Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gorzkie żale
Autor Wiadomość
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 729
Wysłany: 2020-04-13, 15:06   

Gdzie te dowody na to że ktoś wysłał jakiegoś smsa czy inne emiale? Znowu fake newsy znowu szkalowanie firmy a prawdziwych dowodów brak.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
@Waffen77 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 215
Wysłany: 2020-04-13, 19:32   

1927 procent poparcia Włodarz.
  Ocena JMP: 8/10
     
cichyx70 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 29 Cze 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-06-29, 22:27   

Dzisiaj, czyli 29.06.2020 około 19:00... bardzo arogancka pani w Biedronce w Mysłowicach na ul.Oświęcimskiej
po zwróceniu uwagi ochronie że pani nie ma maseczki, pan ochroniarz odwrócił się tyłem i odszedł... kasjerka też nie widziała w tym nic złego
Ostatnio zmieniony przez Larrikol 2020-06-30, 15:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
amminadab 

Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 10 Kwi 2015
Posty: 21
Wysłany: 2020-06-30, 00:02   

cichyx70 napisał/a:
Dzisiaj, czyli 29.06.2020 około 19:00... bardzo arogancka pani w Biedronce w Mysłowicach na ul.Oświęcimskiej
po zwróceniu uwagi ochronie że pani nie ma maseczki, pan ochroniarz odwrócił się tyłem i odszedł... kasjerka też nie widziała w tym nic złego


Ty tak poważnie? Trzeba było zrobić obywatelskie ujęcie, babę na glebę, telefon na 👮 i do ciupy ja na 20 lat.
Ostatnio zmieniony przez Larrikol 2020-06-30, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 729
Wysłany: 2020-06-30, 01:13   

nie ma podstawy prawnej żeby takiego klienta nie obsłużyć czy wyprosić ze sklepu a po drugie nie rozpowszechnia się zdjęć bez zgody fotografowanego.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  
 
     
#CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 68
Wysłany: 2020-06-30, 16:05   

Włodarz, po co lecę te komunikaty o noszenie maseczek skoro brak rozporządzenia żeby np nie obsługiwać?? U mnie klienci się burzą że ktś bez maseczki a my co?? Zwracamy uwagę i tyle.
_________________
cvb83
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 729
Wysłany: 2020-06-30, 23:54   

komunikaty lecą ale jeszcze raz znajdź podstawę prawną żeby wypraszać takiego delikwenta ze sklepu a np jak ma sarkoidozę albo astmę albo inną chorobę i nie może nosić maseczki i co z nim zrobimy? a ludzie niech się burzą ja takim mówię żeby dzwonili po policję lub inne służby bo one są upoważnione ale nie personel sklepu.
Sam nie noszę maski w pracy bo nie mogę i pracuję jakoś i nikt się nie burzy na mnie.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
informatyk 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 28 Wrz 2019
Posty: 23
Wysłany: 2020-07-02, 12:15   

cichyx70 napisał/a:
Dzisiaj, czyli 29.06.2020 około 19:00... bardzo arogancka pani w Biedronce w Mysłowicach na ul.Oświęcimskiej
po zwróceniu uwagi ochronie że pani nie ma maseczki, pan ochroniarz odwrócił się tyłem i odszedł... kasjerka też nie widziała w tym nic złego


Jeżeli Biedronka to jedyny sklep w Mysłowicach to współczuję. Jeżeli nie, to prostu idź do sklepu, który nie próbuje stać się nowym ogniskiem epidemii.
 
     
kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1837
Wysłany: 2020-07-06, 21:21   

Włodarz, ostatnio we Wrocławiu nie dość, że cała zmiana darła się, że mam założyć maskę to jeszcze kierowniczka usiłowała mi wmówić, że ma prawo a nawet obowiązek i zalecenie z góry wyrzucić mnie ze sklepu a siedząca na kasie odmówiła obsługi. Na szczęście były tam kasy samoobsługowe.
Pomijam,że na sklepie byli jacyś techniczni oczywiście bez masek :-D :-D :-D
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
#CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 68
Wysłany: 2020-07-07, 07:21   

kluq, te maseczki firmowe to porażka dobrze że nieobowiązkowe. Jak zobaczyłam przyłbice to aż zaniemówiłam...takiej tandety nie da się nosić. Przyniosłam z domu kupioną za 20 pln i o.k. Czy tam na górze ktoś z decydentów spróbował popracować w tych wynalazkach?? Stroje testują bez końca a to co jest na cito! potrzebne to po najmniejszych kosztach
_________________
cvb83
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3683
Wysłany: 2020-07-07, 10:50   

Ostatnio sąd uniewinnił faceta za brak maseczki, argumentując, że rozporządzenia rządu są bezprawne. Oczywiście facet jechał rowerem, a nie robił zakupy, ale wszystkie te rozporządzenia są tyle samo warte. Dlatego kto mądrzejszy, wie że nie ma podstawy prawnej i daruje sobie przepychanki z niepokornymi klientami...
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 729
Wysłany: 2020-07-07, 15:30   

kluq gówno prawda nie ma takich zaleceń a rozporządzenia nie maja mocy prawnej. Chciała ci pokazać kto ma władzę na sklepie i tyle żałosna 'kierowniczka'...
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
~2809 


Stanowisko:
klient

Dołączył: 28 Wrz 2018
Posty: 30
Wysłany: 2020-07-07, 20:30   

Włodarz napisał/a:
kluq gówno prawda nie ma takich zaleceń a rozporządzenia nie maja mocy prawnej. Chciała ci pokazać kto ma władzę na sklepie i tyle żałosna 'kierowniczka'...


Prosiłbym nie wprowadzać ludzi w błąd, otóż zalecenia były wydane już dwa miesiące temu.

Do Larrikol proszę zapoznać się z orzeczeniem Sądu dokładnie, a później pisać o wyroku jaki zapadł i w jakiej sprawie oraz jakie było meritum sprawy.

Do kluq, owa sprzedawczyni zgodnie z pismem przesłanym na sklepy, miała prawo odstąpić od obsługi klienta, który nie stosuję się do noszenia okrycia twarzy na terenie sklepu. Zostało ono wydane przez XYZ, oraz rozesłane drogą elektroniczną do wszystkich zainteresowanych w firmie XYZ. Dodam, że "pacjent" może przedstawić orzeczenie lekarskie w.w. sprawie wtedy, należy zachować się w stosunku do danej persony, tak samo jak do pozostałej części społeczeństwa poruszającego się po sali sprzedaży.
_________________
Alea iacta est...
  Ocena JMP: 6/10
     
#CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 68
Wysłany: 2020-07-07, 20:55   

2809, masz racje u mnie już wisi takie zalecenie przy kasach. Zę sprzedawca ma prawo do odmowy obsługi. ditto.
_________________
cvb83
 
     
kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1837
Wysłany: 2020-07-09, 13:59   

2809, niestety owo zalecenie nie ma żadnej podstawy prawnej więc jest to zwykła odmowa sprzedaży a na to już są przepisy. Ustawodawca na nakłada obowiązku posiadania zaświadczenia więc żaden regulamin sklepu nie może być bardziej restrykcyjny niż rozporządzenie czy ustawa.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,168 sekundy. Zapytań do SQL: 12