Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
bieniekpoho

Stanowisko:
klient

Dołączył: 03 Sie 2016
Posty: 3
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-03, 12:20   

No na podstawie, że sprzęt jest wadliwy i nie chce go naprawionego bo nie spełnia moich oczekiwań bo co jakiś czas sprawiał problemy? Wcześniej pisaliście coś o tym, że Biedronka działa na rzecz klienta i że klient ma być zadowolony.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-03, 12:54   

Gdybys zakupił wczoraj i dziś stwierdził, że nie spełnia Twoich oczekiwań to pewnie w sklepie przyjęliby i oddali gotówkę. Przyznasz, że sytuacja jest jednak inna. Po 9 miesiącach zabawka sie popsuła, więc normalne że zawiódł Twoje oczekiwania, ale to typowa sytuacja na serwis. Gwarancja nie jest przywilejem wymyślonym w Biedronce. Zasady reguluja przepisy, a Biedronka tylko się do nich stosuje. Jesli wczesniej były kłopoty, powinieneś już wtedy reklamować. Najprościej będzie jak sprawdzisz w sklepie, w którym dokonałeś zakupu. Bywa, że kierownicy różnie podchodzą i może wezmą pod uwagę Twoje argumenty.
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-03, 20:09   

bieniekpoho napisał/a:
No na podstawie, że sprzęt jest wadliwy i nie chce go naprawionego bo nie spełnia moich oczekiwań bo co jakiś czas sprawiał problemy? Wcześniej pisaliście coś o tym, że Biedronka działa na rzecz klienta i że klient ma być zadowolony.


Na szczęście jednak biedra poszła po rozum do głowy i zrezygnowała z tego że ktoś przynosi sprzęt elektroniczny po dłuższym okresie czasu i chcę zwrotu pieniędzy, a my bez gadania mu ją dajemy. W zeszłym roku przyszedł do mnie klient który chciał zwrócić telewizor po półtora roku użytkowania ponieważ nie "spełniał jego oczekiwań", śmiechu warte.
  Ocena JMP: 6/10
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-03, 22:50   

Ja bym nie reklamował tylko oddał z tytułu niezgodności towaru z umowa i w pierwszym podejściu żądał wymiany towaru na nowy. Jeśli wymiana z jakiegoś powodu nie byłaby możliwa wtedy zwrot gotówki. Bawić się w serwis można w biedronce do czasu wygaśnięcia gwarancji a potem lipa. Raz tak zrobiłem i nigdy więcej.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-03, 23:56   

bieniekpoho, tylko tu jest jedno jeszcze pytanie, po 9 miesiącach śmigło nie działa tak ? to teraz ja zapytam, masz uprawnienia do latania dronem ? jeśli nie obstawiam, że nie działa na skutek złego użytkownia np upadków, nie poprawnego lądowania ;/ A uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji ani reklamacji itp. Za dużo już ludzie oszukiwali - naciągali Biedrę na straty.
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
skazany24
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-03, 23:59   

Na niezgodnosc z umowa jest gdy usterka już jest od razu po zakupie nie po 9miesiacach. Serwis musi uznac ze nie da sie naprawic tego i wtedy zwrot gotówki. Ale znając zycie jest to uszkodzenie mechaniczne.
 
     
contagious 

Stanowisko:
kierownik rejonu

Dołączyła: 04 Sie 2016
Posty: 25
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-04, 11:36   

bieniekpoho napisał/a:
No na podstawie, że sprzęt jest wadliwy i nie chce go naprawionego bo nie spełnia moich oczekiwań bo co jakiś czas sprawiał problemy? Wcześniej pisaliście coś o tym, że Biedronka działa na rzecz klienta i że klient ma być zadowolony.




Rękojmia, nie gwarancja, poprawiam tu niektórych obecnych .

"Uprawnienia kupującego z tytułu rękojmi są następujące:

może żądać obniżenia ceny; obniżenie ceny powinno odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy[8];
może żądać usunięcia wady[9]; usunięciem wady jest np. naprawa rzeczy;
może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad[9];
może odstąpić od umowy, ale tylko w przypadku, gdy wada nie jest nieistotna; wadą nieistotną nie jest wada, która nie pozwala na używanie rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem[10]."

Sprzedawca nie jest gwarantem, więc dopóki wada wspomnianego sprzętu jest do naprawy, nie będzie możliwości odstąpienia od umowy, która została zawarta. Zwrot gotówki w takich przypadkach to ostateczność.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-05, 00:40   

contagious, wiesz, że dzwonią ale niekoniecznie w którym kościele i jeszcze poprawiasz innych. W rękojmi nie jest istotna rola gwaranta, bo to sprzedawca odpowiada za towar.
skazany24, nie wiem gdzie to wyczytałeś ale to bzdura.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
skazany24
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-06, 14:03   

Wrzucę link by bylo wszystko jasne. https://www.infor.pl/praw...odnosci-towaru-
 
     
~irmina

Stanowisko:
klient

Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 33
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-11, 01:44   

A co powiecie o znoszonych butach,noszacych slady ciezkiej eksploatacji lub drzewku kupionym na wiosne,a przyniesionym poznym latem,uschnietym,bo sie nie przyjelo lub basenie brudnym i zniszczonym oddanym po czasie swojej swietnosci albo po czajniku hoffera przepalonym???Biedronka wszystko przyjmie.Wstyd by mi bylo cos takiego reklamowac
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-11, 10:21   

Znoszone buty out, drzewko no sorry out, czajnik jak spalony to wina klienta jak nie potrafi go eksploatować zgodnie z instrukcją obsługi (tak, jest debilem) a jak się komuś nie podoba to mają numer do odpowiedniego działu i niech dzwonią.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
~irmina

Stanowisko:
klient

Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 33
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-19, 16:54   

Dzisiaj klientka kupila milion cebulek czy jakis innych nasionek i zastanawiam sie kiedy je zareklamuje bo nie wzejszly :P
 
     
oloolosz1

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-30, 07:36   

W maju tego roku zakupiłem w Waszym sklepie kosę spalinową za 319 zł.Po złożeniu okazało się,że kosa pracuje tylko z załączonym ssaniem,paliwo ciągnie ze zbiornika jak jakiś zaporożec.Ale to da sie przeboleć,po niedługim czasie zaczęła sie rozkręcac,trzeba było gaznik co jakiś czas dokręcac.To też da się przeboleć.
W ubiegłym tygodniu niedało się ww kosy uruchomić,coś się uszkodziło w mechaniżmie od zapalania.no cóż-trzeba reklamować-poszukałem,paragon-kto trzyma paragony,nawet potwierdzenie zapłaty kartą,karton wyszukałem-kto matyle miejsca by trzymać kartony-kupując w biedrze trzeba-bo nieprzyjmą reklamacji,miałem nawet woreczki,w które były popakowane wszystkie elementy.Udałem sie do marketu z reklamacją,na wstepie kierownik do mnie z pretensjami,że towar niezłożony tak jak do zakupu,Przecierz to nie moja wina,że towar sprzedawany w biedronce się psuje.Niestety-reklamacji nieprzyjęto bo na opakowaniu były 2 klucze imbusowe a ja oddaje tylko jeden i odesłano mnie z kwitkiem-320 zł w mam w plecy bo towar zepsuł sie po 3 miesiącach i nieprzyjęto mi reklamacji.Wniosek jeden-chcesz stracić kasę -wyrzucić w błoto-kupuj w Biedronce
_________________
koniec z biedrą
  Ocena JMP: 1/10
     
#anne 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 03 Kwi 2012
Posty: 107
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-08-30, 08:11   

bez jaj ... odwołuj się. Infolinia Biedronki, Rzecznik Praw Konsumenta
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-30, 08:36   

oloolosz1, pójdź jeszcze raz do sklepu i ponownie składaj reklamację, może akurat trafisz na bardziej kompetentnego kierownika. Jeśli nie, to jeszcze w sklepie poproś o numer do rejonowego i sam zadzwoń, w ostateczności próbuj na infolinii dla klientów. Powinien wisieć plakat w sklepie z numerami. Przyjmują byle pierdołę, a Ty masz w pełni zasadną reklamację i nie pozwól w taki prosty sposób się zbyć, a o kluczach zwyczajnie nie wspominaj, kto Ci będzie je liczył.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo