Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SKARGA NA PRACOWNIKA
Autor Wiadomość
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-27, 16:37   

Niby masz rację ale co mi szarpnął nerwy zaraz po 7 rano to moje ;)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
@adrianooo 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lut 2015
Posty: 247
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-28, 10:33   

Włodarz napisał/a:
Nie przejmujcie się takimi klientami. Widocznie są to ludzie coi mają jakieś problemy czy to w życiu zawodowym czy prywatnym i muszą się rozładować na innych osobach i tutaj niestety ale zawsze to trafia na kasjera. Są to ludzie z kompleksami i tylko im współczuć. Ja to zawsze mówię "miej na takiego klienta i taką skargę wyj...e" i głowa do góry.

Skoro klient ma jakiś problem tak jak napisałeś to niekiedy no sorry ale mam mu ochotę powiedzieć ,,rozpędź się i z baranka w ścianę uderz ''
tak samo może działać w druga stronę , jak ja się zdenerwuje no to niestety na kliencie się nie wyżyje więc wychodzę i z pieści walę w ścianę bo co innego mogę zrobić (Tak jestem typem nerwusa niestety i nic na 5to nie poradzę)
Z resztą jakiego klienta sobie ,,wychowasz'' takiego masz
  Ocena JMP: 8/10
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2015-05-28, 13:11   

Nasi są bardzo rozpuszczeni...
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 2 DOWN
Wysłany: 2015-05-28, 14:20   

Miawka napisał/a:
Nasi są bardzo rozpuszczeni...
to trzeba rozpocząć tresurę :D
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-28, 14:35   

Tresura sadomaczo hihi
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-28, 14:57   

miałem takiego klienta, co się strasznie ciskał o to, że nie ma decyzji w sprawie reklamacji, chodź nawet tydzień nie minął. i tak mi wywleka swoje wnętrzności i w końcu stałem się dla niego takim samym chamem, w końcu zażądał numer do osoby odpowiedzialnej za sklep. no wiadomo, że w tej chwili to byłem ja, i mu to tłumacze, ten uparcie numer chce bo on tego tak nie zostawi (odsyłałem go do BOK, ale on swoje). no nic podaje numer, ale swój i odszedłem na parę metrów. uwierzcie mi mina jaką zrobił jak się odezwałem przez telefon była bezcenna :D
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-28, 15:02   

Zapamiętam ten myk :) dzięki :)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
PaniAnia 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 29 Maj 2015
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-29, 14:08   

Witam serdecznie, przyklejam się do wątku nie chcąc zakładać nowego tematu.
Jestem klientką (omyłkowo zaznaczyłam przy rejestracji kasjer, postaram się to zmienić) i chciałabym złożyć POCHWAŁĘ na pracownika Biedronki w Lublinie. Jak to zrobić? Czy to w ogóle ma sens? Czy pracownik, który jest bardzo uprzejmy i pomocny i któremu chciałabym taką pochwałą pomóc nie będzie miał żadnych problemów?

Może głupie pytania zadaje, ale wiem jak jest. W różnych firmach pracowałam i bywało, że pochwały czy rekomendacje wzbudzały podejrzenia szefostwa.

Z góry dzięki za odpowiedź i dzięki za świetną pracę!
 
     
@Miawka 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 07 Paź 2013
Posty: 778
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-05-29, 16:18   

Bardzo dziękuję w imieniu wszystkich pracowników za te słowa :em29:
Pochwały jak i skargi można składać w biurze obsługi klienta. Numer na tablicy za kasami. Jest też mail.
Pozdrawiam :)
_________________
Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz...
  Ocena JMP: 8/10
     
Renata1979

Stanowisko:
klient

Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 4
0 UP 5 DOWN
  Wysłany: 2015-08-20, 15:55   NIE MAM WYDAĆ ???

Witam serdecznie,
Czy ktoś mi wytłumaczy jakim cudem w sklepie sieci Biedronka kasjerka mówi: NIE MAM WYDAĆ? Przecież to nie mały sklepik spożywczy czy warzywniak, to jakieś nieporozumienie.
Robiłam drobne zakupy w Biedronce w Warszawie przy ul. Solec 24. Wyciągnęłam z bankomatu 200zł nie miałam drobnych kupiłam kilka produktów za ok. 20zł. Jak wystałam swoją kolejkę do kasy i przyszło do płacenia Pani do mnie mówi, że nie ma wydać... Na moje pytanie czy liczy że zostawię zakupy i pójdę rozmienić zrobiła dziwną minę i zaczęła coś tłumaczyć że nie ma i co ona zrobi, no to mówię, że jest 5 kas w sklepie i dzisiejszy utarg na pewno już przekroczył 200zł, więc ja nie wiem co ma zrobić może kierownik coś poradzi?
No to zrobiła znowu dziwną minę i pożyczyła od koleżanki z kasy i wydała. LUDZIE TO PARANOJA JEST. Zablokowałam kolejkę na kilka minut bo Pani była nie przygotowana do pracy, czy też Biedronka jest nie przygotowana ? Jeżeli ktoś z sieci czyta to proszę ogarnijcie swoich pracowników lub zmieńcie coś, bo to się w głowie nie mieści.
pozdrawiam
 
     
edi-72
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-20, 16:20   

Renata1979, , to nie kasjer jest nieprzygotowany, ale setki klientów, którzy celowo przychodzą rozmieniać pieniądze robiąc drobne zakupy, a Ci co naprawdę nie mają drobnych- cierpią. Nie ma co się unosić - sklep to nie bank,, ani maszyny do grania, gdzie wysypują się drobniaki (10 i 20 też brakuje).
https://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/823258,klient-i-sprzedawca-a-problem-gotowki-jakie-mamy-prawa.html
Pozdrawiam i pamiętaj: kasjer tez człowiek i czasami jest bezradny na takich klientów, pomimo, że chce najlepiej. Traktuj Jego, jak siebie samego ;)
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-20, 16:42   

zgodnie z art. 535 Kodeksu cywilnego mamy obowiązek zapłaty ceny i powinniśmy mieć odliczone pieniądze. Nic dodać i nic ująć !! :boks:
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-20, 17:08   

Mając swój interes też mielibyście takie podejście o drobnych? ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-20, 17:11   

oczywiście :D
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@Antrykota 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Sie 2015
Posty: 126
Skąd: 3city
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2015-08-20, 17:19   

Najlepszy jest klient ktory o 7:05 placi za dwie bulki banknotem 200zl :D
Aczkolwiek lekka przesada jest, ze kasjerzy maja taki maly wsad do kasetki na start. Pracujac w malym sklepie mialam wiecej na "dziem dobry" niz w biedzie.
  Ocena JMP: 6/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo