Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Obowiązki kasjera
Autor Wiadomość
heyfckyou3 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Maj 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-05-22, 17:03   Obowiązki kasjera

Witam. Zastanawiam się czy my jako kasjerzy musimy znać obowiązujące promocje. Jest ich całkiem sporo, a w dodatku ciągle się zmieniają, więc czasem ciężko za nimi nadążyć. Miałem taką sytuację, że na pewien produkt obowiązywał limit dzienny, o którym ja niestety nic nie wiedziałem. Chwilę po dokonaniu transakcji klient wrócił się z pretensjami, że zapłacił więcej niż powinien. Oczywiście cała wina spadła na mnie. Wydaje mi się to strasznie niesprawiedliwe. Uważam, że skoro na cenówce widnieje informacja o limicie to klient może mieć pretensje tylko i wyłącznie do samego siebie. W biurze usłyszałem nakaz, że od teraz mam przed każdym przyjściem do pracy zapoznawać się z gazetką promocyjną. Po pierwsze nie mam ani czasu, ani chęci uczyć się cen na pamięć, a po drugie kierownik nie może nam zadawać pracy domowej. Przynajmniej tak usłyszałem na szkoleniu BHP. Co o tym sądzicie??
 
     
~CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 25
Wysłany: 2020-05-22, 19:15   

Nie chodzi o pracę domową. Dla siebie samej biorę gazetkę na kasę i z głowy. Nikt nie uczy się cen na pamięć. Zrozum jednak klienta a to konieczne w naszym zawodzie, otóż limit jest zapisany na samym dole małą czcionką. Z własnego doświadczenia i dla własnego spokoju pracy warto się zapoznać z promkami które z pewnością ''odpalą''. POzdrawiam
_________________
cvb83
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1495
Wysłany: 2020-05-22, 22:23   

My zawsze mamy aktualną gazetkę na socjalu i jak czekamy na wybicie godziny zero z nudów ją przeglądamy, nikt się nie uczy na pamięć, ale warto przejrzeć
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
~Aventador 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 49
Wysłany: 2020-05-26, 10:18   

Ja zawsze trzymam aktualną gazetkę na kasie - jeśli klient ma jakieś wątpliwości, to najpierw szukam danego artykułu w gazetce. Owszem, zdarzają się błędy w systemie (wtedy albo zwracamy różnicę w cenie, albo robimy zwrot towaru - zależy jak klient będzie chciał), ale 90% przypadków to niedokładne czytanie promocji (najczęściej ludzie nie zwracają uwagi na to, że promocją jest objęty konkretny artykuł i biorą inny podobny, czasem też nie doczytają, że promocja jest przy zakupie kilku sztuk artykułu).
 
     
~CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 25
Wysłany: 2020-05-26, 11:32   

Aventador, Klienci mają jak na tacy informacje o promocji dla posiadaczy kart biedronki na cenówkach a i tak się kłócą przy kasie. I trzeba iść na sklep a potem nawet słowa ''przepraszam''. Cóż i do tego można się przyzwyczaić :-(
_________________
cvb83
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,067 sekundy. Zapytań do SQL: 10