Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
@adrianooo
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 247
0
0
|
Wysłany: 2016-03-11, 11:02
|
|
|
Antrykota napisał/a: | "Przyjmujemy reklamacje, masz kase i spadaj, nie zawracaj dupy." |
O to to to ! |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
0
0
|
Wysłany: 2016-03-11, 13:47
|
|
|
makota napisał/a: |
każdy food przyjęty od klienta teoretycznie powinniśmy wrzucać w PL. |
dobrze użyte słowo "TEORETYCZNIE" |
|
|
|
|
argus
Stanowisko: klient
Dołączył: 10 Wrz 2013 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2016-05-26, 12:11
|
|
|
chciałbym oddać towar tzn.tarcza magnetyczna a nie mam paragonu proszę o wiadomość |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-05-26, 12:14
|
|
|
argus, nie my tu jesteśmy od tego !! a poza tym paragon to podstawa tak samo jak opakowanie itp |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-26, 18:52
|
|
|
A dlaczego chcesz oddać? Znudziła Ci się, czy ma wadę? |
|
|
|
|
bettina
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 05 Lis 2014 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-06-05, 21:15
|
|
|
jak mam zrobic zwrot za doładowanie ktore jest nieczytelne a do zwrotu potrzebuje nr transakcji potwierdzenia, ??\ |
|
|
|
|
~gwiazda22
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Kwi 2013 Posty: 38
0
0
|
Wysłany: 2016-06-05, 21:44
|
|
|
musisz wyszukać sobie w markecie-paragon i tam bedziesz miała napisany nr transakcji wiesz która godzina,kasjerka jaka kasa wpiszesz to i powinnaś znaleźć |
|
|
|
|
turek2001
Stanowisko: klient
Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-07-22, 10:08
|
|
|
Witam
Przedwczoraj kupiłem w Biedronce telefon Myphone infiniti 2s za 499 zł. na prezent. Niestety, telefon jako prezent sie nie spodobał
Telefon był uruchomiony tylko raz żeby sprawdzić czy działa, jest w stanie idealnym, wszystko co było w pudełku też jest. Mam dowód zakupu(paragon)
Czy mogę zwrócić telefon z powrotem do sklepu i otrzymać zwrot gotówki, tak jak kiedyś można było zwracać produkt? Czy coś sie zmieniło ze zrotami sprzętu?
Z góry dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-22, 10:48
|
|
|
Zajdz do sklepu i zapytaj, może pozwola. Możesz tez zadzwonić do biura obsługi klienta i tam zapytać.
800 080 010*
(z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00**
(z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
bok@biedronka.eu |
|
|
|
|
turek2001
Stanowisko: klient
Dołączył: 22 Wrz 2015 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-07-22, 10:51
|
|
|
I tak zrobie, pójde do sklepu, może uda sie dokonać zwrotu Dzięki z a odpowiedź |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-22, 10:54
|
|
|
Tak to już bywa z tymi niespodziankami |
|
|
|
|
bieniekpoho
Stanowisko: klient
Dołączył: 03 Sie 2016 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2016-08-03, 11:39
|
|
|
Mam pytanie, otóż 9 miesięcy temu kupiłem DRON QUADCOPTER AIRCRAFT HI6039C.
Czy mam możliwość oddania sprzętu i zażądania zwrotu pieniędzy jeżeli jedno z śmigieł przestało działać (oryginalny paragon, pudełko itd.) ? |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-03, 11:44
|
|
|
Masz mozliwosc oddac do naprawy, jak w kazdym innym sklepie. Jesli w serwisie stwierdza, ze nie ma mozliwosci naprawy, wtedy oddadza gotowke. |
|
|
|
|
bieniekpoho
Stanowisko: klient
Dołączył: 03 Sie 2016 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2016-08-03, 11:54
|
|
|
Ale zażądać zwrotu nie mogę? bez wysyłania na serwis? |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-08-03, 12:57
|
|
|
Ale na jakiej podstawie? Masz gwarancje, a gwarancja obejmuje zwrot gotowki jedynie wtedy, gdy nie ma mozliwosci naprawy. |
|
|
|
|
|