Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-28, 20:40   

Baaardzo szeroko na to spojrzales. Poki skladasz reklamacje i nie rozkrecasz afery taka jak ta nikt by nawet nie wiedział o Twoim istnieniu.
Zlozylbys druga reklamacje i by byly trzy wyjscia: naprawa. Wymiana towaru badz zwrot gotowki. Diennie takich reklamacji w kraju jest tysiace. Kto by tam patrzyl na nazwisko i ktora to wizyta w serwisie.
Może bys trafił na normanlego kierownika bądź kierowniczke sklepu i byscie sie dogadali jak ludzie.
Zycze owocnej walki z centrala i krotkiego oczekiwania na decyzję.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-28, 21:02   

wmen napisał/a:
Larrikol napisał/a:
Wzgledem prawa absolutnie nie, ale jesli chodzi o Biedronke... :) nie dyskutuje się z klientem na temat zasadnosci reklamacji i kazda uwzglednia sie na jego korzysc :)

2011-06-11, 09:25, temat - przyjmowanie reklamacji.
Pozmieniało się trochę od tego czasu, nieprawdaż...
Pozmieniało się, to prawda. Być może klienci nadużywali łatwej procedury zwrotów i reklamacji i sieci przestało się to opłacać. Kiedyś można było nawet ominąć serwis i od razu oddać pieniądze, dziś już nie. Nie wiem ile kosztował ten telefon, ale próbuj, może dla świętego spokoju naprawią Ci ten telefon lub oddadzą kasę - nic nie tracisz, prócz czasu. Widać rozżalenie, ale jak sam piszesz - nie oszczędzałeś sprzętu, więc czy można było spodziewać się, że to wytrzyma? I tak długo podziałał :)
 
     
wmen

Stanowisko:
klient

Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-05, 07:07   

heh... dostałem dziś odpowiedź z BOKU.

Stwierdzili że telefon jest zalany. Normalnie Amerykę odkryli:) i anulowali mi GWARANCJĘ. Dzień świstaka.

Chyba wyczerpałem pozasądowe możliwości załatwienia sprawy i w poniedziałek podsyłam rzecznikowi konsumentów prośbę o pchnięcie sprawy do sądu.
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-05, 19:28   

zdaj nam potem relację odnośnie decyzji sądu
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-07, 21:19   

A według nowych procedur zrobilibyście zwrot na termometr? Elektroniczny, taki za 9,99 był.
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-08, 08:43   

Jeżeli do zakupu termometru nie były wydane naklejki i zwrot mieścił by się w regulaminowych 14 dniach to ja bym przyjął. Nie jest to elektronika wyłączona ze zwrotu (nośniki danych, telefony, tablety itp.)
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-08, 16:41   

A nie podchodzi wam to pod higienę osobistą? No i zapisuje ileśtam pomiarów.
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-08, 21:28   

Lilith napisał/a:
A nie podchodzi wam to pod higienę osobistą? No i zapisuje ileśtam pomiarów.


W sumie jak się nad tym głębiej zastanowić to nie wiadomo gdzie tym termometrem mierzył temperaturę :-P
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-09, 10:41   

No właśnie, o to mi chodzi. A czy ktoś chciałby kupić termometr, którym ktoś mierzył temperaturę nie wiadomo gdzie?
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-09, 11:04   

Sprowadza się to do interpretacji regulaminu przyjmującego ewentualny zwrot.
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-12, 10:07   

No właśnie, jakieś szkolenie powinni zrobić, bo nawet operacyjna nie była pewna, dopiero jak się klientka zaczęła burzyć to pretensje, że się zwrotu nie zrobiło i że procedur nie znamy.
Śmieszne to jest dla mnie, że jak klient spokojny to zwrotu nie robimy, a jak się burzy to się okazuje, że trzeba było oddać.
 
     
dzieciol

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-12, 11:47   

witam.
to mój pierwszy post,chociaż forum przeglądam od kilku miesięcy.

Mam dwa pytania dotyczące regulaminu wyprzedaży.
Zakupiłem PIWO JASNE DĘBOWE 4X0,5L PUSZKA x 2
i PIWO FASBERG RADLER CYTR 0,5L PUSZKA
Niestety na żaden z produktów nie dostałem rabatu (kartę okazałem)

Druga sprawa to skończyły się naklejki i Pani dała mi paragon że otrzymałem 28 naklejek,sęk w tym że nie okazałem swojej karty tylko osoby która przyjechała mnie odwiedzić bo swojej zapomniałem. Czy bez karty tej osoby dostanę naklejki ?

Dziękuję za odpowiedzi.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-12, 12:07   

dzieciol, a czy aby na pewno nie otrzymałeś rabatu na piwo ? Wszelkie rabaty są zawsze na końcu paragonu
a jeśli chodzi o naklejki , to jak to możliwe że się skończyły ? a jeśli nawet to jest to sytuacja niestandardowa i najpierw powinieneś zapytać jak rozwiazuja to w danym sklepie
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
dzieciol

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-12, 12:39   

Tak,jestem pewien bo inne produkty mi odliczyło: jakiś sok,jakąś pastę do zębów i jakieś kosmetyki do pielęgnacji stóp.

Pani powiedziała że przyjdę z tym świstkiem na którym mam napisane że "otrzymałem 28 naklejek" i mi wtedy je wyda jak już będą. W sumie to skoro je niby otrzymałem to pewnie będą jaja żeby otrzymać je faktycznie :D Ale nic tam. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim...Wcześniej jak zabrakło naklejek to inna Pani w tej samej Biedronce wydrukowała mi paragonik w stylu "okazując ten paragon przy następnych zakupach otrzymasz 7 naklejek"
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-11-12, 16:55   

dzieciol napisał/a:
Wcześniej jak zabrakło naklejek to inna Pani w tej samej Biedronce wydrukowała mi paragonik w stylu "okazując ten paragon przy następnych zakupach otrzymasz 7 naklejek"


Kasjer nie ma możliwości samodzielnego wydrukowania w/w paragonika. One się drukują same w przypadku gdy nie posiadasz karty "Moja Biedronka", a ma to Cię zachęcić do jej założenia, bo tam jest napisane, że "bon" działa tylko z kartą. Zdarza się, że drukuję się w przypadku nie zbierania naklejek i klientom z aktywną kartą.

dzieciol napisał/a:

Niestety na żaden z produktów nie dostałem rabatu (kartę okazałem)



Wyprzedaż nie wymaga okazania karty lojalnościowej. Jest skierowana do wszystkich klientów puki co.
Może nie naliczył się rabat z powodu błędu systemu. Dzisiaj np. nie naliczał się rabat do kawy Nescafe Sensazione Creme.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo