Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy imienny PODRĘCZNIK KASJERA
Autor Wiadomość
~teresa_t 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Gru 2011
Posty: 55
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-02-25, 20:53   

a ja mam puytanie odnośnie towaru rozbitego przy kasie, kupowali u mnie wodke litrowa no i co? laska pobila ja po skasowaniu towaru- jeszcze nie zaplacila gotówka, ale nie dostała drugiej gratis..to juz bylo w tamtym roku, ale jakbym miala taki sam przypadem niedlugo to co? mam jej dac nastepna wodkę bo se pobila niechcacy zamiast trafic do reklamowki to trafila na ziemie..
 
     
@nanna2222 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 23 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: warmińsko- mazurskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-02-26, 22:34   

Mi się wydaje, że jak towar zeskanowany to już odpowiada za niego klient.
 
     
@nn79 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 12 Mar 2011
Posty: 215
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-02-27, 07:41   

Niestety nie, klient może nie zapłacić za ten towar :(
Zależy od klienta. Czasem może powiedzieć, że to przez kasjera, bo ten szybko kasuje, a klient nie nadąża pakować itp.
Wkurza mnie, jak nawalą z górką na taśmę.Najlepiej jak położy reklamówkę, nastawia pierdół i przy kasowaniu mówi, ze najpierw reklamówkę, bo będzie pakować :rool:
A przez takie górki, to często coś się tłucze i co znów nie klienta wina? :boks:
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-02-27, 11:37   

Nie zapominajcie o tym:
- Nie można wzbudzić w kliencie poczucia winy za uszkodzony towar
- nie można żądać aby klient zapłacił za towar uszkodzony

Chore ale prawdziwe -.-
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
mK2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-10, 22:43   

DarkSide napisał/a:
nie można żądać aby klient zapłacił za towar uszkodzony




A później narastające straty i braki premii o to chodzi heh :szczena:
 
     
#tklient

Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 99
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-04-11, 09:16   

DarkSide, w sklepie rzecz normalna, jeśli się nie poczuwa to strata sklepu.
 
     
klient83
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-11, 13:22   

nn79 napisał/a:
Wkurza mnie, jak nawalą z górką na taśmę.Najlepiej jak położy reklamówkę, nastawia pierdół i przy kasowaniu mówi, ze najpierw reklamówkę, bo będzie pakować :rool:
A przez takie górki, to często coś się tłucze i co znów nie klienta wina? :boks:


Według niektórych to nie jest wina Klienta, bo Klient nasz Pan i dla nich nie ma tłumaczenia, że to samo spadło, bo... to wina kasjerki, gdyż to ona przecież kasuje towar :lol:. Jak słyszę takie tłumaczenia to robi mi się niedobrze :szczena: . Tylko biedni kasjerzy muszą tłumaczyć niektórych pustakom, że taśma od kasy automatycznie się przesuwa, a nie oni i weź wytłumacz takiemu pustakowi :rool:...

Takich pustaków powinno od razu usuwać się ze sklepów, a jeśli coś mu nie pasuje to zdjęcie do "portretu" i na ścianę z napisem "Tych Klientów nie obsługujemy" :D.
 
     
patrycjapaw 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 20 Mar 2012
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-04-20, 10:19   

kiedys wezwałam policję bo mielismy klienta który szedł i paluch wsadzał w jogurty... w podręczniku jest info że jeśli klient specjanie naraża sklep na straty i nie wiesz kiedy i czy przestanie masz prawo interweniować... i nic cię wtedy nie obchodzi zasada ... nie wzbudzaj w kliencie poczucia winy...
_________________
PATI
 
     
@jagodak 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 06 Sty 2012
Posty: 365
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-04-23, 11:16   

Kochaś napisał/a:
nn79 napisał/a:
Wkurza mnie, jak nawalą z górką na taśmę.Najlepiej jak położy reklamówkę, nastawia pierdół i przy kasowaniu mówi, ze najpierw reklamówkę, bo będzie pakować :rool:
A przez takie górki, to często coś się tłucze i co znów nie klienta wina? :boks:


Według niektórych to nie jest wina Klienta, bo Klient nasz Pan i dla nich nie ma tłumaczenia, że to samo spadło, bo... to wina kasjerki, gdyż to ona przecież kasuje towar :lol:. Jak słyszę takie tłumaczenia to robi mi się niedobrze :szczena: . Tylko biedni kasjerzy muszą tłumaczyć niektórych pustakom, że taśma od kasy automatycznie się przesuwa, a nie oni i weź wytłumacz takiemu pustakowi :rool:...

Takich pustaków powinno od razu usuwać się ze sklepów, a jeśli coś mu nie pasuje to zdjęcie do "portretu" i na ścianę z napisem "Tych Klientów nie obsługujemy" :D.

Może te pustaki, wiedzą po prostu, że taka taśma może być sterowana ręcznie albo automatycznie i dlatego się denerwują?
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem
 
     
mK2
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-24, 11:32   

Jest klient a klient -.- Kiedyś koleżanka dostała bułkami bo zdrożały o 2 grosze, druga dostała boczkiem bo chciała rozdzielic klientki które się o niego kłuciły ech....Często jest tak że klienci płacą za szkodę której dokonują mimo że nie muszą 8)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo