Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3601
Wysłany: 2013-11-11, 01:16   

Wzmiankę o tym masz tu http://nasza-biedronka.pl...der=asc&start=0
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2095
Wysłany: 2013-11-11, 08:30   

Tom to lepiej poczytaj dokładnie nowe zasady bo to Ty informujesz teraz klienta o tym czy towar będzie naprawiony czy nie. :D
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
byly_klient_waw

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 2
Wysłany: 2014-04-27, 21:04   Zwrot syropu. Co o tym myślicie?

Witam,
W dniu 2014-04-25 w Biedronce w Warszawie przy ul. Niemcewicza kupiłem syrop mailnowy 3L marki Paloma. Cena wydawała mi się podejrzana (12,99zł), ale po przeczytaniu etykiety, że zwiera cukier i substancje słodzące zdecydowałem się na zakup.

Po otwarciu syropu (i spróbowaniu) w domu stwierdziłem, że nie nadaje się on do picia w żadnym stopniu rozcieńczenia z wodą: był gorzki i z wyraźną wyczuwalną zawartością substancji słodzących. Postanowiłem więc spróbować zwrócić syrop w sklepie.

W dniu 2014-04-27 kierownik sklepu odmówił zrealizowania zwrotu jako przyczynę podając, że jest to produkt pełnowartościowy i moje (subiektywne) odczucie, że mi nie smakuje, nie jest wystarczającą podstawą do zwrotu pieniędzy. Paragon posiadałem, ale w takiej sytuacji nie miało to znaczenia. Oddałem wiec syrop kierownikowi, z prośbą aby odesłał go producentowi lub wyrzucił do śmietnika bo w mojej ocenie produkt ten nie nadaje się nawet jako pasza dla zwierząt i nie wiem jak może być spożywany przez ludzi, po czym poszedłem na sklep aby kupić inny syrop (tym razem żurawinowy 0,68L firmy Paola).

Dodam, że syropy (malinowe i truskawkowe) marki Paloma (i nie tylko bo tez inne produkowane m.in.przez Hoop-a) sprzedawane m.in. w butelkach 0,5L znam i bardzo często je kupowałem (wręcz uzależniłem się od nich :P ), miałem więc prawo przypuszczać, że pod dobrze znaną mi marką kryje się ten sam produkt, a nie coś innego (o zmienionym składzie i walorach smakowych). W końcu obecny na etykiecie znaczek „Gwarancja Jakości” i liczne certyfikacje którymi szczyci się Biedronka do czegoś zobowiązują…


Nie wiem czy oddany przeze mnie syrop kierownik sklepu wyrzuci czy zwróci (mniej lub bardziej oficjalnie) – nie interesuje mnie już to. Być może produkty spożywcze nie podlegają zwrotowi, ale postępowanie Biedronki uważam za niestosowne. Jestem pewien, że nie jestem ( i nie będę) jedynym klientem rozczarowanym tym produktem (dostępnym w ramach promocji z okazji zbliżającej się Wielkiej Majówki).

Nie piszcie więc, że wewnętrzne wytyczne dla pracowników Biedronki nakazują przyjęcie zwrotu towaru od klienta który nie jest zadowolony z jego jakości, bo – na własnym przykładzie –widzę, ze nie jest stosowane w praktyce.

Pozdrawiam,
Wojtek
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3601
Wysłany: 2014-04-27, 21:14   

A jak ugryziesz bułkę i stwierdzisz, że Ci nie smakuje, to tez odnosisz do sklepu? To nie jest powód do reklamacji, jakby był zepsuty, śmierdzący, splesniały i zajeżdzał winem to ok, ale to że nie spełnia Twoich oczekiwań smakowych, to wybacz, ale za mało. To nie jest telewizor, który się nie włącza... Przykro mi, ale nie miałeś podstaw do reklamacji i nie masz racji.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
#sweetboy1989

Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 97
Wysłany: 2014-04-27, 21:24   

Nie zawsze - to zależy od polityki sklepu. Jak ludziom nie smakowały pączki kupione w Kauflandzie, to na fanpage'u Kaufland sam napisał, że nawet jesli je zjedli, to mogą iść z paragonem po zwrot pieniędzy, bo to gwarancja jakości...
 
     
~Helmut

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 56
Wysłany: 2014-04-27, 21:29   

Larrikol napisał/a:
To nie jest powód do reklamacji

Mylisz się, klient ma wyjść ze sklepu zadowolony a reklamacja zawsze ma być rozpatrzona na jego korzyść.
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3601
Wysłany: 2014-04-27, 21:37   

Jakość, a osobisty gust smakowy to dwie inne rzeczy. Z syropem było wszystko ok, tylko klientowi nie smakował. Ale to wasza sprawa, czy oddajecie klientowi pieniądze, bo ser był za mało dojrzały :)
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
byly_klient_waw

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 2
Wysłany: 2014-04-27, 22:06   

Larrikol napisał/a:
Jakość, a osobisty gust smakowy to dwie inne rzeczy. Z syropem było wszystko ok, tylko klientowi nie smakował. Ale to wasza sprawa, czy oddajecie klientowi pieniądze, bo ser był za mało dojrzały :)


Larrikol:) to nie jest osobisty gust smakowy klienta- to jest zmiana składu ( a co za tym idzie smaku) towaru dostępnego dotychczas pod znaną klientom marką Paloma (dostępną dotychczas w botelkach 0,5l -poświeciłem temu osobny akapit, więc fajnie by było jakbyś czytała posty w całości i ze zrumieniem ;) )

Innymi swłowy: to wprowadzanie klientów w błąd, nie trzeba chwalić się certyfikatami ani przybijać znaczka "Gwarancja jakości" Jeśli syrop marki Paloma produkowany do tychczas przez Hoop-a, produkowany jest przez Excellence S i nie odpowiada on tym samym walorom smakowym to nalezy sprzedać go pod inną marką.

[ Dodano: 2014-04-27, 22:09 ]
Larrikol napisał/a:
Jakość, a osobisty gust smakowy to dwie inne rzeczy. Z syropem było wszystko ok, tylko klientowi nie smakował. Ale to wasza sprawa, czy oddajecie klientowi pieniądze, bo ser był za mało dojrzały :)


Larrikol:) to nie jest osobisty gust smakowy klienta- to jest zmiana składu ( a co za tym idzie smaku) towaru dostępnego dotychczas pod znaną klientom marką Paloma (dostępną dotychczas w butelkach 0,5l -poświeciłem temu osobny akapit, więc fajnie by było jakbyś czytała posty w całości i ze zrozumieniem ;) )

Innymi słowy: to wprowadzanie klientów w błąd i nie trzeba chwalić się certyfikatami ani przybijać znaczka "Gwarancja jakości". Jeśli syrop marki Paloma produkowany dotychczas przez Hoop-a, produkowany jest przez Excellence SA i nie odpowiada on tym samym walorom smakowym to nalezy sprzedać go pod inną marką.
 
     
DarkSide 
Moderator


Stanowisko:
inspektor ds. administracyjno-magazynowych

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3562
Wysłany: 2014-04-28, 12:18   

byly_klient_waw, zadzwoń do Biura Obsługi Biedronki i zobaczysz że kierownik tej Biedronki Ci zwróci pieniądze ;)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3601
Wysłany: 2014-04-28, 12:25   

byly_klient_waw napisał/a:
fajnie by było jakbyś czytała posty w całości i ze zrumieniem
a czy ta zmiana składu nie spowodowała, że Ci on nie smakował? Więc może zastanów się nad swoimi zarzutami. Poza tym nikt informacji przed Tobą nie ukrywał, marka jest od JMP, a nie od producenta, więc i oszustwa tu żadnego nie ma, wystarczy poczytać etykiety.
Tym tokiem rozumowania, buty kupione na jesieni, na wiosnę nadają się do reklamacji, bo w wiosennym słońcu wyglądają inaczej :)
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
DarkSide 
Moderator


Stanowisko:
inspektor ds. administracyjno-magazynowych

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3562
Wysłany: 2014-04-28, 12:27   

Larrikol, jakość nie odpowiada klientowi, a według Biedronki to jest powód do reklamacji bo klient nie jest zadowolony z towaru.
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@kas 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 29 Maj 2010
Posty: 215
Wysłany: 2014-04-28, 12:35   

DarkSide napisał/a:
byly_klient_waw, zadzwoń do Biura Obsługi Biedronki
ja bym tak na Twoim miejscu zrobiła,tyle że zgłaszając niezadowolenie z produktu. Ewentualnie niech pracownik z kierownictwa zgłosi złą jakość telefonicznie [na tą linię podobną do Call Center ] .
Albo najprościej klient niech się zgłosi do producenta :)
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3601
Wysłany: 2014-04-28, 12:37   

Ale ten pan nie mówi nigdzie o jakości, po prostu mu nie smakował.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
DarkSide 
Moderator


Stanowisko:
inspektor ds. administracyjno-magazynowych

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3562
Wysłany: 2014-04-28, 12:41   

Larrikol,

Cytat:
Jakość towaru - To zespół cech towaru decydujących o jego atrakcyjności dla konsumenta, zapewniających zaspokojenie potrzeb konsumentów, a zagwarantowany normami lub innymi przepisami.

Cechy fizyczne dotyczą: zawartości pożądanych składników, niezawodności działania, trwałości, niskich kosztów eksploatacji, walorów estetycznych itp. Subiektywne znaczenie mają cechy jakościowe dotyczące np. walorów smakowych napojów lub artykułów żywnościowych.


Czy więcej Ci coś potrzeba odnośnie jakości a smaku ??
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3601
Wysłany: 2014-04-28, 12:47   

DarkSide, dla mnie to wciąż nie jest powód do reklamacji i nie musisz mnie dalej przekonywać, bo zdania nie zmienię :)
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,328 sekundy. Zapytań do SQL: 10