Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 713
Wysłany: 2019-08-04, 02:39   

Nie można zwracać art spożywczych. Przeczytaj sobie na tablicy z ogłoszeniami co można a co nie.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
Maximus2 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 14 Lis 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-11-14, 11:52   

Witam
Mam problem z reklamacją za wentylator kolumnowy
Zdjęcie poglądowe
https://i.iplsc.com/0008ITJN4A7559UI-C0.jpeg
Kupując go miesiąc temu widziałem, że jego opakowanie kartonowe jest trochę zmęczone i poklejone, ale nie miałem czasu zaglądać do środka. W domu nas spokojnie wyjąłem wszystko z kartonu i okazało się, że brakuje drobnych akcesori jak pilot zdalnego sterowania oraz przed wszystkim plastikowej podstawy do której należy przykręcić wentylator. Po około godzinie udałem sie do sklepu w celu wymiany na wentylator kompletny. Ale okazało sie, że pozostałe dwa stojące na sklepie też są nie kompletne. Gdzieś to an magazynach musiało sie powysypywać. Oczywiście złożyłem reklamację u kierowniczki sklepu w celu skompletowania brakujących części. Dzisiaj dostałem smsa ze moja reklamacja został odrzucona.
Dlaczego z tak niby to prostej reklamacji Biedronak odrzuca ją? I co teraz mam zrobić?
 
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4437
Wysłany: 2019-11-14, 14:58   

Maximus2, powód odrzucenia reklamacji ?
Zostaje Ci jeszcze ubieganie się o swoje z tytułu rękojmi .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Maximus2 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 14 Lis 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-11-14, 15:29   

Jak odbiorę wentylator ze sklepu to napisze tutaj powód odrzucenia reklamacji.
Ale faktycznie reklamacja z tytułu rękojmi to dobry pomysł. Zresztą chyba na formularzu reklamacyjnym można było zaznaczyć "REKOJMIA"
Czy w takim wypadku mogę niby odbierając wentylator, od razu złościć kolejną reklamację z tytułu rekojmi?
Dziękuje bardzo za podpowiedź

EDIT
Na infolinii Rzecznika Praw Konsumenta poinformowano mnie że została źle złożona reklamacja. Powinna być tak reklamacja z tytułu rękojmi ponieważ wine ponosi Biedronka za pogubione rzeczy a nie producent.
także zostaje mi złożenie kolejnej reklamacji. Dziwne trochę że kierowniczka sklepu która pisała pierwsze reklamację o tm nie widziała i źle zaznaczyła z jakiego tytułu ta reklamacja.
 
     
#marek_k62 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 99
Wysłany: 2019-11-14, 21:31   

to Klient decyduje w jakim trybie reklamuje. Kierowniczka mogła podpowiedzieć, ale obowiązku nie miała. Warto za to wiedzieć, że odmowa w jednym trybie nie wyklucza reklamacji w drugim. No i oczywiście zawsze można się odwoływać.
_________________
Marek
 
     
Maximus2 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 14 Lis 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-11-14, 21:36   

Na wstępie dziękuje za podpowiedź. Powiem szczerze, że dałem tylko paragon i dowód osobisty kierowniczce i ona wypełniła reklamację. Ale absolutnie nie mam do nikogo pretensji. Złoże reklamacji z tytułu rękojmi i zobaczymy jak to się dalej potoczy .
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3645
Wysłany: 2019-11-15, 16:49   

W takim przypadku, kiedy towar jest niekompletny, a więc niezgodny z opisem sprzedawanego produktu, masz prawo odstąpić od umowy i żądać od razu zwrotu gotówki.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Maximus2 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 14 Lis 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-11-21, 17:59   

Wrzucam protokół z odmowy reklamacji
Złożyłem ponowną reklamację z tytułu rękojmi ale jakoś wątpię że coś tym wskóram. Zapewne będę musiał udać sie do Rzecznika Praw Konsumenta.

I jeszcze protokół z serwisu z adnotacją "Widoczne ślady użytkowania". Żenada i tyle. Miałem ten wentylator w domu może ze 30 minut i od razu po rozpakowaniu odwiozłem do sklepu .

https://zapodaj.net/images/7d7fffa37a70d.jpg

https://zapodaj.net/images/bed01c68f6299.jpg
 
     
MimiWMini

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 17
Wysłany: 2019-11-21, 19:15   

Tak, tu ewidentnie źły sposób złożenia reklamacji. Zastanawia mnie tylko jedno, pytanie "czy produkt dostarczono wraz z reklamacją " jest zaznaczone "nie" . Dowoziłeś go później ? Myślę ,że prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrzona pomyślnie :)
 
     
Maximus2 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 14 Lis 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-11-21, 19:39   

Faktycznie, dopiero teraz to zauważyłem, że jest tam zakreślone NIE. Wentylator odwiozłem do sklepu gdzieś 30 minut po zakupie. Protokół wypełniała pani kierownik sklepu.
 
     
adam3212 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Lis 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-11-27, 11:32   

Każdy klient ma takie same prawa. Wystarczy poczytać prawa konsumenckie.
 
     
Maximus2 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 14 Lis 2019
Posty: 6
Wysłany: 2019-12-02, 10:36   

Po ponownej reklamacji z tytułu rękojmi Biedronka zwróciła pieniądze. Dziękuje wszystkim za pomoc.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,055 sekundy. Zapytań do SQL: 10