SOP- SYSTEM OCENY PRACOWNIKOW |
Autor |
Wiadomość |
~fajna
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 52
0
0
|
Wysłany: 2013-01-13, 16:52
|
|
|
Nawet nie mam zamiaru upaść do twojego niskiego poziomu jaki ty prezentujesz . |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-13, 16:55
|
|
|
długo nad tym myślałaś :D |
|
|
|
|
~fajna
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 52
0
0
|
Wysłany: 2013-01-13, 16:57
|
|
|
I tak twój poziom tego nieogarnie. |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-13, 17:00
|
|
|
Twój poziom jest na wysokości mojego pasa :lol: |
|
|
|
|
~fajna
Stanowisko: klient
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 52
0
0
|
Wysłany: 2013-01-13, 17:22
|
|
|
Czyli na poziomie twojego mózgu... |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-13, 17:30
|
|
|
czyli w jednym się zgadzasz |
|
|
|
|
@agaF
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Maj 2012 Posty: 352
0
0
|
Wysłany: 2013-01-13, 17:34
|
|
|
u mnie już po bólach.... 10 minut co i jak, ale bez potencjału na ZKS, bo mój KS dobrze wie, że to nie dla mnie... To nic strasznego, mała pogadanka o pracy na sklepie!!! |
|
|
|
|
gregori0708
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 25 Maj 2011 Posty: 378
0
0
|
Wysłany: 2013-01-13, 18:35
|
|
|
ejjj...cisza! ogarnijcie siebie i swoje poziomy na priv |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-13, 18:39
|
|
|
zgadnijcie ile osób z zks awansowało posiadając potencjał "powyżej oczekiwań" bo ja znam zastępów z 3 rejonów którzy zostali tak ocenieni,mieli jakieś zadania itp...... nie awansował żaden... więc po co ten SOP może po to by kr wywierał nacisk by CI niepożądani ( i nie mówię o ocenie ich pracy)mogli otrzymać ocenę "poniżej oczekiwań" .... zawsze można potem napisać o "utracie zaufania " i innych rzeczach....... przy rozwiązywaniu umowy... SOP to taki wymysł rozwiniętej biurokracji JMP, pracownik dostaje pytanie czy zgadza się z opinią ,super ale jeśli się nie zgodzi?;) miał rację pasikonik gdy pisał na sb że jmp przenosi zasady korporacyjne na poziom sklepów....... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2013-01-13, 19:44
|
|
|
no i zgadzam się z pasikonikiem nic dla nas z tego nie wyniknie to tylko dla jmp będzie takie halo że mają system oceny zwykłego pracownika |
|
|
|
|
gregori0708
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 25 Maj 2011 Posty: 378
0
0
|
Wysłany: 2013-01-14, 21:20
|
|
|
a co jeśli ktoś ma poniżej oczekiwań? wyleją go czy dalej ma pracować na sklepie z osobami które wprost powiedziały że nic :nie: nie robi? |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2013-01-14, 21:51
|
|
|
nie wyrzuca, to takie ostrzezenie ma pokazac jakie bledy sie popelnia, aby ktos mogl poprawić swoje slabe obszary. |
|
|
|
|
asia30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-14, 22:27
|
|
|
durna ta ocena ja jakiś czas temu awansowałam, przeniesli mnie na drugi sklep. pracowałam kilka dni na popołudnie i przed świętami na nocki potem wolne do sylwestra potem znowu na popołudnie a teraz od tygodnia mnie niema w pracy i ja się pytam co oceni moja pani kierownik? załużmy że chce się mnie pozbyć to normalne że postawi poniżej oczekiwań. durne to |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-14, 22:55
|
|
|
a czemu od razu ma chciec sie Ciebie pozbywac? |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2013-01-14, 23:03
|
|
|
Nie wydaje mi się aby oceniali Cię tylko obecni przełożeni bez konsultacji z kimś poprzednim |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
|