Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
#majamaja 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 29 Lis 2017
Posty: 106
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-22, 15:26   

MalaAsia napisał/a:
majamaja napisał/a:
To samo z pampersami... paczka zamknięta ale jest to towar wyszczególniony w wykazie, którego zwrócić nie można. Oczywiście czasami taki zwrot robimy... na własną odpowiedzialność.

A co to za odpowiedzialność? czym to grozi? napisaniem wyjaśnienia, że paczka była uszkodzona?


noo a dzień później masz audyta przeczyta, że uszkodzona... sprawdzi PL a tam dupa bo pampersów nie ma. I co powiesz? Że szkoda ci było pl wrzucić i dziecku kupiłaś? Ja czasami piszę wyjaśnienie ''zła cena''... ale ile razy można to pisać?
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-22, 15:40   

majamaja napisał/a:
Ja czasami piszę wyjaśnienie ''zła cena''... ale ile razy można to pisać?


ooo widzisz, jak chcesz to wiesz co zrobić żeby człowiekowi pomóc, a sobie nie zaszkodzić :) ile razy można? ile trzeba, chyba, że wasza biedra to wyjątek i zawsze wszystkie ceny są w niej aktualne i zrobione na tip top jak należy .... u nas nie są, bo nie ma kto tego zrobić, gdy np. w sobotę przed wolną niedzielą na 2 zm są 3 kasjerki, w tym 2 nowe, więc jak i kiedy one te ceny dokładnie zdejmą i powieszą ...
 
     
#majamaja 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 29 Lis 2017
Posty: 106
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-22, 16:58   

MalaAsia napisał/a:
majamaja napisał/a:
Ja czasami piszę wyjaśnienie ''zła cena''... ale ile razy można to pisać?


ooo widzisz, jak chcesz to wiesz co zrobić żeby człowiekowi pomóc, a sobie nie zaszkodzić :) ile razy można? ile trzeba, chyba, że wasza biedra to wyjątek i zawsze wszystkie ceny są w niej aktualne i zrobione na tip top jak należy .... u nas nie są, bo nie ma kto tego zrobić, gdy np. w sobotę przed wolną niedzielą na 2 zm są 3 kasjerki, w tym 2 nowe, więc jak i kiedy one te ceny dokładnie zdejmą i powieszą ...


aktualne ceny? hihi zapomnij. Znaczy źle się wyraziłam... mamy od cholery braków cenowych ale w okresie urlopowym ni diabła tego nie nadrobimy. Jesteśmy przed audytem... Co do zwracania/przyjmowania towarów pełnowartościowych... ni cholery nigdy nie przyjmuję chłodni/ mięsa/ryb/mrożonek nawet jak ktoś nie zdąży od kasy odejść. Jeśli chodzi o pozostały towar to zależy od klienta. Jak jest normalny, grzeczny to przyjmuję ale jak ktoś zamiast spokojnie wytłumaczyć leci na mnie z gębą to pokazuję wydrukowaną procedurę (u nas wisi na każdej kasie) i mówię: nie - odsyłam w razie wątpliwości do BOK.
 
     
@mortis 


Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Lip 2018
Posty: 165
Skąd: wawka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-23, 12:54   

u mnie nie ma zadymy o zwroty
jak zapakowane i nienaruszone to spoko

otwarty towar to już różnie i zgodnie z regulaminem ale...
...dziś np. wrócił facet ze stekiem i mówi
"odpakowałem w domu i jest śmierdzący"
data niby git paragon jest kamera sprawdzona a stek wali
zwrot przyjęty i w pl

a te tzw. pomyłki są częste
niestety klienci nie czytają ze zrozumieniem
a na samoobsłódze to czasami totalne matoły się trafiają heh
_________________
morituri te salutant
  Ocena JMP: 5/10
     
#majamaja 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 29 Lis 2017
Posty: 106
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-07-24, 09:34   

miałam kiedyś babę co kupiła sobie mielone na promocji. Wiecie a terminy dłuuuugie. Więc przychodzi dzień przed końcem daty ważności, że mięso nie takie a paragon sprzed 6 dni i nie wiesz człowieku... może nawaliła jej lodówka i mięso się zepsuło, może prądu nie miała a może zapomniała do lodówki włożyć i mięso ze 2 dni w torbie leżało... zwrot przyjęłam ale trochę pojęczałam :D
 
     
mistalova 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-09-24, 16:21   

Jeżeli chcecie w biedronce coś kupić z elektroniki, to najpierw poczytajcie moją historię - ku przestrodze...

Sobota. Kupuję laptopa Hykkera na prezent dla córki.

Niedziela. Odpakowujemy laptopa i ZONK - spuchnięta bateria - Li ion, więc pewnie leżała długo rozładowana - standard przy takich ogniwach. Oczywiście broń Boże w takich wypadkach włączać lub co gorsza ładować kompa, zrobiłem więc to co się robi w takich przypadkach, czyli w karton i pójdzie do wymiany.

Poniedziałek. Przyzwyczajony do normalnych sklepów wchodzę do biedronki i mówię, że chcę wymienić laptopa bo ma wadę, a jest nowy i nie używany. Sprzedawczyni woła kierowniczkę. OK, rozumiem, że być może kwestie wymiany może realizować tylko kierownik. Przychodzi kierowniczka i totalne zaskoczenie - nie może mi wymienić, co najwyżej może przyjąć i wysłać na gwarancję - w tym momencie z mojej strony szok - że co? Reklamować nieużywany sprzęt? Zdarzyło mi się reklamować wkrętarkę w Castoramie, nadmieniam, że używaną już kilka miesięcy, ale z uszkodzoną ładowarką i tam bez zbędnych ceregieli OD RĘKI WYMIENIONO MI JĄ NA IDENTYCZNĄ NOWĄ - niestety, jak widać biedronka dalej tkwi w głębokim PRLu.
Ale najgorsze jest co innego - zastanawiam się, jak teraz powiem córce, że musi czekać i to nie wiadomo ile na swój wymarzony prezent. W sumie może to i moja wina, bo zamiast pójść do jakiegoś mediaexpert czy mediamarkt, to zachowałem się jak typowy "Janusz" i połakomiłem na dziadostwo.

Wiem jednak jedno - nigdy więcej moja noga NIE POSTANIE W TEJ SIECI! :bu:
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-09-24, 18:38   

gratulacje, ze kupiles laptopa w biedronce, przeciez to szmelc, nigdy w zyciu bym nie kupil laptopa nawet w mediamarkcie czy saturnie, co kto woli
 
     
@TajemniczyK 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-09-24, 18:55   

Mam pytanko o reklamację - kupiłem 6 lamp ogrodowych z czujnikiem ruchu.
5 działa bez problemu. Jednak nie.

Jak wygląda sprawa z reklamacją (lampa oryginalnie zapakowana, nie montowana - bo została sprawdzona przed montażem. Nawet oryginalna folia ochronna na kloszu). Czy mogę oddać do reklamacji w dowolnej Biedronce ?
Jak dług trwa naprawa ?
Czy jest w ogóle szansa na wymianę na nową lub zwrot pieniędzy ?
  Ocena JMP: 5/10
     
_patryk_ 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 07 Cze 2017
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-09-24, 19:13   

Udaj się z oryginałem zakupu do najbliższej Biedronki. Jeżeli lampa zostanie naprawiona dostaniesz telefon od kierownika sklepu z informacją, że lampa została naprawiona i będziesz ją mogła odebrać. A jeżeli nie będzie się dało naprawić również kierownik do ciebie zadzwoni, żebyś przyszła i otrzymasz zwrot pieniędzy (pieniądze powinny być w ciągu 3 dni na koncie po dokonaniu zwrotu)
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-09-24, 20:13   

TajemniczyK, jeśli posiadasz paragon i lampy są jeszcze dostępne możesz wymienić wadliwą na sprawną od ręki, jeśli nie są już dostępne lub nie chcesz wymienić w ciągu 2 tyg od zakupu możesz oddać, ale pod warunkiem, że nie pobrałeś za ten zakup naklejek, jeśli minęło więcej czasu możesz złożyć reklamację ... wszystkie te operacje możesz przeprowadzić w dowolnej biedronce, ile trwa naprawa lub rozpatrzenie reklamacji? rożnie bywa, teoretycznie mają chyba miesiąc na rozpatrzenie sprawy
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2018-09-25, 08:29   

u8t3io3p napisał/a:
gratulacje, ze kupiles laptopa w biedronce, przeciez to szmelc, nigdy w zyciu bym nie kupil laptopa nawet w mediamarkcie czy saturnie, co kto woli


Nigdy nie wiadomo jak bedzie zachowywał się sprzęt, nawet jesli kupimy go w najlepszym na świecie sklepie komputerowym i od najlepszej firmy. Ja miałam kiedyś laptopa z Biedronki i działał bardzo dobrze. Nawet kiedy wymieniałam to nie dlatego, że padł, tylko trochę był już doświadczony przez los, różne upadki itp. ale wciąż działał...
 
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2018-09-25, 09:25   

mortis napisał/a:
u mnie nie ma zadymy o zwroty
jak zapakowane i nienaruszone to spoko

otwarty towar to już różnie i zgodnie z regulaminem ale...
...dziś np. wrócił facet ze stekiem i mówi
"odpakowałem w domu i jest śmierdzący"
data niby git paragon jest kamera sprawdzona a stek wali
zwrot przyjęty i w pl

a te tzw. pomyłki są częste
niestety klienci nie czytają ze zrozumieniem
a na samoobsłódze to czasami totalne matoły się trafiają heh


Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 marca 2017r. i zastępuje Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie Biedronka z dnia 1 października 2016r.

Zwrot towarów pełnowartościowych

Zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki może być dokonywana wyłącznie na podstawie oryginału paragonu lub faktury VAT w terminie 14 dni od daty zakupu.
Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie za wyjątkiem następujących artykułów:
Wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce)
Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka)
Alkohol i papierosy
Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych
Kosmetyki i chemia gospodarcza
Książki oraz czasopisma
Doładowania telefonów komórkowych
Gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty
Bielizna, skarpetki, rajstopy , stroje kąpielowe
Zwrotu towaru pełnowartościowego dokonać można wyłącznie po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:
Klient posiada oryginał paragonu lub faktury VAT
Zwracany towar jest w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym
Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania
Zwracany towar jest kompletny
Zwracany towar posiada oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych)
Za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość, tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu.
Jeżeli Klient zgłasza chęć wymiany towaru pełnowartościowego, a produkt spełnia powyższe warunki i jest dostępny w sklepie, można dokonać wymiany produktu na inny o tym samym indeksie (wymianie nie podlegają towary wskazane w punkcie 2 a j).
Sklep Biedronka zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów towarów niespełniających wyżej wymienionych zasad.



Reklamacje towarów niepełnowartościowych

Klienci mogą dokonać reklamacji towarów niepełnowartościowych zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym.
Reklamacje towarów niepełnowartościowych mogą być składane na podstawie gwarancji lub rękojmi.
Klient w ciągu 14 dni kalendarzowych lub w terminie wskazanym w karcie gwarancyjnej zostanie poinformowany o statusie reklamowanego towaru.
W celu ułatwienia dokonania zwrotu gotówki za reklamowany towar niepełnowartościowy zaleca się przedłożenie przez Klienta dokumentu potwierdzającego dokonanie sprzedaży – w szczególności paragonu (oryginału lub kopii), faktury VAT, potwierdzenia zawarcia transakcji.


Na moim sklepie już coraz częściej kierownictwo przestrzega zakazu zwrotu np. artykułów spożywczych i o ile nie jest to wina obsługi sklepu (nieusunięty przeterminowany lub uszkodzony produkt, nabicie kilograma jakiegoś indeksu zamiast właściwej wagi, pomylenie kodów) zwroty np. artykułów spożywczych czy alkoholu nie są przyjmowane. Byłem niedawno świadkiem sytuacji na innej Biedronce w moim mieście gdy prowadzący zmianę przegonił klienta ze zwrotem karkówki w kotletach opakowanie 560 gram bo "podobno nie doczytał że cena 10,99 zł dotyczy opakowania a nie kilograma produktu". Zwrot nie został przyjęty.
Co do pomyłek obsługi pamiętam gdy rok temu przy drugiej edycji Świeżaków omyłkowo klientowi wbiłem kilogram awokado hass za 24,90 zł i jeszcze z zakupów wydałem 21 naklejek (z błędnie nabitym awokado za zakupy klient płacił nieco ponad 280 zł). Prowadzący zmianę zwrot już zrobił mimo wydania naklejek bo to była moja pomyłka.
 
     
laleczka132 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 17 Cze 2018
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2019-06-14, 10:46   Zwoty

Czy można zrobic zwrot na doładowania do telefonu jeżeli się pomyliłam.Nasza zk twierdzi że nie, a druga zk że tak .I kogo słuchac?Jeśli zwrotu nie zrobi to co zrobic z tym doładowaniem,-do kosza bo manko i tak wyjdzie,a poza tym wychodzi że chciałam sama tą karte ukraśc.I tak źle i tak niedobrze.
_________________
laleczka132
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-14, 10:48   

Pomylić się? Klinet chciał tmoblie, a ty nabilas plusa?
 
     
laleczka132 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 17 Cze 2018
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-14, 11:05   

Tak to była ukrainka i żle ja widocznie zrozumiałam chciała z play a ja wydrukowałam z plusa ,zawsze powtarzam po kliencie jeśli chodzi o doładowania -mówie z plusa a ona kiwnęła że tak i wtedy nadeszła jej koleżanka która dobrze mówi po polsku i jak sie okazało potem miał byc PLAY oczywiscie zwrot niezostał zrobiony wychodzi na to ze w razie pomyłki trzeba kupowac doładowania

[ Dodano: 2019-06-14, 12:07 ]
Poprostu niedogadałysmy sie ja nieumiem po ukraińsku a ona po polsku
_________________
laleczka132
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo