Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 11:32
|
|
|
gregor napisał/a: | A gdzie masz napisane, że można w ogóle towar zwrócić? | w regulaminie na tablicy korkowej ? |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
#gregor
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 14 Lut 2015 Posty: 74
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 11:35
|
|
|
Mi chodziło gdzie w prawie jest to napisane, bo odnosiłem się po postów wyżej w których biedronka1477 pisał.
biedronka1477 napisał/a: | Przez biedronkę wg prawa wystarczy to, że płaciłeś kartą lub świadek |
|
|
|
|
|
@piivko19
Stanowisko: kadry
Dołączyła: 20 Lut 2011 Posty: 344
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 18:51
|
|
|
patri79.79 napisał/a: | a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem |
Ile przez to jest krzyków, wyzwisk, robienia z kierownika debila. "Gdzie to jest napisane, że nie można zwrócić ?" - W regulaminie. - To chyba żart, proszę mi podać podstawę prawną, że nie możecie przyjąć tego zwrotu ... I tak dalej. Człowiekowi tylko ciśnienie podnoszą ... .^. |
|
|
|
|
@maniek19
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 19:07
|
|
|
Zapytam tak z ciekawości. Tą podstawą prawną jest regulamin czy co, bo chciałbym wiedziec. |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 19:26
|
|
|
Można było wykluczyć non food tak jak alkohol czy fajki i pozwolić na zwroty bo regulamin nijak do nich nie przemawia. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
Jokane1
Stanowisko: klient
Dołączyła: 12 Gru 2016 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-12-12, 21:20
|
|
|
W piatek 29 pażdziernika kupiłam telefon.Po sprawdzeniu go w domu okazało się że ma kłopoty z czytaniem karty sim a i jego bateria jest wybrzuszona. Telefon kupiłam jako pełnowartościowy i sprawny. Okazało się że mimo tego że do uzytku on się nie nadaje....to nie zwrócą mi pieniędzy....tylko będą naprawiać.Po 1,5 mc naprawiony tel chcą mi zwrócic. Wydaje mi się że skoro tel nie nadawał się do użytku to...powinnam otrzymać zwrot. Tel nie przyjęłam bo postanowiłam dopytać. Czuję się oszukana :(:( |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-12-12, 21:31
|
|
|
Jokane1, czyli skorzystałaś z reklamacji ? Jeśli tak i telefon został naprawiony to na jakiej podstawie chcesz zwrotu pieniędzy ? Przez kogo zostałaś oszukana ? |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Jokane1
Stanowisko: klient
Dołączyła: 12 Gru 2016 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-12-12, 22:09
|
|
|
Chciałam zwrócić niesprawny tel zaraz po sprawdzeniu go .Jednak pzryjęto go do reklamacji...i zamiast zwrotu pieniedzy naprawiono go. Sprzedano mi niesprawny sprzęt . Nie zepsuł sie u mnie podczas użytkowania bo wtedy jest naprawa w ramach gwarancji. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-12-12, 22:30
|
|
|
Kiedy byłaś w sklepie miesiąc temu, oddając telefon, wiedziałaś że idzie do naprawy, pewnie dostałaś nawet protokol reklamacyjny i go podpisałaś.. W tamtym momencie trzeba było powiedzieć, to co teraz i nie dać się spławić. Teraz dostałas naprawiony telefon, zostały spełnione warunki, których oczekiwałaś, oddając telefon do serwisu. Popełniłaś błąd, zgadzając się na naprawę. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-12-12, 22:35
|
|
|
dodam że w tym przypadku nastąpiła naprawa w ramach reklamacji , telefon jest sprawny ? Jeśli tak to dlaczego już go nie chcesz ? |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
kamyk
Stanowisko: klient
Dołączyła: 13 Gru 2016 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2016-12-13, 09:12
|
|
|
Dzień dobry,
w maju 2016r. zakupiłam w Biedronce w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 1 czajnik z oferty czasowej marki Hoffen w cenie 79,90 zł (w załączeniu zdjęcie modelu w kolorze pomarańczowym). Od maja był używany i działał prawidłowo. W dniu wczorajszym zaczął przeciekać na plastikowym okienku wskazującym poziom wody a okienko wypada. Nie mam paragonu na zakup ale posiadam dowód płatności z konta. Według prawa podstawą reklamacji może być każdy dowód uprzedniego zawarcia transakcji ze sprzedawcą więc rozumiem, że oddając czajnik do reklamacji wystarczy wyciąg z konta. |
|
|
|
|
#gregor
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 14 Lut 2015 Posty: 74
0
0
|
Wysłany: 2016-12-13, 11:42
|
|
|
tak wystarczy, na tej podstawie bez problemu będzie można odnaleźć w systemie ten paragon. |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-12-13, 12:07
|
|
|
Brawo Ty gregor większość kierowników nawet o tym nie wie |
|
|
|
|
prezesonline
Stanowisko: klient
Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2017-04-04, 01:30
|
|
|
Wg. regulaminu od marca chemia gospodarcza jest wyłączona ze zwrotów.
Pytanie - dwa dni temu kupiłem sól do zmywarki i odświeżacz do zmywarki które chciałbym zwrócić (Warszawa Rydygiera).
Okazało się że są mi zbędne bo kupiłem też tabletki wieloskładnikowe i one wszystko mają w sobie.
Czy nierozpakowane jest szansa że przyjmą czy raczej w Biedronkach mocno trzymają się regulaminu? |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2017-04-04, 10:55
|
|
|
Zależy od biedronki, ja np bym przyjął... |
|
|
|
|
|