SKARGA NA PRACOWNIKA |
Autor |
Wiadomość |
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2015-05-27, 16:37
|
|
|
Niby masz rację ale co mi szarpnął nerwy zaraz po 7 rano to moje |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
@adrianooo
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Lut 2015 Posty: 247
0
0
|
Wysłany: 2015-05-28, 10:33
|
|
|
Włodarz napisał/a: | Nie przejmujcie się takimi klientami. Widocznie są to ludzie coi mają jakieś problemy czy to w życiu zawodowym czy prywatnym i muszą się rozładować na innych osobach i tutaj niestety ale zawsze to trafia na kasjera. Są to ludzie z kompleksami i tylko im współczuć. Ja to zawsze mówię "miej na takiego klienta i taką skargę wyj...e" i głowa do góry. |
Skoro klient ma jakiś problem tak jak napisałeś to niekiedy no sorry ale mam mu ochotę powiedzieć ,,rozpędź się i z baranka w ścianę uderz ''
tak samo może działać w druga stronę , jak ja się zdenerwuje no to niestety na kliencie się nie wyżyje więc wychodzę i z pieści walę w ścianę bo co innego mogę zrobić (Tak jestem typem nerwusa niestety i nic na 5to nie poradzę)
Z resztą jakiego klienta sobie ,,wychowasz'' takiego masz |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
1
|
Wysłany: 2015-05-28, 13:11
|
|
|
Nasi są bardzo rozpuszczeni... |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
2
|
Wysłany: 2015-05-28, 14:20
|
|
|
Miawka napisał/a: | Nasi są bardzo rozpuszczeni...
| to trzeba rozpocząć tresurę :D |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2015-05-28, 14:35
|
|
|
Tresura sadomaczo hihi |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-05-28, 14:57
|
|
|
miałem takiego klienta, co się strasznie ciskał o to, że nie ma decyzji w sprawie reklamacji, chodź nawet tydzień nie minął. i tak mi wywleka swoje wnętrzności i w końcu stałem się dla niego takim samym chamem, w końcu zażądał numer do osoby odpowiedzialnej za sklep. no wiadomo, że w tej chwili to byłem ja, i mu to tłumacze, ten uparcie numer chce bo on tego tak nie zostawi (odsyłałem go do BOK, ale on swoje). no nic podaje numer, ale swój i odszedłem na parę metrów. uwierzcie mi mina jaką zrobił jak się odezwałem przez telefon była bezcenna :D |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2015-05-28, 15:02
|
|
|
Zapamiętam ten myk dzięki |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
PaniAnia
Stanowisko: klient
Dołączyła: 29 Maj 2015 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2015-05-29, 14:08
|
|
|
Witam serdecznie, przyklejam się do wątku nie chcąc zakładać nowego tematu.
Jestem klientką (omyłkowo zaznaczyłam przy rejestracji kasjer, postaram się to zmienić) i chciałabym złożyć POCHWAŁĘ na pracownika Biedronki w Lublinie. Jak to zrobić? Czy to w ogóle ma sens? Czy pracownik, który jest bardzo uprzejmy i pomocny i któremu chciałabym taką pochwałą pomóc nie będzie miał żadnych problemów?
Może głupie pytania zadaje, ale wiem jak jest. W różnych firmach pracowałam i bywało, że pochwały czy rekomendacje wzbudzały podejrzenia szefostwa.
Z góry dzięki za odpowiedź i dzięki za świetną pracę! |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2015-05-29, 16:18
|
|
|
Bardzo dziękuję w imieniu wszystkich pracowników za te słowa
Pochwały jak i skargi można składać w biurze obsługi klienta. Numer na tablicy za kasami. Jest też mail.
Pozdrawiam |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
Renata1979
Stanowisko: klient
Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 4
0
5
|
Wysłany: 2015-08-20, 15:55 NIE MAM WYDAĆ ???
|
|
|
Witam serdecznie,
Czy ktoś mi wytłumaczy jakim cudem w sklepie sieci Biedronka kasjerka mówi: NIE MAM WYDAĆ? Przecież to nie mały sklepik spożywczy czy warzywniak, to jakieś nieporozumienie.
Robiłam drobne zakupy w Biedronce w Warszawie przy ul. Solec 24. Wyciągnęłam z bankomatu 200zł nie miałam drobnych kupiłam kilka produktów za ok. 20zł. Jak wystałam swoją kolejkę do kasy i przyszło do płacenia Pani do mnie mówi, że nie ma wydać... Na moje pytanie czy liczy że zostawię zakupy i pójdę rozmienić zrobiła dziwną minę i zaczęła coś tłumaczyć że nie ma i co ona zrobi, no to mówię, że jest 5 kas w sklepie i dzisiejszy utarg na pewno już przekroczył 200zł, więc ja nie wiem co ma zrobić może kierownik coś poradzi?
No to zrobiła znowu dziwną minę i pożyczyła od koleżanki z kasy i wydała. LUDZIE TO PARANOJA JEST. Zablokowałam kolejkę na kilka minut bo Pani była nie przygotowana do pracy, czy też Biedronka jest nie przygotowana ? Jeżeli ktoś z sieci czyta to proszę ogarnijcie swoich pracowników lub zmieńcie coś, bo to się w głowie nie mieści.
pozdrawiam |
|
|
|
|
edi-72 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-20, 16:20
|
|
|
Renata1979, , to nie kasjer jest nieprzygotowany, ale setki klientów, którzy celowo przychodzą rozmieniać pieniądze robiąc drobne zakupy, a Ci co naprawdę nie mają drobnych- cierpią. Nie ma co się unosić - sklep to nie bank,, ani maszyny do grania, gdzie wysypują się drobniaki (10 i 20 też brakuje).
https://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/823258,klient-i-sprzedawca-a-problem-gotowki-jakie-mamy-prawa.html
Pozdrawiam i pamiętaj: kasjer tez człowiek i czasami jest bezradny na takich klientów, pomimo, że chce najlepiej. Traktuj Jego, jak siebie samego |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
1
0
|
Wysłany: 2015-08-20, 16:42
|
|
|
zgodnie z art. 535 Kodeksu cywilnego mamy obowiązek zapłaty ceny i powinniśmy mieć odliczone pieniądze. Nic dodać i nic ująć !! |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2015-08-20, 17:08
|
|
|
Mając swój interes też mielibyście takie podejście o drobnych? |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-08-20, 17:11
|
|
|
oczywiście :D |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@Antrykota
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Sie 2015 Posty: 126 Skąd: 3city
0
0
|
Wysłany: 2015-08-20, 17:19
|
|
|
Najlepszy jest klient ktory o 7:05 placi za dwie bulki banknotem 200zl :D
Aczkolwiek lekka przesada jest, ze kasjerzy maja taki maly wsad do kasetki na start. Pracujac w malym sklepie mialam wiecej na "dziem dobry" niz w biedzie. |
|
|
|
|
|