Nagroda na 25 lecie Biedronki. |
Czy Twoim zdaniem dostaniemy nagrodę na 25 lat istnienia Biedronki? |
Tak |
|
[ 18 ] |
Nie |
|
[ 44 ] |
Nie wiem |
|
[ 14 ] |
|
Głosowań: 76 |
Wszystkich Głosów: 76 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
0
|
Wysłany: 2020-08-07, 20:28
|
|
|
o tak jest ogromny problem z naprawami... |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2020-08-08, 22:06
|
|
|
bylem dzis w biedronce pelno wody przy lodowkach, w jedenj lezay trzy! pelne reczniki, ktore i byly cale mokre XD |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-08-09, 08:57
|
|
|
u mnie nie działa jedna kasa samoobsługowa a serwisu ani widu ani słychu. Coraz więcej mówi się też o zwolnieniach czekają tylko końca czasu urlopów. |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Biurowa
Stanowisko: klient
Dołączył: 19 Wrz 2016 Posty: 427
0
0
|
Wysłany: 2020-08-09, 10:35
|
|
|
CVB83 napisał/a: | u mnie nie działa jedna kasa samoobsługowa a serwisu ani widu ani słychu. Coraz więcej mówi się też o zwolnieniach czekają tylko końca czasu urlopów. |
Z tym zwolnieniami to chyba ploty, u nas na "już" szukają 4 osób na normalny etat.
A co do premii na 25-lecie w 2500 brutto nie wierzę, bardziej w tort i ewentualne doładowanie karty przedpłaconej 250 zł, o ile firma będzie łaskawa |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-08-09, 10:50
|
|
|
Biurowa, Ja też biorę pod uwagę te 250 PLN ale bardzo luźno. Co do zwolnień obyś miała racje. Pozdrawiam serdecznie |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-08-10, 12:33
|
|
|
Na 25 lat działalności sieci Biedronka firma powie wszystkim: BÓG ZAPŁAĆ. |
|
|
|
|
@Patrycja.
Satanassss
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Sie 2015 Posty: 260
0
0
|
Wysłany: 2020-08-10, 15:43
|
|
|
Teraz nic nie dostaniemy bo karę Jeronimo dostało.... |
_________________ Homo verecundus |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-08-10, 17:15
|
|
|
Givszoman, pewnie tak będzie |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-08-13, 13:22
|
|
|
CVB83 napisał/a: | Givszoman, pewnie tak będzie |
Bóg zapłać |
|
|
|
|
#mania1
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2020-08-13, 15:34
|
|
|
Żeby chociaż Bóg zapłać, bo przecież te wszystkie ostatnie niepowodzenia firmy to nasza wina!Podejrzewam ,że nie będzie żadnych bonusów przez następne 10lat!!! |
|
|
|
|
Waffen77
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 321
0
0
|
Wysłany: 2020-08-13, 15:47
|
|
|
A czyją jest winą to że kierownik albo zastępca wychodzi na papierosa po 10 razy zamiast zrobić ceny? Nie mówię o sklepach gdzie ewidentnie brakuje etatów. |
|
|
|
|
#mania1
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2020-08-13, 16:43
|
|
|
Mi właśnie chodzi o ten notoryczny brak rąk do pracy nie wiem jak jest na innych sklepach i rejonach ale akurat u nas to jest wieczny bieg żeby chociaż ogarnąć te minimum... |
|
|
|
|
Kacperos
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 300
0
0
|
Wysłany: 2020-08-13, 17:28
|
|
|
ładnie cisną przez tego koronowirusa ;p obroty wzrosły 15% lfl - a ludzi do pracy 5 osób mniej niż rok temu... dodatkowo więcej pracy do ogarnięcia , obrót 3,2 mln w lipcu a etatów 18 i jeszcze niedobrze bo podczas audytu 2 cen brakowało... sie dzieje! |
_________________ Nie mowie zegnaj, lecz do zobaczenia... |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2020-08-14, 12:31
|
|
|
Waffen77 napisał/a: | A czyją jest winą to że kierownik albo zastępca wychodzi na papierosa po 10 razy zamiast zrobić ceny? Nie mówię o sklepach gdzie ewidentnie brakuje etatów. |
Jak robiłem na innym sklepie z powodu remontu mojego macierzystego sklepu, to kierownik sklepu powiedział "albo 15 minut przerwy, albo wychodzisz sobie na papierosa". Było nawet zapisane to w pamiętniku. Ja tego nie zgodziłem się podpisać, bo NIE PALĘ PAPIEROSÓW. |
|
|
|
|
#hrhr
Stanowisko: klient
Dołączył: 15 Sie 2017 Posty: 95
0
0
|
Wysłany: 2020-08-14, 13:11
|
|
|
W wyraźnej większości to klienci popełniają błędy z cenami przez które my cierpimy.
Na cenówce na mięsie jest naliczony rabat na 4 kg z kartą. Karty nie mają i przyniosą 10 kg. Potem dzwonią na infolinię i mają pretensje.
Wczoraj chyba z dziesięć razy tłumaczyłem na kasie, że rabat jest na inne masło i tylko można zakupić trzy sztuki. Brali więcej.
Ja już z przyzwyczajenia sprawdzam, bo potem są awantury nieadekwatne do sytuacji.
Widniała cenowka - przy zakupie trzech piw jest promocja. Facet kupił dwie i darł się, że mu się nie naliczyło.
Ceny są, tylko trzeba umieć czytać, a to w naszym narodzie jest problem.
Potem właśnie tacy nas obsmarowują - ludzie nie znając szczegółów przyznają im rację, bo prawda nie jest ważna.
Tak samo jak z lodami - skończy się zapas promocyjnych, klient nie przeczyta cenówki że zrozumieniem, kupi inne, więc rabat mu nie wyjdzie.
Ta histeria z cenami w niektórych przypadkach bardziej by się nadawała do konsultacji z psychologiem, a nie w wysyłaniu skargi do UOKiK lub tego typu instytucji.
Z mojego doświadczenia wynika, że 90 procent to tego typu akcje. Reszta to błędy pracowników (zła data, źle powieszona cenówka) lub brak uaktualnionych cen. |
|
|
|
|
|