Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 13:53   

Ja np. Informuje klienta kupujacego sprzet, ktory moze okazac lub jest awaryjny, ze biorac to g... traci gwarancje.
Ps Moim zdaniem kazdy klient biorac udzial w jakiejs akcji powinien przeczytac choc raz regulamin nawet pobieznie. Bedzie mniej nerwow, a przede wszystkim bedzie wiedzial w co wchodzi i jakie konsekwencje z tego wynikaja. Mnie czytania regulaminow nauczyla biedronka po ostatniej akcji :P
  Ocena JMP: 10/10
     
~Odaaaa

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 52
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 14:46   

Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki
 
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 15:47   

Odaaaa napisał/a:
Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki


Tak racja zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o zwrot w zwiazku z niezadowoleniem :)
  Ocena JMP: 10/10
     
#patri79.79 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 13 Cze 2013
Posty: 95
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 16:04   

a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem
  Ocena JMP: 6/10
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 16:17   

Z tego co w regulaminie pisze to nie
  Ocena JMP: 10/10
     
~pacynka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 04 Lis 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 07:11   

Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu?
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 08:55   

patri79.79 napisał/a:
a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem


z tego co pamiętam w regulaminie jest zapis, że jeżeli klient odebrał saszetki to rezygnuję ze zwrotu zakupionych towarów i regulamin nie przewiduję możliwości zwrotu saszetek w celu odzyskania możliwości dokonania zwrotu

[ Dodano: 2016-12-04, 08:57 ]
pacynka napisał/a:
Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu?


odsyłają do regulaminu zwrotów na tablicy informacyjnej dla klientów gdzie jest zapis jakie warunki należy spełnić aby dokonać zwrotu :-P
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 09:21   

Nie trzeba mieć paragonu, żeby dokonać reklamacji lub zwrotu.
 
     
#gregor 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 74
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 10:22   

Co do reklamacji, to zgoda, że nie trzeba mieć paragonu, ale do zwrotu jest wymagany.
  Ocena JMP: 7/10
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 10:24   

Przez biedronkę wg prawa wystarczy to, że płaciłeś kartą lub świadek
 
     
#gregor 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 74
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 10:46   

Nie wiem skąd ty takie rewelacje bierzesz, ale w prawie nie ma zawartej informacji, że możesz zwrotu towaru sobie dokonać. To co napisałeś tyczy się właśnie zgłoszenie niezgodności towaru z umową.
  Ocena JMP: 7/10
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 10:48   

Żeby zwrócić towar muszę mieć dowód sprzedaży a to nie jest tylko paragon
 
     
#gregor 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 74
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 10:54   

A gdzie masz napisane, że można w ogóle towar zwrócić?
  Ocena JMP: 7/10
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 10:57   

Jeżeli taka jest polityka firmy, która pozwala na zwrot zakupionego, niewadliwego towaru to i tak musisz mieć dowód zakupu, którym nie jest tylko paragon.
 
     
#gregor 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 74
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-12-04, 11:04   

No jeszcze może być potwierdzenie zapłaty kartą, które wychodzi z drukarki fiskalnej. I tyle.
  Ocena JMP: 7/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo