Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
test na zks
Autor Wiadomość
monikaryznar

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 12
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-01, 15:44   

JatoJa napisał/a:
Kasjer nie reagujacy na kolejki- stosujemy zasade FUKO czyli fakty ustosunkowanie konsekwencja oczekiwania. Czyli fakt ze nie dzwoni kiedy ma 4 osobe, ustosunkowanie czyli czy zna zasady obslugi, konsekwencja niezadowolony klient, brak premii, i ze oczekujesz ze bedzie sie stosowal do zasady. Jesli sytuacja sie powtorzy, wpis w pamietnik, rozmowa z ks, potem kr lub ko.

[ Dodano: 2016-05-01, 14:44 ]
Omowic sklep na podstawie raporu operacyjnego ale nie klepiesz cyferek tylko mowisz czy sklep dobrze prosperuje czy nie.

aha czyli masz raport i opowiadasz co dobrze w danym sklepie prosperuje co zle i co bym poprawiła
 
     
JatoJa 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 25 Wrz 2014
Posty: 15
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-01, 16:05   

Dokładnie tak
  Ocena JMP: 5/10
     
monikaryznar

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 12
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-01, 16:48   

JatoJa napisał/a:
Dokładnie tak

dziękuje za odpowedz i jeśli sobie cos jeszcze przypomnisz to bardzo prosze o podpowiedz czyli operacyjny ciężki pracownik a ohr?
 
     
madzikpl 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 27 Mar 2013
Posty: 9
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-02, 21:34   Re: Zdane

JatoJa napisał/a:
Witam. Pierwsza część ustna:
sytuacja niestandardowa zwierzęta egzotyczne, kasjer nie reagujący na kolejki co w tej sytuacji zrobisz, uszkodzony bunkier, wyliczenie premii, obchód sklepu,wybierz priorytety, brak konwojenta w elektronicznej bazie danych. Druga część ohr zmień godziny pracownikowi,wydaj wolne a następnego dnia zaplanuj 12 h, karta pracy, market,zamówienie pieczywo, 3 rodzaje o/w, estymacje. :yeah:
A co z tym konwojentem co robimy proszę o pomoc
 
     
#anne 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 03 Kwi 2012
Posty: 107
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-03, 00:44   

Hej

Proszę napiszcie mi ile trwają etapy szkolenia na zks?
 
     
madzikpl 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 27 Mar 2013
Posty: 9
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-03, 14:15   

anne napisał/a:
Hej

Proszę napiszcie mi ile trwają etapy szkolenia na zks?
1 etap 25 dni szkolenia i egzamin 2 etap 15 dni szkolenia i egzamin
 
     
@Marakesz 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 226
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-03, 14:56   

JatoJa napisał/a:
Zwierzęta egzotyczne: profilaktycznie musimy wykładać warzywa zawsze w rękawicach, jeśli trafi nam się egzotyczny zwierzak w kartonie to staramy się go uwięzić, najlepiej czymś ciężkim. Idziemy na magazyn, ubieramy gogle, rękawice gumowe i kurtkę i staramy się wynieść karton na magazyn. Jak ucieknie ewakuacja. Zawsze tel do kr.


Yhy. Po moim trupie.

Ani bym nie udzielił takiej odpowiedzi a tym bardziej tak postąpił. Niech sobie sam KR gania za pająkami, wężami itp.

Jeleni se znaleźli. Ludzi bym wyprosił, usiadł wygodnie w biurze i czekał na rozwój wypadków, szczególnie na KR, który ubrałby gogle, gumowe rękawice i kijem z mopa próbował ujarzmić węża albo pająka zagonić do kartonu po bananach :lol:
_________________
"Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim."
 
     
@woles 

Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 186
Skąd: GMW.cn
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-03, 20:34   

Nawet jak nie zdasz to sie nic nie dzieje wiec po co to zdawać
 
 
     
#anne 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 03 Kwi 2012
Posty: 107
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-04, 09:12   

woles napisał/a:
Nawet jak nie zdasz to sie nic nie dzieje wiec po co to zdawać




tzn? Można przystąpić ponownie?
 
     
@madzia123 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Lis 2014
Posty: 129
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-04, 14:12   

Można przystąpić ponownie. U mnie były takie sytuacje.
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-04, 18:16   

Jest dodatkowo 5 dni szkolenia i następny egzamin
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
monikaryznar

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 12
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-05, 18:31   

Miawka napisał/a:
Jest dodatkowo 5 dni szkolenia i następny egzamin

czy ktos zna pytaniaz 2 etapu?
 
     
@madzia123 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Lis 2014
Posty: 129
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-05, 19:58   

Ja pamiętam tylko tyle :

- obchód sklepu, wypisać priorytety, podział między pracowników
- inwentura, jej rodzaje, jak przygotować sklep na inw.
- estymacja na wybrane ow, dlaczego takie ilości byśmy zamówili i czym się sugerujemy, co zrobimy jeśli zamówiliśmy czegoś za dużo lub za mało, jakie są czynniki które wpływają na sprzedaż, jak możemy zwiększyć sprzedaż
- przyjęcie dostawy DC, czyli to co jest w podręczniku
- sytuacje niestandardowe, tutaj może być wszsytko np : co zrobię gdy kierowca nie ma butów, nie ma wydruku temp., temp. na sklepie/magazynie jest zbyt niska/wysoka, klient zasłabł, mamy pożar na sklepie, nie ma prądu, kasjer przyszedł pijany do pracy, lodówki padły..... CZyli codzienność
- omówić raport operacyjny, bardzo dokładnie, tutaj liczy się umiejętność obliczania danych kwot/procentów
- zamówić pieczywo od piekarza, dlaczego taka ilość, do której PZ potwierdzamy, co zrobić gdy nie przyjedzie pieczywo
- wydrukować cos z OHR np jakiś raport, pasek płacowy, identyfikator
- omówić layout, co to jest, dlaczego istnieje, jak często się zmienia, co oznaczają skróty/cyfry
- harmonogram zamówień, jak go czytać, po co jest, jak wprowadzamy zmiany i w jakim czasie
- omówić raport handlowy
- grafik i bilans, różne pytania
-wydrukować i omówić mapki
- Audyt, punkty krytyczne
- zrobić zamówienie na sklepie na wybrane produkty

Coś takiego ja miałam. :)
 
     
madzikpl 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 27 Mar 2013
Posty: 9
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-06, 10:00   

Ja miałam wczoraj scenki sytuacyjne kasjer nie reaguje na kolejki kasjer ma banknoty 200 zl w kasetce zasada fuko Pająk na sklepie operacyjny omówić konwój wydanie pieniędzy obchodzi sklepu 3 rekomendacje pieczywo zamówić ohr zmienić grafik nanieść absencji karta pracy czy zamknięta plan urlopów sprawdzić kontrola szkoleń bhp to wszystko co pamiętam idzie zdać powodzenia
 
     
#anne 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 03 Kwi 2012
Posty: 107
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-06, 11:45   

dla mnie póki co czarna magia, własnie zaczęłam szkolenie :boks:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo