Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-12, 11:38   

Marakesz napisał/a:
Larrikol napisał/a:
Przecież nie musi być karty gwarancyjnej, wystarczy paragon.

Nie trzeba mieć paragonu :)


Jak to nie?

Na zdrowy rozsądek, biedrona musi wiedzieć czy towar był kupiony u niej czy gdzieś indziej(chyba że ewidentnie etykieta made in biedrona). No i kiedy.

A od strony sklepu, to zwroty robi sie na kasie podając dane własnie z paragonu, date, nr systemowy, nr sklepu... Zdarza sę że kierownik wyszukuje w komputerze paragon jeżeli klient zgubi bądż coś, ale to z danego dnia, ewentualnie dzień, dwa wcześniej...

Więc proszę o rozwinięcie tematu, bo może czegoś nie wiem po prostu :) a w branży dopiero 2 miesiące siedzę, więc co podpatrze bądż podpytam to wiem, ale bez szczegółów.
 
     
@Marakesz 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 226
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-12, 11:45   

To temat stary jak świat.

Oczywiście, że najłatwiej jest złożyć reklamację przedstawiając paragon.

Ale do reklamacji można przedstawić też wyciąg z konta z informacją o tym zakupie, można przedstawić potwierdzenie płatności kartą z terminala
Mało tego w poprzedniej mojej pracy miałem dziesiątki sytuacji, gdy klient zgubił paragon i za pomocą jego informacji lub świadków, których przedstawił, powiedział mniej więcej kiedy dokonał zakupu i musieliśmy szukać paragonu w naszych kopiach zapasowych a klient spisał tylko stosowne oświadczenie.

Nie trzeba mieć paragonu :)
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-12, 16:01   

jakihno, w sklepie, na tablicy korkowej, w strefie wejścia wisi informacja dotycząca warunków zwrotu i reklamacji towarów.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@jakihno 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 194
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-02-12, 23:20   

Hell napisał/a:
jakihno, w sklepie, na tablicy korkowej, w strefie wejścia wisi informacja dotycząca warunków zwrotu i reklamacji towarów.


To jutro sobie wcześniej wyjdę i obczaję co tam jest napisane...W oczy sie rzuca tylko plakat o segregacji odpadów, a na reszte jakoś nigdy nie zwracałem uwagi...
dzięki :)
 
     
@TajemniczyK 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-06, 16:12   

Podepnę się pod temat :)

Na mikołaja (2014 r) zakupiłek w Biedronce helikopter na zdalne sterowanie (79,99 zł).

Helikopter przestał działać ...mam paragon.
Jak wygląda z naprawą gwarancyjną sprzętu zakupionego z Biedronce ?
Mam podejść do sklepu, w którym był kupiony czy do pierwszego lepszego ?
Czy jest potrzebne oryginalne opakowanie z zabawki ?
  Ocena JMP: 5/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-06, 16:23   

Podejdź ze sprzętem i paragonem do pierwszej lepszej biedronki z jakimś ale niekoniecznie oryginalnym opakowaniem, wyślą do naprawy.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@TajemniczyK 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-04-06, 16:26   

Hell napisał/a:
Podejdź ze sprzętem i paragonem do pierwszej lepszej biedronki z jakimś ale niekoniecznie oryginalnym opakowaniem, wyślą do naprawy.


Bardzo dziękuję za informację :) !!
  Ocena JMP: 5/10
     
turek2001 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-22, 12:57   

Witam

Chciałbym zwrócić zakupiony kilka dni wcześniej smartfon MyPhone C-smart 2 ze względu na to, że aparat w tym smartfonie nie posiada autofocusa, mimo iż na stronie producenta w danych technicznych jest informacja o tym, żę aparat ma autofocus(głownie ze względu na wspomniany autofocus go kupiłem).


Dodam, że posiadam paragon za zakupiony towar, oryginalne nie zniszczone opakowanie i akcesoria(ładowarka, kabel usb, zestaw słuchawkowy). Opakowanie smartfona jest otwarte, a w zasadzie było już otwarte na sklepie, jak telefon był w gablocie.

I tu mam pytanie- czy powinni przyjąć mi zwrot ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
 
     
tarantula2013 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 22
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-22, 13:28   

Nie powinno być żadnych problemów ze zwrotem.
_________________
Cześć biedroneczki!!
 
     
turek2001 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-22, 13:50   

Dzięki za odpowiedź :)
 
     
@vitalyzd 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 149
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-25, 17:06   

Ja zawracam towar ale jak ktoś krzywo patrzy to mówię , że nie przyjmujemy zwrotów. Sklep nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru pełnowartościowego, towar uszkodzony tylko zwrot i tyle. W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym - sprzedawca nie ma obowiązku prawnego do przyjęcia towaru od klienta który zakupił w tym że sklepie dany produkt wolny od wad.
 
     
~Realia_1986 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Sie 2012
Posty: 52
Skąd: DC19
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-26, 11:07   

vitalyzd, nie zgodzę się z Tobą, a jak ktoś kupi sobie spodnie, przyjdzie i powie, że spodnie nie pasują to też powiesz "nie przyjmuję zwrotów, bo towar jest wolny od wad"? musisz przyjąć, bo niestety nie ma możliwości przymierzenia towaru w sklepie to raz, dwa jeśli chodzi o telefon, jeśli na opakowaniu jest informacja, że telefon ma wbudowany autofocus, a tego autofocusa nie ma, to towar w tym momencie jest niezgodny z opisem, więc chcąc nie chcąc telefon musisz przyjąć bez gadania. Tu jest troszkę inna sprawa, bo klient sprawdził na stronie producenta, ze ten model posiada tą funkcję, nic nie wspomniał czy ta informacja była zawarta na opakowaniu, nie mniej jednak jestem pewna, że jak będzie szukał pomocy na infolinii to i tak będziesz musiał zwrócić pieniążki.
 
  Ocena JMP: 8/10
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 674
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-09-26, 11:55   

Sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjąć zwrotu to prawda,ale z tego co mi wiadomo według standardów firmy klient w biedronce ma prawo do zwrotu.
 
     
patryk3

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-05, 22:44   

a jak się zapłaciło kartą i chce się coś zwrócić,to oddają gotówkę czy trzeba czekać na zwrot na kartę i ile to dni trwa ?
 
     
goska7906

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 13
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-10-05, 23:00   

Zwrot na kartę a czeka sie 2-4 dni zależy od banku.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo