
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:09   

albo postawią torbę dużą na kasę i nie ma gdzie kłaść towaru i wtedy skanujesz powoli bo każdy produkt praktycznie biorą ci z ręki i pakują do tej wielkiej torby. mnie bierze złość ale jak przychodzi zdjąć tą torbę i włożyć do wózka to mam wtedy ubaw po pachy bo nie dają rady taka jest ciężka :)
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:10   

U nas nawet nikt nie wspomina o tym raporcie tempa kasowania, a że śpieszyć się trzeba to wiemy i bez tego. :boks:

[ Dodano: 2013-03-03, 20:14 ]
Mała82 napisał/a:
Mi np przeszkadza takie tempo, człowiek nie nadąża zbierać, zakupy mieszają się z zakupami kolejnego klienta, i dlatego robię zakupy w Tesco bądź Kauflandzie :P

Odpowiednie władze już zostały powiadomione. 8)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:16   

u nas jest drukowany ten raport i oczywiście rozmowa a nie daj bóg jak w poprzednim miesiącu miałaś wyższy wynik chociażby o 1 to rozmowa dyscyplinująca dlaczego pani się opuściła :( pani nie traktuje pracy poważnie, pani przychodzi tutaj odpoczywac? pani nie pracuje w GS-ie...........
 
     
gregori0708 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 25 Maj 2011
Posty: 378
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:22   

stonka:) napisał/a:
ja mam 42, 39, 38 i tak mam przewaznie zawsze:) czasem tylko jak mam gorszy dzien to mam 29,30, 31:) :)
co stonka robi że ma takie tempo>>> na jedynce takie tempo nie jest realne wiec sugeruje ze siada na kasę jako ostatnia,obsługuje nie wielką ilosc klientów która zasypuje zakupami tylko po to by mieć wysoki wynik :P
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:26   

mucha napisał/a:
albo postawią torbę dużą na kasę i nie ma gdzie kłaść towaru i wtedy skanujesz powoli bo każdy produkt praktycznie biorą ci z ręki i pakują do tej wielkiej torby. mnie bierze złość ale jak przychodzi zdjąć tą torbę i włożyć do wózka to mam wtedy ubaw po pachy bo nie dają rady taka jest ciężka :)


A wtedy zeskanujesz jeden towar, blokujesz kasę, dajesz klientowi towar do ręki, odblokowujesz i tak dalej :D
Ja często tak mam, że piętrzą mi się te zakupy za kasą, nikt ich nie pakuje, bo klient jeszcze wykłada na taśmę dalsze zakupy. Generalnie chyba zacznę rzucać zakupy nie patrząc co się z nim dzieje, wydajność wzrośnie, tylko czy klient będzie zadowolony ;)

Aaaaa i jeszcze sprawa drobnych też pewnie zaburza szybkość, a ja się zastanawiałam czemu wiele razy mam jałową kasetkę, praktycznie bez 1 i 2 złotówek, bo ja zawsze wołałam drobne, żeby ktoś w kasetce po mnie nie miał problemów z wydawaniem, ale wczoraj na początku wołałam żeby mieć dla siebie do wydawania, ale później już olałam, nie wołałam w ogóle i wydajność od razu skoczyła o 4 pkt :D Efekt, kasetka jałowa ;) Ale cóż, wydajność za wszelką cenę :P

[ Dodano: 2013-03-03, 20:29 ]
mucha napisał/a:
u nas jest drukowany ten raport i oczywiście rozmowa a nie daj bóg jak w poprzednim miesiącu miałaś wyższy wynik chociażby o 1 to rozmowa dyscyplinująca dlaczego pani się opuściła :( pani nie traktuje pracy poważnie, pani przychodzi tutaj odpoczywac? pani nie pracuje w GS-ie...........


Czyli co miesiąc większa wydajność, niedługo dojdziecie do 100 ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo