Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
mleko
Autor Wiadomość
renatan 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 07 Lip 2019
Posty: 5
Wysłany: 2020-03-06, 19:41   mleko

dałam sie omamić ofertą ..kup 12 opakowań a będzie taniej...
nie wiem co jest z tym mlekiem ale po zagotowaniu na wierzchu pianka z serowatymi,miękkimi glutami i do tego dziwny zapach aby nie powiedzieć oborniany smrodek...juz gotuję 3 ci karton i to samo :(
to jakiś absurd kupuję to mleko od lat i nigdy to się nie zdarzało :-/
czy ktoś ,gdzies już sie z tym spotkał ?
 
     
sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 457
Wysłany: 2020-03-06, 20:18   

renatan, ja juz od dawien dawna nie kupuje mleka w kartonie uht, jest dla mnie mniej smaczne, wrecz dziwne.
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
renatan 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 07 Lip 2019
Posty: 5
Wysłany: 2020-03-07, 07:38   

no tego sie nie spodziewałam.. w biedronie odmówiono mi przyjęcia zepsutego mleka(pozostalych 9 kartonów) miła pani twierdzi że trzeba było przynieść na drugi dzień a nie po tygodniu :-( wydaje mie sie to absurdem w przypadku tego towaru :placz34:
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3670
Wysłany: 2020-03-07, 09:22   

Też uważam, że to absurd... Nie daj się zbyć po prostu, zadzwoń do biura obsługi klienta
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 457
Wysłany: 2020-03-07, 11:10   

Ta mila Pani nie mogla inaczej postapic, tez bym tak zrobila. W tej sytuacji wlasnie sie dzwoni do BOK i niech oni decyduja.
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1477
Wysłany: 2020-03-07, 17:08   

sylwuńka, a nie powinna przyjąć, ale nie jako zwrot tylko jako reklamację? i zgłosić do bok? przecież może coś być nie tak z całą partią mleka? to nie dzięki takim zgłoszeniom mamy czasem polecenia zdjęcia podejrzanych towarów i czekania co z nimi dalej do wyjaśnienia?
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 457
Wysłany: 2020-03-07, 21:00   

Mozna wypisac a nawet nalezy wypelnic protokol reklamacyjny i zadzwonic do bok w celu uzyskania nr rt do skanu, ale reklamacja rozpatrzona bedzie negatywnie, bo niewiadomo co faktycznie przez tydzień dzialo sie z tym mlekiem. Dalej sprawe ogarnia bok.
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4460
Wysłany: 2020-03-07, 21:16   

https://www.wiadomoscihan...k-klienta,61194
https://bezprawnik.pl/rzecznika-klientow-biedronki/
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3670
Wysłany: 2020-03-08, 09:35   

Mleko uht nie potrzebuje jakichś specjalnych warunków przechowywania, więc to wątpliwe, żeby klientka mu zaszkodziła.
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 457
Wysłany: 2020-03-08, 10:38   

Moze i nie potrzebuje ale moglo przymarznac w samochodzie, jak mam jej przyjac zwrot a potem sluchac o KS...&% ze nie znam procedur itp. to ja dziekuje. Jesli bok uzna reklamacje to jak najbardziej.
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
marta1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4460
Wysłany: 2020-03-08, 13:05   

przemarznąć w samochodzie? Kiepski argument, bo jeśli tak to mogło się to stać w trakcie dostawy do sklepu 😉
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 715
Wysłany: 2020-03-08, 15:19   

Sklep ma obowiązek przyjąć zwrot jeśli dotyczy on jakości produktu więc ja tutaj nie widzę podstaw żeby nie przyjąć takiego zwrotu. Przyjąć towar wziąć od klienta numer kontaktowy i zgłosić go gdzie trzeba a nie odsyłać go do bok.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
Larrikol 
Moderator


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 3670
Wysłany: 2020-03-08, 17:20   

Włodarz, odsyłamy do bok, bo miła pani w sklepie wypiela się dupą na klientkę...
_________________

 
  Ocena JMP: 4/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 715
Wysłany: 2020-03-09, 20:47   

idioci w tej firmie pracują...
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 457
Wysłany: 2020-03-10, 00:26   

Macie rację. Ale sie wyglupilam ::)
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,089 sekundy. Zapytań do SQL: 11