Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 13:53
|
|
|
Ja np. Informuje klienta kupujacego sprzet, ktory moze okazac lub jest awaryjny, ze biorac to g... traci gwarancje.
Ps Moim zdaniem kazdy klient biorac udzial w jakiejs akcji powinien przeczytac choc raz regulamin nawet pobieznie. Bedzie mniej nerwow, a przede wszystkim bedzie wiedzial w co wchodzi i jakie konsekwencje z tego wynikaja. Mnie czytania regulaminow nauczyla biedronka po ostatniej akcji |
|
|
|
|
~Odaaaa
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 20 Kwi 2016 Posty: 52
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 14:46
|
|
|
Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 15:47
|
|
|
Odaaaa napisał/a: | Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki |
Tak racja zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o zwrot w zwiazku z niezadowoleniem |
|
|
|
|
#patri79.79
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 13 Cze 2013 Posty: 95
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 16:04
|
|
|
a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 16:17
|
|
|
Z tego co w regulaminie pisze to nie |
|
|
|
|
~pacynka
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 04 Lis 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 07:11
|
|
|
Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu? |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 08:55
|
|
|
patri79.79 napisał/a: | a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem |
z tego co pamiętam w regulaminie jest zapis, że jeżeli klient odebrał saszetki to rezygnuję ze zwrotu zakupionych towarów i regulamin nie przewiduję możliwości zwrotu saszetek w celu odzyskania możliwości dokonania zwrotu
[ Dodano: 2016-12-04, 08:57 ]
pacynka napisał/a: | Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu? |
odsyłają do regulaminu zwrotów na tablicy informacyjnej dla klientów gdzie jest zapis jakie warunki należy spełnić aby dokonać zwrotu |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 09:21
|
|
|
Nie trzeba mieć paragonu, żeby dokonać reklamacji lub zwrotu. |
|
|
|
|
#gregor
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 14 Lut 2015 Posty: 74
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 10:22
|
|
|
Co do reklamacji, to zgoda, że nie trzeba mieć paragonu, ale do zwrotu jest wymagany. |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 10:24
|
|
|
Przez biedronkę wg prawa wystarczy to, że płaciłeś kartą lub świadek |
|
|
|
|
#gregor
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 14 Lut 2015 Posty: 74
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 10:46
|
|
|
Nie wiem skąd ty takie rewelacje bierzesz, ale w prawie nie ma zawartej informacji, że możesz zwrotu towaru sobie dokonać. To co napisałeś tyczy się właśnie zgłoszenie niezgodności towaru z umową. |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 10:48
|
|
|
Żeby zwrócić towar muszę mieć dowód sprzedaży a to nie jest tylko paragon |
|
|
|
|
#gregor
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 14 Lut 2015 Posty: 74
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 10:54
|
|
|
A gdzie masz napisane, że można w ogóle towar zwrócić? |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 10:57
|
|
|
Jeżeli taka jest polityka firmy, która pozwala na zwrot zakupionego, niewadliwego towaru to i tak musisz mieć dowód zakupu, którym nie jest tylko paragon. |
|
|
|
|
#gregor
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 14 Lut 2015 Posty: 74
0
0
|
Wysłany: 2016-12-04, 11:04
|
|
|
No jeszcze może być potwierdzenie zapłaty kartą, które wychodzi z drukarki fiskalnej. I tyle. |
|
|
|
|
|