Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
houek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 09:24   

Kupiłem wczoraj gogle VR. Niestety po testach wyszło, że to jest jakaś porażka jeśli chodzi o wirtualną rzeczywistość. Niestety dałem się nabrać reklamie i sponsorowanym artykułom w sieci , opisujących ten "jakże cudowny produkt". Dzisiaj, po premierze, opinie są zgoła inne. Po głębszych poszukiwaniach okazało się, że ten produkt to chińskie VR Box sprzedawane pod marką Hykker recenzja w ich recenzji można przeczytać
Cytat:
Kupując gogle VR BOX liczyłem, że otrzymam dobry sprzęt, lecz niestety nie polecam go nikomu i przestrzegam wszystkich przed jego kupowaniem. Osoby, które nie mają porównania w sprzęcie, mogą nie zauważyć tego problemu lecz osoby, które doświadczyły wirtualnej rzeczywistości, przez zestawy takie jak Google Cardboard czy też Samsung Gear VR, poczują rozczarowanie. Osobiście, dyskwalifikuję ten produkt i mam nadzieję, że rynek również to dostrzeże i wyeliminuje podobny sprzęt.


Czy jest możliwość bezproblemowego zwrotu takiego towaru z uwagi na niezgodność z umową? Zestaw jest kompletny, używany przez 20 minut, opakowanie nie jest zniszczone. Przypomnę, że nie jest to elektronika - bardziej lornetka (plastikowe pudełko z soczewkami, w które wkłada się własny telefon).
Ostatnio zmieniony przez DarkSide 2016-11-29, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 09:31   

w ciągu 14 dni od zakupu można zwrócić spełniając wszystkie warunki opisane w regulaminie
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 09:55   

Przecież było z góry wiadomo, że one nawet nie leżały obok gogli Samsunga.
Nie ta cena
 
     
houek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 10:10   

Dzięki za szybką odpowiedź.

Lewdaim napisał/a:
w ciągu 14 dni od zakupu można zwrócić spełniając wszystkie warunki opisane w regulaminie
Szukam regulaminu w internecie ale nie mogę znaleźć. Na stronie jest tylko regulamin korzystania ze strony internetowej. Czy to jest regulamin wewnętrzny? Jakie są dokładnie warunki? W sieci są głównie posty sprzed kilku lat, a ponoć były jakieś zmiany.

biedronka1477 napisał/a:
Przecież było z góry wiadomo, że one nawet nie leżały obok gogli Samsunga.
Nie ta cena
Jasne i nie tego oczekiwałem. Ale liczyłem, że jakość obrazu będzie chociaż na poziomie używalności a tu tego w ogóle zabrakło. Zamiast choćby namiastki VR jest telefon przed nosem.
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 10:21   

No to słabo
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 10:26   

houek, jeśli udasz się do sklepu w celu zwrócenia towaru , na tablicy za linią kas jest umieszczony plakat z warunkami reklamacji i zwrotów , warto go przeczytać przed rozmową z kierownictwem :)
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
houek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 11:02   

marta1 napisał/a:
houek, jeśli udasz się do sklepu w celu zwrócenia towaru , na tablicy za linią kas jest umieszczony plakat z warunkami reklamacji i zwrotów , warto go przeczytać przed rozmową z kierownictwem :)


Czyli wejdę do sklepu z goglami pod pachą, przejdę przez kasy, poczytam regulamin i w tył zwrot "poproszę z kierownikiem"? ;) Trochę głupio to będzie wyglądać :lol: No i raczej Twoja koleżanka po fachu zapyta dlaczego oto niosę to pudełko.
Ostatnio zmieniony przez houek 2016-11-29, 11:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 11:19   

Od 1 października zmienił się regulamin co do zwrotu towaru i właśnie klient ma 14 dni na jego zwrot. Jak dla mnie świetna decyzja firmy.
  Ocena JMP: 6/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 11:21   

houek, :D , pytałeś o warunki i regulamin zwrotów i reklamacji więc wskazałam Ci gdzie to przeczytasz , jeśli lubisz spacery do biedronki możesz się wybrać bez towaru w celu lekury i przygotowania na rozmowę z kierownikiem bo rożnie to bywa ;) , tudzież może być tak że zanim kierownik zareaguje na "wezwanie" zdążysz przeczytać to wszystko co Cię interesuje :P
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
houek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 11:23   

Dobra, mam! https://www.biedronka.pl/...nowartosciowych

Cytat:
3 c. Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania

Rozumiem, że użycie a użytkowanie to w tym przypadku dwa osobne pojęcia. Bo gogle na głowie miałem ale ich chwilowe użycie nie zmieniło stanu produktu.
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 11:29   

Więc powinno być git ;) tak na przyszłość to telefonów i tabletów z Biedronki też nie bierz.
  Ocena JMP: 6/10
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 13:36   

Wszystko ok tylko pytanie czy za te gogle wziales naklejki :P

3.11.W chwili odbioru Saszetek Gang Świeżaków przez Uczestnika, traci on prawo do odstąpienia
od Zakupu i zwrotu zakupionych w ramach Zakupu produktów, o ile w odniesieniu do danego
Sklepu lub asortymentu, do takiego zwrotu byłby on uprawniony. Powyższe postanowienie w
żaden sposób nie narusza jednak uprawnień Uczestnika wynikających z właściwych
przepisów o rękojmi za wady fizyczne lub prawne lub gwarancji jeśli gwarancja została w
odniesieniu do danego produktu udzielona.
  Ocena JMP: 10/10
     
houek 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 13:39   

krzysieq, nic z tych rzeczy.
 
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 13:40   

To bedzie ok :)
  Ocena JMP: 10/10
     
@Marakesz 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 226
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-29, 13:42   

Rozumiem, że kasjer na kasie uprzedził kupującego, że gdy weźmie jakieś śmieszne saszetki nie będzie mógł zwrócić towaru?

Jeśli go nie poinformował a regulamin tej akcji nie wisi w sklepie to ktoś kto odmówiłby mi zwrotu naraziłby się na niezłe kłopoty.
_________________
"Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim."
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo