Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 18:20   

Też uważam,że to żaden powód do reklamacji.To że mi coś nie smakuje nie jest winą firmy,komuś innemu może smakować i najwyraźniej smakuje,bo u nas już połowa się sprzedała.
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 19:07   

Nie ma się co kopać z koniem, nasze odczucia w przeciwieństwie do odczuć klienta nie mają tu nic do rzeczy. Na szczęście takie sytuacje zdarzają się nad wyraz rzadko więc ja logikę i zdrowy rozsądek zachowała bym dla siebie i przyjęła reklamację.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-28, 19:19   

Ja tez bym przyjęła, zawsze wszystko przyjmowałam, bo mi się nie chciało wykłócać z tymi ludźmi, ale uważam, że powód jest bzdurny :)
 
     
@malwis19 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Kwi 2010
Posty: 422
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 19:58   

Może podam to jako ciekawostkę,u nas bywały zwroty na ziemniaki w worku(3 kg brudne),bo się rozgotowywały :szczena:
  Ocena JMP: 3/10
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 20:02   

Nie przyjęłabym.Potem ludzie się tak przyzwyczajają,że z każdą bzdurą mogą przyjść i za wszystkie nieszczęścia na świecie biedronka winna.
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 20:02   

To ja też mam jedną, klientka przyniosła ugotowanego kurczaka, ogryzionego z mięsa w jakichś 70% bo podobno śmierdział. :rool:
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@malwis19 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Kwi 2010
Posty: 422
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 20:27   

Ale podczas jedzenia,a wcześniej pieczenia nie śmierdział? >:D przecież "padlak" wali na kilometr jak stary :ops:
  Ocena JMP: 3/10
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 20:54   

malwis19 napisał/a:
Może podam to jako ciekawostkę,u nas bywały zwroty na ziemniaki w worku(3 kg brudne),bo się rozgotowywały


malwis19, wcale się temu nie dziwię ,bo sam kiedyś takowe zakupiłem i zamiast ziemniaków wyszedł mi cały garnek brei ziemniaczanej. Ziemniaki rozgotowywały się warstwa po warstwie nie było na to rady. Soczek też mi się przytrafił ale go nie reklamowałem choć rzeczywiście w smaku to nawet soku nie przypominało. Został wystawiony za drzwi a po dwóch dniach sąsiadka zagadała czy może go wziąć i tym sposobem znalazł nowy dom :P
Tak naprawdę to nieuczciwość ze strony JMP ,bo oni ciągle zmieniają producentów na tańszych co odbywa się kosztem jakości wielu produktów. Do tego dochodzą normy które pozwalają na sprzedaż takiego badziewia i koło się zamyka.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
#Helmut

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 70
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-28, 22:45   

Larrikol napisał/a:
DarkSide, dla mnie to wciąż nie jest powód do reklamacji i nie musisz mnie dalej przekonywać, bo zdania nie zmienię :)

Nie ma znaczenia czy dla nas coś jest powodem do reklamacji czy nie. Każdą reklamacje mamy rozpatrywać na korzyść klienta, tak mówi PKS. I nie ma sensu z tym dyskutować. Taka polityka firmy i basta.
 
     
#boczek_83 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 92
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-30, 18:54   

Nie na korzyść klienta tylko zgodnie z procedurami. Jak oddasz pieniądze za towar który jest w rozpisce towarów do naprawy to masz po audycie wewnętrznym. A i może naganę za działanie na niekorzyść pracodawcy
 
     
#Helmut

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 70
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-05-01, 16:11   

boczek_83 napisał/a:
Nie na korzyść klienta tylko zgodnie z procedurami

Cytat z PKS :
Reklamacje zawsze rozstrzygaj na korzyść Klientów.
Klienta nie interesuje rozpiska towarów do naprawy.
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-05-01, 18:50   

Ale przecież procedura się zmieniła i teraz zwrot można zrobić tylko na towar pełnowartościowy,jest nawet taka informacja na plakacie dla klientów.
 
     
#boczek_83 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 92
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-05-04, 10:18   

Helmut oddaj klientowi pieniądze za zepsuty tablet kupiony rok wcześniej bez konsultacji z K R a zobaczysz jak do tego podejdzie audytor wewnętrzny.
Na marginesie nie cytuj na forum publicznym informacji z dokumentów wewnętrznych firmy przeznaczonych tylko pracowników.
Przeczytaj swoją umowę o pracę a dowiesz się dlaczego ustawa z dn. 6 czerwca 1997 K K oraz ustawa z dnia 14 grudnia 1983 o ochronie tajemnicy państwowej i służbowej
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-05-04, 13:28   

Panie boczek_83, twoje posty też mówią o procedurach i mechanizmach działania firmy więc nie być taki do przodu z tą ochroną tajemnicy. ;]
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@frania25 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 11 Gru 2011
Posty: 223
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-05-05, 00:54   

A co jeśli klient chce zrobić zwrot na towar pełnowartościowy zakupiony miesiąc temu? Powinno się przyjąć towar ?
  Ocena JMP: 7/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo