Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Premia dla kasjerów
Autor Wiadomość
@reniusia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Lip 2010
Posty: 187
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-15, 23:05   

eeewelinkaaa napisał/a:
Kzdemu zdarzaja sie pomylki,my tez jestesmy tylko ludzmi.
Cale szczescie ze u nas nie ma klientow typu Edyta.
Jesli nawet przeoczymy jakas date,klient grzecznie prosi nas na bok,aby nikt nie slyszal i nam podaje towar przeterminowany.
Przynajmniej ja mam same tego typu przypadki.
Kieruje sie prosta zasada:Jak Ty postepujesz z klientem,tak On postepuje z Toba.Bedac milym i grzecznym w wiekszosci przypadkow spotykamy sie z takim samym nastawieniem klientowdo Nas!!!
święta racja!!!!! a z tą datą to się pewno pomyliła dziś klientka też mi pokazuje towar i afera drze się przeterminowane bo data18.08.2011 ja jej tłumaczę tak może być dopiero ze za rok popatrzyła na mnie jak na kosmitkę i poszła sobie :boks: :boks: :boks:
 
     
@Blondi86 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 01 Lis 2010
Posty: 787
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-15, 23:09   

no jeszcze na rok trzeba spojrzec a nie dzien miesiac i darcie ryjka na cały sklep ;) , heh
 
     
@lalka 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Lip 2010
Posty: 264
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-16, 22:16   

tak nasz klient nasz pan im się pomyłki mogą zdarzać ale nam pracownikom nie mogą bo od razu jakieś problemy. a z tą data wrześniową to aż nie chce mi się wierzyć

[ Dodano: 2010-11-16, 22:17 ]
a może to jedna z koleżanek które wyleciała z tego sklepu co rzekomo znalazła takie po terminie i chce zepsuc reputację firmie i pracownikom
_________________
lalka
 
     
#Wojtus 
miły

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 107
Skąd: Pomorze
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-17, 14:15   

Post Edyty był napisany 14 września. Patrzcie na daty ;)
 
     
@Blondi86 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 01 Lis 2010
Posty: 787
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-17, 17:25   

no tak widziałam ze 14 wrzesnia, ale dla niej, jak data miesa do 14 wrzesnia to juz bylo widocznie przeterminowane
 
     
@jonka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 30 Sie 2010
Posty: 174
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-25, 23:23   

ja do klienta grzecznie i z uśmiechem DZIEŃ DOBRY,a ten gburowato REKLAMÓWKĘ PROSZĘ!!!! albo wcale nie odpowiada na przywitanie,i jak tu zachować kroki kasjera? :( .też tak macie?
 
     
@Biedronek On 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 339
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-26, 00:27   

Są i tacy klienci co się tak zachowują, ale Ja w takich momentach w myślach......... :D mówię, a że słownictwo mam bogate to nie oszczędzam.Przede wszystkim nie pozwól się wyprowadzić z równowagi stosuj kroki kasjera, a jak taki klient doczepi się do Ciebie, bo coś mu się nie spodoba, to od razu 2 dzwonki na kierownika zmiany. Ostatnio kobieta zrobiła Halo bo galaretki na sklepie są po 4,99 a w kasie 6,49, że oszukujemy i wydziera się na kasjerke, ludzi w kolejce buntuje że tu oszukują itd Zainwestowałem w moje nogi i podszedłem do stołów zabierając cenę Czekolady świątecznej i Galaretek i kłade na taśmę, żeby pozostali klienci widzieli i pytam jeszcze raz jaką cenę Pani widziała galaretek na sklepie :D Jakiś koleś Ją zrypał z kolejki żeby sobie założyła jeszcze jedne okulary jak nie umie czytać :D Pani zrezygnowała z zakupu galaretek, oczywiscie symbolicznego słowa przepraszam od Niej nie usłyszeliśmy.
  Ocena JMP: 6/10
     
@Blondi86 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 01 Lis 2010
Posty: 787
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-26, 10:18   

hehe nieźle :D prawidłowo zrobiłeś. Niektórzy ludzie zachowują się jak by mózgu nie mieli:boks:
 
     
@zielonabiedrona 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 17 Lip 2010
Posty: 341
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-11-26, 23:57   

ja zrobiłam dokładnie tak samo,jak mi klientka wciskała,że duża paczka cukierków czekoladowych ze stołów ma kosztować 1,69,a ja kasuję jej 5,99...Poszłam do tego stołu,ściągnęłam ODPOWIEDNIĄ cenę i pokazałam tej pani.....cisza....ale i spokój...
 
     
@bartek_remix 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 122
Skąd: Kwidzyn
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-12-01, 00:01   

Moim zdaniem lepiej inteligentnie udowodnić klientowi że się myli "zrobić przy innych wariata" niż się z nim kłócić. Jeżeli jednak ma rację to lepiej przeprosić :)
_________________
"Nie wszystko można kupić, ale wszystko można sprzedać"
 
     
@jonka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 30 Sie 2010
Posty: 174
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-12-02, 18:18   

parę dni temu:
-ja:dzień dobry
-klient:dzień dobry
-ja:potrzebuje pan reklamówkę?
-klient:tak,tak dwie kostki masła. :rotfl:
 
     
@Blondi86 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 01 Lis 2010
Posty: 787
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-12-02, 18:26   

No wiesz moze chciał te 2 kostki masła zabrać w reklamówce, to nie jest dziwne chyba :)
 
     
@jonka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 30 Sie 2010
Posty: 174
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-12-02, 21:31   

:em29: może!?.... tylko,że on koniec końców nie chciał tej reklamówki,bo miał swoją!
 
     
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-03, 18:01   

Wiecie co, tak już żyje kilka dobrych dni w Hamburgu i powiem wam, że... tu w sklepach kasjerzy zapierdzielają jak by mieli motorki w pupie (u mnie na sklepie, towar tak szybko kasowali tylko nie liczni, a w pozostałych sklepach moim zdaniem kasjerzy kasują wolno) - to po pierwsze. A po drugie, tu kasjerzy nie dość, że pytają o reklamówkę (chodź tylko przy większej ilości zakupów), to jeszcze pytają za każdym razem czy życzy sobie Pan/Pani paragon, jeśli nie - to niszczą i wyrzucają do kosza w boksie kasowym. Ogólnie chciałem tylko zauważyć, że Biedronka stara się wyrównać do standardów europejskich krajów lepiej rozwiniętych jak np. Niemcy. Niestety wybrali trochę pokrętną drogę z proponowaniem Kropki i reklamówki do każdego zakupu.
_________________

Historia forum i wizja organizacji pracowników.

if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid

  :: |
     
@markoz

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 133
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2010-12-04, 06:28   

szczerze z proponowaniem to nie wiem pokrecony pomysł jest ale cóż to swoją drogą grubiaństwo klientów też mnie jedna kobieta wyprowadziła z równowagi bo była nie duza kolejka 3 wózki i kobieta pokzuje dziecku mnie jako przykład że jak się nie bedzie uczyło wyląduje na kasie w biedronce ja na to że co sobie wyobraża że jak przyszła sobie do sklepu pracowników po obrażać to nie muszę siedziec przy kasie bo mogę chetniej na przerwę iść.interweniowała zks ale kobiata ani dziekuje ani dowidzenia. szczerze lud co robi zakupy a teraz w okresie przedświątecznym to konie z klapkami na oczach i wymagać od nas pampersów i braku przerw jak to od jednego klienta usłyszałem że pojeść i wypić to w domu moge
Cytat:
  Ocena JMP: 1/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo